Jump to content

Stiv Pik Begrænser

Recommended Posts

Søgeord: "chastity" og "pikbur". Du må prøve dig frem. Der findes et hav af anordninger. God fornøjelse. Kan du ikke finde af det ud fra billedet, som du trods alt har fundet?

Redigeret af circum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej fræk fyr. Har skam Googlet løs.. Men uden held. Der er masser af "Gates of hell" men ingen som den udgave. Gates of hell er alle forbundet på samme side.. Hvor den jeg har billede af har en anderledes opbygning. En ekstra ring nedefra som både deler nosserne men også holder pikken nede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt billedet på nettet men detsværre ingen henvisninger at finde på billedet og heller ingen tekst ved,/ så nemt er det ikke. Øv. Har det vist med at finde billeder på nettet som ikke er mulige at få fat i.. Suk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tjenestemand. Jeg vil gerne forsøge og se om jeg kan få den fremstillet til dig hvis du kan finde et bedre billede?

Kærlig Hilsen

Michelle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kan ikke være så svær at lave selv, ringene kan fås hos Biltema eller hos en lædersmed, sikkert også ved diverse maritime forhandlere. Så skal du bare bruge et par læderstropper. Ellers er den Cock crimper som Nelly anbefaler, kan jeg også godt tilslutte mig. Den mest effektive begrænser er dog et kyskhedsbur eller bælte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kunne også bare købe nogle gardinstangsringe med "øjne" i passende størrelser. En stor som du sætter om pik og nosser med øjet nedad. En mindre som du sætter bag din blottede glans og med øjet nedad. Den lille skal være så stram, at den ikke kan ryge frem over glans. Dernæst forbinder du de to ringes øjne med en lille hængelås. Så er det vist slut med rejsning :). Ulempen (måske) er, at du nok er nødt til at lade glans være blottet :wacko:, men det er du måske vant til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu