Hvad Vil Kvinder Se?

6 indlæg i dette emne

Jeg har ofte tænkt på, hvad kvinder kan tænke sig at se på f.eks. webcam.

Det at piger/kvinder optræder på webcam for at hidse mænd bringer spørgsmålet op; kan kvinder tænde på samme måde, hvis en mand viser, hvordan han leger med sig selv og evt. får orgasme????

Er det noget helt andet, der skal til at tænde dig som kvinde og i givet fald, hvad.

Jeg håber der er nogen, der har lyst til at svare.

Jeg ønsker alle kvinder her alt godt og mange gode/frække oplevelser. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ville have bekræftigelse.. teenager, usikker. at se ham? nah var ligemeget. 

I dag kan det dog ophidse mig helt vildt at ligge på hans brystkasse med hovedet og se ned på han spiller den af. mums et lækkert syn. 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

NEJ ikke mig, i virkeligheden kunne det nok godt tænde mig, hvis situationen er den rette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke til webcam, billedebyt etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår, hvad du mener, men det er heller ikke mig. jeg har prøvet det, men det er turn off. Jeg kan godt lide at se en mand onanere, men det skal være rl.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tænder mig både at se på kvinder, men også at blive set på. Dog er det endnu frækkere irl. Har i nogensinde opdaget en fyr stå og hive i banditten i virkeligeheden. I så fald, hvad gjorde i så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu