Jump to content

Recommended Posts

Er det konen der står for grundig rengøring, så du ikke kan lege med den? Hvor tit får du lov at få udløsning så?

Det er som regel hende der står for det ja. Hun har ikke noget fast skema med hvor tit jeg må komme, det tager hun fra gang til gang, hun er heldigvis ikke nærig med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom mit Bon4 også.

Det blev låst i morges inden jeg kørte på arbejde. De første 12 timer er gået fint, det sidder ganske godt. Nu må vi se hvordan natten går, men jeg frygter ikke nogle problemer, også meget heldigt, for min kæreste er ikke hjemme i nat.

post-8789-0-17131000-1420224119_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser godt ud :) Den hører til derinde. I skulle allesammen være aflåst :)

Gør det ondt når den vokser? Den ser ud til at fylde det meste :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser godt ud :) Den hører til derinde. I skulle allesammen være aflåst :)

Gør det ondt når den vokser? Den ser ud til at fylde det meste :)

Det strammer i den når den vokser, men det har jeg på fornemmelsen at du faktisk godt ved og at du bare vil vade i det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej MJsJ. Hvilken str valgte du?

Det blev medium/large buret.

Jeg har tweaket det lidt så det passer med en lidt større hængelås, vi bruger en ABUS 64TI/20 hængelås i titanium, noget med at den tåler vand bedre end messing låse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glad for at jeg måtte få det store bur, jeg ved ikke hvordan jeg skulle få det lille på. Bruger I koldt vand?

Nu har jeg haft det på i 24 timer og den første nat er gået. Natten er gået fint, det er behageligt at sove med (så behageligt som et pikbur nu kan være) Det er lidt mere ondskabsfuldt af få rejsning i end CB6000 buret, det åbne bur design gør at min pik kan vokse lidt mere end i et helt lukket. Så det strammer noget mere fordi den bliver mast lidt ud gennem tremmerne, så den bliver noget mere lilla..

De spidse hjørner på hængelåsen skal slibes runde, de har det med at prikke og stikke ned gennem de to øverste sprækker.

Hængslet i bagrungen giver ingen problemer, jeg havde ellers frygtet lidt at der godt kunne komme lidt i klemmen. Producenten har lagt en smugle tape ved, de har åbenbart hørt om at det kan være et problem.

Det er mere sikkert end et CB6000, jeg prøvede her til morgen om jeg kunne komme ud af det, men det kan ikke lykkes. Stålet giver sig ikke en millimeter i modsætning til plastik, jeg har kunne slippe ud af CB6000 buret, jeg har dog ikke kunne få det på igen, så jeg har ikke kunne snyde med det. Det her slipper jeg ikke ud af.

Jeg giver BON4M steel to tommelfingre opad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev medium/large buret.

Jeg har tweaket det lidt så det passer med en lidt større hængelås, vi bruger en ABUS 64TI/20 hængelås i titanium, noget med at den tåler vand bedre end messing låse..

Jeg havde ikke givet dig lov til at få den store størrelse. Der har tjenestemandens kone/kæreste valgt rigtigt :) 

Du har den i bur fordi du ikke skal bruge den, så den skal ikke være stiv. Der skal slet ikke være plads til at den kan vokse.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til tjenestemanden

Jeg kunne godt tænke mig, sådan lidt i tråd med hvad debat-tråden blev oprettet med tanke på, at høre hvilke forhold du er låst af under? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan hvorfor du blev låst af i første omgang? Hvor tit får du lov at få den ud? Har hun dig bare i bur eller dominerer hun dig også på anden vis? Bare sådan lidt om din situation med din pik låst i bur og andet i samme kategori.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lotus.

Uha det var jo mange spørgsmå..:) Nå men for os er det en leg mere end en livsstil. Så det er i perioder hvor hun finder det frækt at lege at det kan komme i brug. Typisk en uge eller 3 og ja hun dominere og bruger mig også på anden vis sf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik buret af fredag aften, som så mange andre weekender hvor jeg får lov til at gå uden, når vi nu alligevel er sammen. Men i dag er hun taget hjem til en veninde i nogle timer, og hun har glemt at give mig buret på inden hun kørte. Jeg er alene hjemme nu altså, uden bur på. Jeg har ikke kunne røre ved mig selv i tre måneder, nu har jeg chancen igen, men jeg ved ikke om jeg har "lyst" alligevel..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis min mand legede med sin pik fordi jeg havde glemt at låse ham af ved en fejl, ville jeg blive meget skuffet. Han ville nok ikke få den ud i lang tid, heller ikke i weekenderne. Han skulle nok komme til at kneppe mig i den periode, jeg kan jo ikke undvære pik, men udløsning ville han komme til at kigge langt efter.

Har du rørt ved din pik? Hvis jeg var dig, ville jeg se at få den i bur til din kæreste kommer hjem. Den hører til der når hun ikke selv benytter den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har rørt lidt, meget lidt. Men jeg har ikke leget med den. Efter tre måneder uden at have kunne tilfredsstille mig selv, hvor det kun har været overladt til min kæreste, har sex været 1000 gange bedre. Så jeg tør næsten ikke ødelægge det igen..

Jeg ved ikke om jeg skal låse den af selv, nogle gange har jeg gjort det uden hun har bedt mig om det, det har hun ikke rost mig for. Det er hendes pik, hun bestemmer hvad den skal, måske har hun ladet den være ulåst i dag med vilje. Buret ligger trods alt frit fremme på badeværelset, så det er ikke fordi hun ikke har kunne være opmærksom på det inden hun kørte..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har screendumpet tråden her, hvis du skulle slette den. Hvis jeg skulle komme i besiddelse af hendes mail eller anden kontakt, så hun kan se at du har rørt ved den, for det tror jeg ikke du har fået lov til. Jeg har også et forslag til din straf, men den afslører jeg ikke over for dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bærer også et kyskhedsbælte, men har dog ikke en kone eller kæreste til at holde nøglen.

I stedet for er det andre personer som jeg primært møder online, der bestemmer hvornår jeg kan komme fri. Oftest ved at jeg har en boks med en kombinationslås som jeg sætter til en kombination uden at kigge, tager et billede (stadig uden at kigge) og så sender billedet til den anden person. Når vi er enige om betingelserne og hun har bekræftet at huin tydeligt kan se kombinationen, så sletter jeg alle spor af billedet, og så er det kun hende der kender kombinationen.

Af og til bliver jeg bedt om at bekræfte at jeg stadig er låst, fx ved at sende hende et billede af nøgleboksen sammen en ting hun beder om, for at vise at billedet et nyt.

Jeg er låst i et CS-100 som jeg har vedlagt et billede af her. Jeg har prøvet en del kyskhedsbælter, men dette er det mest sikre jeg har været udsat for. Uden nøglen har jeg virkelig ingen mulighed for at få det af, blive stiv eller komme.

post-9017-0-86357700-1433850760_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot billede med nogle store nosser. Hedder det en CS-100? Google giver intet resultat.

Kan du ikke bare presse nosserne igennem ringen, og så er du ude?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den her: http://www.fetisch-felix.de/shop/product_info.php/info/p33_CS-100.html

Jeg kan umuligt få nosserne igennem ringen. Dels fordi afstanden mellem røret og ringen er for lille, men også fordi bæltet holder det hele stramt ind mod kroppen. Selvom bæltet kom af, ville jeg dog ikke kunne få resten af alligevel. Det er virkelig effektivt.

Flot billede med nogle store nosser. Hedder det en CS-100? Google giver intet resultat.

Kan du ikke bare presse nosserne igennem ringen, og så er du ude?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det vel et spørgsmål om at undgå de der syndige tanker... Altid let med prikken i bur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tankerne kan man ikke gøre så meget ved. De bliver ofte bare værre af at være låst inde, men der er ikke meget man kan gøre ved det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu