expert handjob

31 indlæg i dette emne

ja ved ikke lige hvordan hun gjorde.. men den teknik er satme guld værd... Det var ikke specielt hurtigt, men en langsom og super dejlig lækker bevægelse...

Noget creme af en slags ville gøre underværker til sådan et handjob..

Nogen som har erfaringer med det??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En handjob kan være guld værd. Især fordi hendes mund er fri til andre ting :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe min kæreste får engang i mellem et handjob med masser af massageolie. Han er helt tosset med det :lol: Det kan virkelig få ham op og ringe....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja ved ikke lige hvordan hun gjorde.. men den teknik er satme guld værd... Det var ikke specielt hurtigt, men en langsom og super dejlig lækker bevægelse...

Noget creme af en slags ville gøre underværker til sådan et handjob..

Nogen som har erfaringer med det??

et godt handjob er guld værd men må nok indrømme at de bedste jeg har fået har været med fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe min kæreste får engang i mellem et handjob med masser af massageolie. Han er helt tosset med det :lol: Det kan virkelig få ham op og ringe....

Rart at høre fra dig igen, håber du har fået styr på de existentielle problemer, ønsker dig held og lykke.:) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fyrene, gør det lidt nemmere for én, hvis de viser os hvordan de selv gør det..

Og ja.. så messer af spyt, olie eller hva' det nu måtte være hjælper jo også med ;)

MVH Sille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil faktisk ikke have det som jeg selv gør det - en pige kan gøre det meget meget bedre end jeg selv kan. Det er det _bedste_.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

DonOmg.. Min erfaring siger mig bare at ikke to fyre kan lide det på samme måde, så det er jo meget rart at se hvordan han gør og så tage udgangspunkt i det, så kan det i hvert fald ikke gå HELT galt ;)

MVH Sille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker når min kæreste viser mig en måde at gøre det på som jeg ikke engang selv kunne fantasere mig til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

DonOmg og Gonzo.. *Jeg bøjer mig i støvet*.. I må vide bedst ;)

Så nu kan det kun gå for langsomt, med at være kreativ omkring handjobs herfra :P

(Så må fyren jo råbe op hvis det ikke er i orden.. smil!)

MVH Sille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

DonOmg og Gonzo.. *Jeg bøjer mig i støvet*.. I må vide bedst ;)

Så nu kan det kun gå for langsomt, med at være kreativ omkring handjobs herfra :P

(Så må fyren jo råbe op hvis det ikke er i orden.. smil!)

MVH Sille

Måske ved de 2 fyre der hvad DE kan li og vil ha, MEN der er jo heldigvis forskelle på hvad mænd kan li.. Så endnu engang; frem med kommunikationen og spørg hvad HAN vil ha´:wink:

Bare et råd FP :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er garanteret mange, der foretrækker et blowjob - men jeg er vild med det langsomme fugtige handjob - det kan _virkelig_ få mig til at sprøjte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- det kan _virkelig_ få mig til at sprøjte.

Hvis vi kalder det samme på en kvinde for handjob, så har jeg det på samme måde..

Satens frækt at få en gang "snasket" slow-kusse-handjob...åååååååååh for pokker da nogle frække orgasmer der vrider sig ud af min krop- puuu bare tanken :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm.... har kun oplevet en kvinde i mit liv der er bedre til at hive i banditten end jeg er.... jeg har trods alt en del øvelse og ved hvad jeg kan li - damn jeg er go *gg*

men jeg vil alle dage hellere ha et Bj - for det kan jeg sgu ikke gøre selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har fået at vide, at jeg er rigtigt god, men det er som om jeg er begyndt og blive dårligere til det :(?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe også en god pointe :lol:

Men Gonzo, forklar lidt mere om den metode din kæreste har? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1. Sæt dig mellem hans ben så du har begge hænder fri. Det er kedeligt hvis du ligger ved siden af og kun bruger én hånd.

2. Masser af smørelse. Spyt og creme kan bruges, men jeg foretrækker massageolie til hver en tid.

3. Faste men langsomme bevægelser,som afløses af fjerlette strøg og kilden. Variér dine bevægelser på pikken. Det er federe end 400 rytmiske ryk.

4. Husk testiklerne. De er mindst lige så følsomme som pikhovedet og hvis du masserer dem når han kommer, vil det forstærke orgasmen.

5. Husk også million kroner punktet, som sidder mellem pungen og anus. Det kan du sagtens nå med én hånd samtidig med testiklerne.

6. Prøv også at lege med en finger i og omkring hans anus. De fleste mænd elsker det. Og hvis han ikke gør, kan du jo bare koncentrere dig om de andre steder. Men husk olien!

7. Et godt handjob tager mindst tyve minutter. Ellers er det bare en spiller. Træk tiden ud, dril ham, leg med ham og nyd så når han eksploderer mellem dine hænder :love:

Det er selvfølgelig mine personlige holdninger, men jeg tror ikke I går helt galt i byen hvis I går sådan frem. Og tro det eller lad være; mange mænd elsker et godt handjob lige så meget som alt andet sex på grund af den intense stimulation.

P.S. Prøv også at give ham et italiensk handjob ind imellem. Det er helt specielt :cust35:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

[...] P.S. Prøv også at give ham et italiensk handjob ind imellem. Det er helt specielt :cust35:

Hvad er det lige et italiensk handjob er? Har aldrig hørt om det, så forklar forklar...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Urban Dictionary beskriver det som følger:

"Giving yourself a handjob using the hand of either a passed out or sleeping girl/guy."

:confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Urban Dictionary beskriver det som følger:

"Giving yourself a handjob using the hand of either a passed out or sleeping girl/guy."

:confused:

Hmmmm.... Det lyder sgu som om det er lidt svært at gi' ham så.... men mindre man gi'r ham et håndjob med en helt tredie (sovende) persons hånd... Uha, nu bliver det sgu avanceret :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1. Sæt dig mellem hans ben så du har begge hænder fri. Det er kedeligt hvis du ligger ved siden af og kun bruger én hånd.

2. Masser af smørelse. Spyt og creme kan bruges, men jeg foretrækker massageolie til hver en tid.

3. Faste men langsomme bevægelser,som afløses af fjerlette strøg og kilden. Variér dine bevægelser på pikken. Det er federe end 400 rytmiske ryk.

4. Husk testiklerne. De er mindst lige så følsomme som pikhovedet og hvis du masserer dem når han kommer, vil det forstærke orgasmen.

5. Husk også million kroner punktet, som sidder mellem pungen og anus. Det kan du sagtens nå med én hånd samtidig med testiklerne.

6. Prøv også at lege med en finger i og omkring hans anus. De fleste mænd elsker det. Og hvis han ikke gør, kan du jo bare koncentrere dig om de andre steder. Men husk olien!

7. Et godt handjob tager mindst tyve minutter. Ellers er det bare en spiller. Træk tiden ud, dril ham, leg med ham og nyd så når han eksploderer mellem dine hænder :love:

Det er selvfølgelig mine personlige holdninger, men jeg tror ikke I går helt galt i byen hvis I går sådan frem. Og tro det eller lad være; mange mænd elsker et godt handjob lige så meget som alt andet sex på grund af den intense stimulation.

P.S. Prøv også at give ham et italiensk handjob ind imellem. Det er helt specielt :cust35:

Uha - hvis punkt 7 blev rettet til "... når han eksloderer i din mund :love:" så er det NÅJAGTIGT sådan, jeg foretrækker det :lun:

Og iøvrigt må der da gerne bruges en del mund undervejs. Hvorfor skal det være enten hand- eller blowjob. En kombi er da uhhmm :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har kun haft negative oplevelser med at give handjob.... jeg kedede mig sindsygt alle gangene.. især fordi han ikke varmede mig op til at have lyst inden nogen af gangene... han lå og nød mens jeg nærmest gabte og tænkte "hvor længe skal jeg blive ved?".. og hvis jeg prøvede at flytte hånden væk og kysse ham og røe ham andre steder, ja så førte han bare min hånd mod hans lem igen.. OG når han så kom, ja så var HAN færdig, mens jeg lå og tænkte "hvad fik jeg ud af det?"... Glæder mig til jeg finder en fyr der kan tænde ordenlig op for en, i stedet for det fis, det var simpelthen den største skuffelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har kun haft negative oplevelser med at give handjob.... jeg kedede mig sindsygt alle gangene.. især fordi han ikke varmede mig op til at have lyst inden nogen af gangene... han lå og nød mens jeg nærmest gabte og tænkte "hvor længe skal jeg blive ved?".. og hvis jeg prøvede at flytte hånden væk og kysse ham og røe ham andre steder, ja så førte han bare min hånd mod hans lem igen.. OG når han så kom, ja så var HAN færdig, mens jeg lå og tænkte "hvad fik jeg ud af det?"... Glæder mig til jeg finder en fyr der kan tænde ordenlig op for en, i stedet for det fis, det var simpelthen den største skuffelse.

Hehe, så det også sagt! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha - hvis punkt 7 blev rettet til "... når han eksloderer i din mund :love:" så er det NÅJAGTIGT sådan, jeg foretrækker det :lun:

Og iøvrigt må der da gerne bruges en del mund undervejs. Hvorfor skal det være enten hand- eller blowjob. En kombi er da uhhmm :love:

Tjah, jeg kan kun være enig med dig. Kombinationen af hånd og mund er da det optimale, men nu talte vi jo handjob :wank:

Jeg vil dog ligesom dig helt klart foretrække kombinationen... vi kan jo kalde det et "handblow"???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu