Min Første Novelle

12 indlæg i dette emne

Hej,

Så fik jeg endeligt taget mod til mig, og tid til, at skrive min første novelle. Den findes her:

https://www.facebook.com/gonathistorier

Håber I vil syntes om den  ;)

Mvh,

Maja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig velskrevet, og helt ok fræk.

Grum, og den sidste del af novellen er baske sager.

Men tak for en pæn og fræk læseoplevelse.

vh Safari

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Safari,

Tak for de pæne ord, og glad for at du nød den, det betyder meget for mig  :)

Jeg har en lidt skummel fantasi og kan godt lide at blande det frække og det grusomme.

Mvh,

Maja

Redigeret af curious19

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lige lagt en novelle mere op - håber I vil nyde den  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw, sikke en novelle, kunne slet ikke stoppe med at læse. Virkelig godt skrevet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke du er dygtig til suspension...trække historien ud. For til trods for at historien er lille og næsten ikke noget, vækker du læserens nysgerrighed. Dine erotiske skildringer er flotte.

For mig er det nyt at forbinde sex og død. Så jeg er lidt uafklaret, men nysgerrig og glæder mig til din næste skildring af et erotisk forløb.

Du er virkelig dygtig til at flekke en fortælling sammen.  Godt og nemt sprog, rene fortællerlinier, skildringene er troværdige på deres egne betingelser. Fint skrivehåndværk.

venlig hilsen Safari 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, tak. Mange kan ikke lide mine historier, fordi de kun vil læse om sex. Men for mig er det vigtigt, at der også er en interessant historie bag, og det ikke kun handler om at kopulere...

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

To forfatter-seits kan måske inspirere dig. Begge har medlemmer, som giver gode og inspirerende tilbagemeldinger:

Fyldepennen, som rummer aller genre, og

Sexwriter.dk som jo kun handler om sex. Men også her med rigtig gode tilbagemeldinger, og jeg har spottet en gruppe, som netop støtter hinanden. Den er centereret om en kvindelig skribent: Knopsvanen.

God skrivelyst, og glæder mig til at læse din næste novelle, selv om jeg er lidt fremmed for dine tlbøjeligheder til at blande død ind i forehavnet.

vh Safari

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger mer af den slags, du formår at bygge historien rigtig godt op, så slutter den af med et rigtig frækt klimaks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en meget smuk novelle. Fyldt med gnistrende erotik, hvor jeg levede med i hvert sekund. Din beskrivelse fyldte hele min krop med en fornemmels af at det var mig, der var den unge pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Så fik jeg endeligt taget mod til mig, og tid til, at skrive min første novelle. Den findes her:

https://www.facebook.com/gonathistorier

Håber I vil syntes om den  ;)

Mvh,

Maja

Jeg ble skikkelig tent av novellene,kjempedeilig.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

giv os flere af dine fantastiske noveller/godnathistorier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu