expert handjob

31 indlæg i dette emne

Tjah, jeg kan kun være enig med dig. Kombinationen af hånd og mund er da det optimale, men nu talte vi jo handjob :wank:

Jeg vil dog ligesom dig helt klart foretrække kombinationen... vi kan jo kalde det et "handblow"???

Ja, og uha... det er en fornøjelse at gi' :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har kun haft negative oplevelser med at give handjob.... jeg kedede mig sindsygt alle gangene.. især fordi han ikke varmede mig op til at have lyst inden nogen af gangene... han lå og nød mens jeg nærmest gabte og tænkte "hvor længe skal jeg blive ved?".. og hvis jeg prøvede at flytte hånden væk og kysse ham og røe ham andre steder, ja så førte han bare min hånd mod hans lem igen.. OG når han så kom, ja så var HAN færdig, mens jeg lå og tænkte "hvad fik jeg ud af det?"... Glæder mig til jeg finder en fyr der kan tænde ordenlig op for en, i stedet for det fis, det var simpelthen den største skuffelse.

Jeg forstår din skuffelse, men det gør vel ikke handjobs kedelige. Det er vel din fyr som er kedelig. Hvis han nu havde givet dig en dejlig orgasme først ville du sikkert nyde at gøre gengæld på ham. Jeg har ikke kendt piger som ikke nød ind imellem at give et handjob, men uden opvarmning forstår jeg godt din manglende lyst :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og uha... det er en fornøjelse at gi' :love:

Og at modtage :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår din skuffelse, men det gør vel ikke handjobs kedelige. Det er vel din fyr som er kedelig. Hvis han nu havde givet dig en dejlig orgasme først ville du sikkert nyde at gøre gengæld på ham. Jeg har ikke kendt piger som ikke nød ind imellem at give et handjob, men uden opvarmning forstår jeg godt din manglende lyst :confused:

- ja lige præcis, havde han givet mig lidt fornøjelse inden havde det været noget helt andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1. Sæt dig mellem hans ben så du har begge hænder fri. Det er kedeligt hvis du ligger ved siden af og kun bruger én hånd.

2. Masser af smørelse. Spyt og creme kan bruges, men jeg foretrækker massageolie til hver en tid.

3. Faste men langsomme bevægelser,som afløses af fjerlette strøg og kilden. Variér dine bevægelser på pikken. Det er federe end 400 rytmiske ryk.

4. Husk testiklerne. De er mindst lige så følsomme som pikhovedet og hvis du masserer dem når han kommer, vil det forstærke orgasmen.

5. Husk også million kroner punktet, som sidder mellem pungen og anus. Det kan du sagtens nå med én hånd samtidig med testiklerne.

6. Prøv også at lege med en finger i og omkring hans anus. De fleste mænd elsker det. Og hvis han ikke gør, kan du jo bare koncentrere dig om de andre steder. Men husk olien!

7. Et godt handjob tager mindst tyve minutter. Ellers er det bare en spiller. Træk tiden ud, dril ham, leg med ham og nyd så når han eksploderer mellem dine hænder :love:

Det er selvfølgelig mine personlige holdninger, men jeg tror ikke I går helt galt i byen hvis I går sådan frem. Og tro det eller lad være; mange mænd elsker et godt handjob lige så meget som alt andet sex på grund af den intense stimulation.

P.S. Prøv også at give ham et italiensk handjob ind imellem. Det er helt specielt :cust35:

WAAAUUUUV det kan vist ikke beskrives bedre !!!

Vil bare lige tilføje at et HJ kun blir bedre hvis hun leger med en dildo i og omkring det så forbudte hul !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Urban Dictionary beskriver det som følger:

"Giving yourself a handjob using the hand of either a passed out or sleeping girl/guy."

:confused:

:lol: Jeg havde sgu' overset din oversættelse. Jeg har en lidt anden forklaring på hvad jeg kalder et "italiensk handjob", men må indrømme at italienerne sikkert er luskede nok til at mestre din definition :lol:

Det går kort fortalt ud på at manden står på alle fire og kvinden så giver ham et handjob bagfra med alle de muligheder som det nu giver for at hun kan stimulere mandens erogene zoner. Det er især velegnet for dem som gerne vil have en dildo med i legen, men det giver altså også en helt speciel følelse at blive stimuleret bagfra i den stilling. Hvorfor ved jeg egentlig ikke.... og jeg er egentlig også ligeglad så længe det er fedt.... :love:

Jeg ved ikke hvilken definition af "italiensk handjob" som er korrekt, men jeg vil til enhver tid foretrække min version :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu