Jump to content

Begynder-Bondage-Senge-Sæt

Recommended Posts

Konen og jeg har talt om at prøve lidt blid bondage af, og havde tænkt os at investere i nogle remme til at sætte på vores 140x220 boksmadras - vi har nemlig desværre ikke hovedgærde og lign., at sætte det fast på.

Men hvad fungerer for begyndere som os? Og fungerer den slags sæt overhovedet og er det bedre at sætte nogle remme til mederne under sengen?

Kender I nogle konkrete produkter, der er god value for money?

Mvh

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gode remme ned til mederne virker fint, giv din partner bind for øjnene så mistes tidsfornemmelsen og det er rigtig slemt for ofret. :unsure:

Vi bruger også at binde partneren fast med reb der bindes under sengen og rundt om kroppen fra anklerne og op til halsen, så kan du være helt sikker på dit offer ikke falder ud af sengen og bliver liggende lydigt :)

Køb rebene i en bådebutk, eller et byggevarehus - det er billigt - og køb endelig rigeligt reb :)

Redigeret af peter56

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som begynder er det fint at købe 5 stålkæder på hver en meter med hængelåse.

Sæt de 4 kæder rundt om  hver mede, og lås de 2 af kæderne fast til hver sin ankel på din partner, tag så den 3 kæde og lås den fast i den ene lås ved en af anklerne og stram den anden ende af kæde op om halsen på din partner og nås kæden fast så din partner sidder op i sengen.

Til sidst tager du håndledene og låder de 2 kæder ved mederne i hoved enden af sengen fast om håndledene på din partner, som så ligger dejlig fastlåst som et X på sengen siddende halvt op i sengen.

Tag evt. et pudebetræk om kom over hovedet på din partner så vedkommend ikke kan se dig, og lad så bare din partner holde sig i ro i sengen natten over, eller hvor længe det passer dig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som begynder er det fint at købe 5 stålkæder på hver en meter med hængelåse.

Sæt de 4 kæder rundt om  hver mede, og lås de 2 af kæderne fast til hver sin ankel på din partner, tag så den 3 kæde og lås den fast i den ene lås ved en af anklerne og stram den anden ende af kæde op om halsen på din partner og nås kæden fast så din partner sidder op i sengen.

Til sidst tager du håndledene og låder de 2 kæder ved mederne i hoved enden af sengen fast om håndledene på din partner, som så ligger dejlig fastlåst som et X på sengen siddende halvt op i sengen.

Tag evt. et pudebetræk om kom over hovedet på din partner så vedkommend ikke kan se dig, og lad så bare din partner holde sig i ro i sengen natten over, eller hvor længe det passer dig.  

De der hængelåse ik´, er det dem der kan tidsindstilles?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke er gør-det-selv typen, så har min elsker og jeg haft stor glæde af dette her sæt fra Fifty Shades. Det var nemt at montere på vores seng og justeres nemt, manchetterne føles ikke ubehagelige, men det holder én helt fast.

En god detalje er at når man ligger der fastspændt, så kan partneren lige hive lidt ekstra i remmene og man bliver helt spredt ud. Det virker skal jeg hilse at sige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har helt ret, jeg var blevet fastspændt under sengen, hvor sættet blev monteret til de 4 ben på vores seng, og så blev jeg fastspændt og da jeg klagede over min kæreste hyggede sig i sengen med en fremmed fyr blev remmene strammet ekstra til, og jeg lå under sengen totalt hjælpeløs og hørte hvordan de hyggede sig i sengen over mig! :(

Det virkede hurtigt og effektivt og jeg havde ingen mulighed for at slippe fri og komme op i sengen og give fyren hvad han fortjente! :D

Håber andre har glæde af dette stykke kvikke legetøj :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor dejligt at høre om hvordan i drenge blev bundet.

Christian næste gang bør du lukkes inde i en sovepose, med hænderne i håndjern på ryggen, så kan du ligge der i soveposen under sengen og nyde varmen fra din krop, alt imens din kæreste og hendes gode ven hygges sig med en gang dejlig sex i sengen.

Du skal selvfølgelig helt ned i soveposen med hele kroppen og hovedet, så du ikke har nogen føling med hvor længe de hygger sig - og stønner du af glæde - så syntes jeg du skal have hovedet en lille tur ud af soveposen og have fyldt munden med sperm fra fyren der hygger sig med din kæreste, så du lærer ikke at stønne eller skrige, og så selvfølgelig straks tilbage i soveposen.

Skider eller pisser du af liderlighed så husk det er kun dig der ligger vådt i lortet, så hold dig så længe du kan! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej hvor dejligt at høre om hvordan i drenge blev bundet. Christian næste gang bør du lukkes inde i en sovepose, med hænderne i håndjern på ryggen, så kan du ligge der i soveposen under sengen og nyde varmen fra din krop, alt imens din kæreste og hendes gode ven hygges sig med en gang dejlig sex i sengen. Du skal selvfølgelig helt ned i soveposen med hele kroppen og hovedet, så du ikke har nogen føling med hvor længe de hygger sig - og stønner du af glæde - så syntes jeg du skal have hovedet en lille tur ud af soveposen og have fyldt munden med sperm fra fyren der hygger sig med din kæreste, så du lærer ikke at stønne eller skrige, og så selvfølgelig straks tilbage i soveposen. Skider eller pisser du af liderlighed så husk det er kun dig der ligger vådt i lortet, så hold dig så længe du kan! :)
Hov Christian, du glemte vist at skifte din profil før du svarede? Dit show der er ved at blive en anelse tåkrummende, og jeg må tilslutte mig Chirbolets opfordring til at holde dine skriverier på diverse novelle-sider - det ville formentlig kunne hæve niveauet her på siden... Sent from my iPhone using Tapatalk Redigeret af Ferrum
  • Like 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov Christian, du glemte vist at skifte din profil før du svarede? Dit show der er ved at blive en anelse tåkrummende, og jeg må tilslutte mig Chirbolets opfordring til at holde dine skriverier på diverse novelle-sider - det ville formentlig kunne hæve niveauet her på siden... Sent from my iPhone using Tapatalk

Kære Ferrum - Tak for opbakningen!

• Like 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Svær ballance... vi kan jo bare klikke væk, men også lidt småkedeligt, dersom ævle-bævle holder folk fra at oploade vedkommende indlæg.

vh Safari

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, men jeg er da glad for at læse om dine oplevelser, eller er det ønsker og fantasier?

Men Newer mind jeg blev sgu tændt på dit indlæg, selv om det nok skulle have været et andet sted!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu