Bedste Anallegetøj For Mænd

47 indlæg i dette emne

Nu går jeg ud fra, at det er omkreds du der nævner ;)

Men min tykkeste Plug er 9,0 cm i diameter, hvilket jo giver ca. 28 cm i omkreds :o

Wow, det var ikke så lidt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, det var ikke så lidt!

Det er ret passende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ret passende :)

Du har vel ikke fundet en rigtig penis med den diameter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har vel ikke fundet en rigtig penis med den diameter?

Nej dog ikke, mon ikke det bliver vanskeligt at finde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej dog ikke, mon ikke det bliver vanskeligt at finde ;)

Tror jeg bestemt det gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmm diameter. Det spændende tal ingen koncentrerer sig om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmm diameter. Det spændende tal ingen koncentrerer sig om

:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det absolut bedste anal legetøj jeg kender er en oppustelig buttplug!

Det der derefter kommer nærmest (og TÆT på) er pik, og en kvindes fingre og hun lige netop ved hvordan de skal bruges  B)

Redigeret af Lars124

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et lille buttplug, og en lille vibrator jeg bruger i ny og næ. Ikke noget voldsomt, kun lige til at stimulere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det var til brug i f.m. onani kunne det nok være bedst med en prostata vibrator - så kan du både blive stimuleret i anus og ved mellemkødet - det kan faktisk været meget godt :)

Ellers er der jo buttplugs i mange størrelse - faktisk også nogle som kan pumpes op - så man kan variere størrelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil meget gerne prøve en ægte och flott pik!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej...

Er her nogen der kan anbefale en god prostatavibrator, eller andet legetøj som kan bruges ved pirring af prostata?

Hvilke vibratorer kan blive oppe af sig selv, så man har begge hænder frie til andre ting imens?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der kan anbefale det bedste legetøj af den art til mænd? Jeg kender intet til det, endnu.

Jeg skal ikke anbefale noget konkret, men måske kan du finde inspiration i principperne:

Den jeg har været gladest for, var en glasdildo, som bestod af en række kugler adskilt af et kort stykke skaft imellem. Den var vel 25 cm lang, og som jeg husker det var der vist 3 kugler på de første 15 cm, vistnok 5 i alt, og så et fladt håndtag for enden. Det giver en ret uovertruffen stimulering med de kugler, og glas er bare så dejlig glat. Jeg skulle aldrig have tabt den på gulvet, så den knækkede over :wacko:

På andenpladsen, og især af praktiske årsager, er en simpel klar akryldildo (ikke helt så glat som glas, men tæt nok), som er L-formet. Det korte stykke af L'et gør, at den er nemmere at holde fast i, når man ikke har lange arme som en abe. Man vrider armen mindre af led. Den har også den fordel, at hvis du sætter den i klemme mellem f.eks. to madrasser, så kan du styre ... hvordan forklarer jeg det ... hvor meget den yder modstand. Effekten er lidt som følger: med det korte L-stykke pegende bagud, bliver oplevelsen blødere, med stykket pegende fremad, så giver den ikke efter og rammer g-punktet/prostata hårdere og mere konsekvent.

Ellers har Lars124 ret i, at en oppustelig buttplug er genial. Faktisk virkelig genial.

Redigeret af MartNoir
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gutten - hvis jeg skal anbefale en prostata vibrator så bliver det nok en fra Rocks-Off - de kommer i flere forskellige størrelse afhængig af ens erfaring og selvfølgelig med en god vandtæt vibrator. Og så er det faktisk ikke fordi de er så frygtelig dyre - i hvert fald ikke hvis du lige checker priserne på Pricerunner - ellers kan du godt risikere at betale et par hundrende mere end nødvendigt  :) Rocks Off er i hvert fald et mærke som er populær i min shop ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og tak for svar...

Jeg har godt læst om Rocks Off... og har bl.a. læst, at den har svært ved at "blive oppe" - og at man konstant skal bruge en hånd til at holde den oppe, så den ikke glider ud... passer det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke prøvet dem alle  :) men det kan evt. være tilfældet med de helt "små" begynder modeller - det er nok meget individuelt - f.eks. den som hedder Big Boy har nogle store kugler som vel burde hjælpe til at den ikke bare gilder ud. Men selvfølgelig nogle af de små er relativ tynde og helt glatte, så de kunne måske være blandt dem du har læst om. Som sagt har ikke prøvet dem alle, så desværre ingen garantier herfra  :( Der er selvfølgelig også andre mærker og modeller hvor den sættes om penisroden og så har en stang ind i anus - kunne måske være lidt mere "stabil" at have på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet lidt forskelligt.

Herunder Bad Boy, almindelige dildoer i forskellige størrelser, bl.a nogen som lignede kopi af tissemænd osv. Syntes ikke rigtig jeg har været helt tilfreds med det.

Det sidste jeg har købt og som jeg har givet nogen fede orgasmer er dem her 

Skærmbillede 2015-10-22 kl. 14.43.56.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også utroligt forskelligt hvad folk kan li' - f.eks. stor forskel på om man kan li' at der er vibrationer eller ej - nogen får jo en helt følelsesløs fornemmelse hvis der er for mange vibrationer. Så måske er sagen en ganske almindelig buttplug - måske gerne en med et sving for enden :) i stedet dem som går lige op - kunne gi' lidt prostata stimulering. Men sættet du nævner og har erfaring med, er da i hvert fald et populært produkt - så meget kan jeg da afslører :D men ved ikke præcis om det både er hos mænd og kvinder. Så ja nogen gange behøves det ikke at være så avanceret for at være godt :)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 4/9/2015 at 14:37 , MartNoir skrev:

Jeg skal ikke anbefale noget konkret, men måske kan du finde inspiration i principperne:

Den jeg har været gladest for, var en glasdildo, som bestod af en række kugler adskilt af et kort stykke skaft imellem. Den var vel 25 cm lang, og som jeg husker det var der vist 3 kugler på de første 15 cm, vistnok 5 i alt, og så et fladt håndtag for enden. Det giver en ret uovertruffen stimulering med de kugler, og glas er bare så dejlig glat. Jeg skulle aldrig have tabt den på gulvet, så den knækkede over :wacko:

På andenpladsen, og især af praktiske årsager, er en simpel klar akryldildo (ikke helt så glat som glas, men tæt nok), som er L-formet. Det korte stykke af L'et gør, at den er nemmere at holde fast i, når man ikke har lange arme som en abe. Man vrider armen mindre af led. Den har også den fordel, at hvis du sætter den i klemme mellem f.eks. to madrasser, så kan du styre ... hvordan forklarer jeg det ... hvor meget den yder modstand. Effekten er lidt som følger: med det korte L-stykke pegende bagud, bliver oplevelsen blødere, med stykket pegende fremad, så giver den ikke efter og rammer g-punktet/prostata hårdere og mere konsekvent.

Ellers har Lars124 ret i, at en oppustelig buttplug er genial. Faktisk virkelig genial.

Den glasdildo du beskriver, kan du finde et link og sende? Er blevet meget nysgerrig og inspireret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådanne to "fiduser" som begge gør noget godt for prostata, den øverste er god når jeg selv skal "lege" med den nederste fungere rigtig godt når min kone vil ride på samme tid:P

IMG_0171.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 5/4/2017 at 20:25 , Mullemig6 skrev:

Jeg har sådanne to "fiduser" som begge gør noget godt for prostata, den øverste er god når jeg selv skal "lege" med den nederste fungere rigtig godt når min kone vil ride på samme tid:P

IMG_0171.JPG

Jeg har noget lign, bare hvor der er en ring til pikken også. Genialt legetøj!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 8/4/2017 at 07:59 , Jonasfrapuls skrev:

Jeg har noget lign, bare hvor der er en ring til pikken også. Genialt legetøj!

Jeg har også en med ring til pikken, med den falder ud af bagen når vi, min kone og jeg, boller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu