Jump to content

Hvordan Sletter Man Sin Profil Herinde?

Recommended Posts

har prøvet er bare til grin  men bliver ved med at sende   der er gået  godt en måned  siden første gang jeg sendte  

smiler  hvis nu alle der  vil stoppe sendte en mail hver dag  til admin  tror i så ikke han vil blive så træt af det at han kører en sletning 

mvh  mand der gerne vil slettes  hej og go sommer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har prøvet er bare til grin  men bliver ved med at sende   der er gået  godt en måned  siden første gang jeg sendte  

smiler  hvis nu alle der  vil stoppe sendte en mail hver dag  til admin  tror i så ikke han vil blive så træt af det at han kører en sletning 

mvh  mand der gerne vil slettes  hej og go sommer 

Helt sikkert. Mon ikke der findes bedre metoder end at gå til den barnlige "jeg provokerer dig, til jeg får min vilje"? Admin udfører er gratis stykke arbejde, der det sidste stykke tid har fået en sjat frivillige donationer. Jeg har været her en del år, og siden var gammel da jeg kom til. Hvor mange timer tror du han frivilligt bruger på at designe siden, fundet samarbejdspartnere, skiftet design, søgt og fixet bugs (specielt har chatten drillet) 

Han fjerner folk med stødende kommentarer, spam og upassende reklamer.

Dette arbejde har været gjort i stedet for at bruge tid på hans familie og venner, og fordi du fortrød dit valg, synes du at han skal straffes med spam i hans indboks? 

Mvh en kvinde der ikke forstår den umodne holdning fra en 49 årig mand.. 

• Like 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super projekt om frigørelse af mennesker! :) Tusindvis af drenge og piger, der er på udkig efter sex lige nu! Havet af synd og udskejelser og begær. Varmt og fugtigt;) Slutte sig til os! http://www.sxxxmeet.com jeg ønsker at dele med dig virkelig fungerer, og det er nødvendigt for drenge;) de virkelig arbejde, kontrolleret personligt! Testet på dig selv http://power4man.pro

12313.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu