Min Søster

6 indlæg i dette emne

Min søster havde i et stykke tid virket anderledes overfor mig. Som om hun tog afstand til mig. Jeg havde ingen anelse om hvorfor, og det irriterede mig voldsomt. Vi havde ellers altid haft et godt venskab, men nu virkede hun sur på mig. I første omgang lod jeg hende være, men nu var min tålmodighed sluppet op. Jeg var godt træt af hendes lukkede attitude!

Jeg valgte at konfrontere hende, ansigt til ansigt. Skrev en kort besked om at jeg var på vej, og kørte hen til hendes lejlighed. Nervøs var jeg ikke, og så alligevel. Ville hun afvise mig? Bede mig om at gå, og blive væk? Eller ville vi få talt og få løst hvad end problemet var?

Jeg blev modtaget med forbehold. Det var tydeligt at hun var utilpas i mit selskab. Hun havde svært ved at holde øjenkontakt med mig, og hun gjorde et stort nummer ud af at holde fysisk afstand til mig hele tiden. Hårdt og kontant spurgte jeg hende, hvad grunden var til hendes opførsel. Hvad havde jeg gjort forkert?

Tøvende fik jeg svar. Det var ikke mig, der var årsagen. Eller… det var det faktisk, men det var ikke noget jeg havde gjort. Jeg var forvirret. Det var mig – men ikke mig? Jeg satte mig godt tilrette i hendes sofa, for nu ville jeg have detaljer og en ordentlig forklaring.

Min søster begyndte at græde. Som lyn fra en klar himmel, begyndte tårerne at løbe ned af hendes kinder. Hulkende forsøgte hun at tale, men det medførte blot flere tårer. I ren refleks rejste jeg mig, og gik hen til hende. Lagde armene om hende, for at trøste – selv om jeg ikke vidste for hvad. Med et skrig frigjorde hun sig, og nærmest løb ud på badeværelset. En hurtigt låst dør fortalte mig tydeligt, at hun ville være i fred lige nu.

Jeg stod et stykke tid og gloede dumt på badeværelsesdøren, ude af stand til at afgøre hvad der var det rigtige træk for mig nu. Skulle jeg bare gå, eller ville hun falde til ro – så vi kunne snakke om det? Noget i mig hviskede, at jeg skulle blive, for ellers ville vi aldrig kunne kommunikere ordentligt igen.  Mest af alt havde jeg lyst til at slå døren ind, og kæmpe for at trøste hende – for jeg hader at se min søster ked af det! Men Superman blev pakket væk, og jeg placerede mig blot i sofaen igen. Jeg måtte finde tålmodigheden frem nu.

Der gik et godt stykke tid, før døren blev åbnet. Forsigtigt kom min søster tilbage ind i stuen, åbenlyst nervøs – men mere fattet. Hun skævede til mig, og var tydeligvis usikker på hvad hun skulle gøre. Jeg kæmpede indædt for at blive siddende, for jeg ville ikke risikere at hun løb sin vej igen. Ingen af os sagde noget i flere minutter. Så tog min søster en dyb vejrtrækning og brød isen. ”Vil du have noget at drikke?” Jeg kiggede flygtigt på hende, og svarede at en sodavand ville være dejligt. Inden længe stod hun med to flasker i hænderne.

Til min overraskelse kom hun hen til sofaen, og satte sig. Jeg var åbenbart ikke så farlig længere. Vi fik åbent flaskerne, og kiggede nu afventende på hinanden. ”Hvad sker der, Malene?” Jeg søgte hendes blik med spørgsmålet, i håb om at få afklaring på hele situationen. ”Jeg har et problem. Et stort problem, Morten” Hun kiggede væk. ”Ja?” Et øjeblik virkede hun bange, så fandt hun modet til at fortsætte. ”Jeg er forelsket i en mand. En mand, jeg aldrig kan få.” Jeg gloede dumt. Okay… Så langt, så godt. Det kunne da ikke være så slemt. ”Fortsæt.” Hun sukkede. ”Jeg har svært ved det her. Det var ikke meningen at du skulle vide noget. Jeg mener.. Det er mit problem.” Tårerne kom tilbage, men inden jeg fik sagt noget – bremsede hun mig. ”Jeg har haft disse følelser i et stykke tid. Jeg har kæmpet imod, det har jeg virkelig. Det virker bare ikke.” Hun rystede på hovedet. ”Jeg troede det ville hjælpe at minimere kontakten, men det gør bare mere ondt. Det gør så også ondt at være i samme rum – og nu sidder du her og stiller spørgsmål.”

Talestrømmen sluttede, og hun kiggede ned i gulvet. Jeg kæmpede for at forstå. ”Jamen, hvad har det med mig at gøre?” Jeg formåede ikke at spørge om andet. Langsomt kiggede hun op, og så forundret på mig. ”Ved du det virkelig ikke?” Jeg rystede på hovedet. Vidste hvad? ”Hvad mener du?” Hun smilede kort, og kiggede væk igen. ”Det er dig, Morten. Det er dig, jeg er forelsket i.”

Tale er sølv, men tavshed er guld. Ikke fordi jeg holder af ordsprogets mening, men fordi jeg ikke anede hvad jeg skulle sige. Mig? Hvad mente hun? Jamen.. Øhh.. Hvad sker der lige her? Min hjerne var pludselig under ombygning. Alt stod i kø for at give mening, men mine hjerneceller holdt fri. Mig? Forelsket i MIG? Jamen, det kunne hun da ikke være… Jeg er jo hendes bror, hun er min søster. Mig? Forelsket? Visdom stod ikke i hovedsædet, mens mine tanker fløj hurtigere end en hel samling jetfly. ”A hva’?” var det eneste jeg kunne sige.

Endelig åbnede Malene op, og fortalte roligt. ”Jeg har drømt om dig i mange år. Men jeg har altid affærdiget det som tøsepjat, som noget uskyldigt dagdrømmeri. Indtil for nok et år siden. Der gik det op for mig, at mine følelser for dig er ægte. Dybe og ægte. Det handler ikke kun om sex, Morten. Det er meget mere. Det er alting. Opture og nedture. Jeg vil det hele med dig. Jeg vil have dig, og jeg vil tilhøre dig.” Langsomt begyndte hendes ord at synke ind hos mig. Hun mente hvad hun sagde, det var jeg slet ikke i tvivl om. Hun var altså forelsket i mig. Min søster. Forelsket i mig. I mig…

Stille og roligt vågnede min hjerne igen, og jeg bemærkede nu andre ord, min søster netop havde sagt. Sex. Øhh.. Sex? Med min søster? Altså… Jeg indrømmer, at jeg tidligere har fantaseret om at have sex med min søster. Hun ser hamrende godt ud, lige min type. Men jeg har aldrig i min vildeste fantasi haft håbet eller troen på at vi skulle dyrke sex med hinanden i virkeligheden. Og nu sad hun fandme og sagde, at hun gerne ville have sex med mig! Jeg sneg mig til at se på hende. I første omgang så jeg det jeg altid ser. Min søster, irriterende, belastende – men elsket som en søster. Men efterhånden ændredes min syn. Jeg så nu en kvinde, lige nu pænt fortvivlet, men en kvinde. Skabt af en gud i godt humør, der gav hende en virkelig flot figur og en udstråling der osede af ønsket om nærhed.

Min nye opfattelse af min søster forvirrede mig. Jeg var på nuværende tidspunkt blevet bombarderet med så mange nye tanker og opfattelser, at jeg havde svært ved at holde fast på hvad der var rigtigt og forkert. Jeg rystede uroen af mig og rejste mig op. ”Går du?” Gråden var nært forestående hos hende. ”Øhh.. det.. narj… jeg..” Jeg satte mig ned igen, ude af stand til at tage en beslutning. Hvad ville jeg egentlig? Hvad nu?

Mine tanker blev afbrudt af Malene, der hårdt satte sin flaske på bordet og rejste sig op. Undrende fulgte jeg hende med øjnene. ”Jeg må have noget at drikke. Noget andet end sodavand. Vil du have noget?” Væk var den fortvivlede kvinde, og velkommen til den perfekte værtinde. Typisk min søster. Jeg rystede på hovedet, ganske godt klar over, at jeg måtte holde hovedet koldt og klart. ”Jeg er i bil” mindede jeg hende om. Min søster standsede et kort øjeblik, og så på mig med et spøjst blik i øjnene. ”Skal du da køre snart?” Jeg svarede ikke, men lænede mig tilbage i sofaen, mens jeg funderede over hvad hun reelt havde spurgt om. Skulle jeg køre snart, eller ville jeg blive? Og hvad ville jeg blive for? Ville det være for at snakke mere om det her forelskelse, eller ville det være for noget andet?

Vinflaske og glas blev sat på bordet. Malene placerede sig igen i sofaen, og hældte op til os begge. Hun satte sig i skrædderstilling mod mig og nippede til sin vin. Det var vist min tur til at sige noget. ”Hvad så nu?” Min søster trak på skuldrene. ”Det er op til dig. Jeg har været hudløs ærlig, og fortalt hvad jeg føler.” Jeg nikkede. Åbnede munden, og længere nåede jeg ikke. ”Det er ikke fordi jeg forventer du er forelsket i mig, eller noget. Eller at du skal tage stilling til den slags nu. Jeg vil bare.. åh. Bare vide om jeg har en chance, tror jeg.” Hun lænede sig frem mod mig. ”Har jeg en chance, eller er jeg helt dum?” Jeg trak vejret dybt og besluttede mig for at være lige så ærlig som hende. ”Du er på ingen måde dum! Slet ikke. Men jeg har svært ved at svare dig. Jeg mener.. jeg har altid tænkt på dig som min søster. Ikke som en kvinde, som.. ja, som er mulig. Som jeg kan få. Eller for at være grov.. – som rent faktisk kaster sig i armene på mig…” Jeg grinede og hun grinede med. ”Ja, det er vist ikke helt fair overfor dig, det her. Men det var faktisk dig, der startede. Kom anmassende, og krævede svar, og alt muligt.” Hun rakte tunge. ”Hey, hallo – jeg startede intet. Det var dig der blev underlig og holdt afstand. Jeg har sgu ikke gjort noget.” Jeg vrængede ansigt.  ”Jo, du har!” ”Næ” Hun kastede den første pude, og snart var en barnlig og herlig pudekamp i gang.

Som da vi var mindre, udviklede pudekampen sig til en lettere slåskamp, hvor hun forsøgte at være stærkere end jeg. Som en listig ræv sneg hun sig tættere på mig, mens hun samtidig forsøgte at ramme mig med en pude. Triumferende sprang hun op på mig, og mente bestemt at hun havde vundet. I ren refleks kastede jeg hende ned på ryggen på sofaen, mens jeg holdt hendes arme fast ud til siderne. Hendes næste træk havde jeg dog ikke forudset. Hurtigt løftede hun sit hoved, og inden jeg fik set mig om, var hendes læber på mine. Et forsigtigt, men dog seriøst kys. Lige så pludseligt hun havde gjort det, lige så brat stoppede hun det selv. ”Undskyld.” Hun bed sig i læben, og kiggede væk. ”Undskyld for hvad?” Jeg kunne ikke lade være med at smile. ”Undskyld at jeg kyssede dig.” Hun smilede selv lidt. ”Nå.. du mener det feje trick du brugte, så jeg skulle tro du havde vundet?” Hun begyndte at vride sig under mig, så jeg måtte holde godt fast i hende. ”Feje trick? Tak… Og jeg vandt altså.” Hun viste en fin udgave af at være fornærmet, og forsøgte igen at komme fri. ”Lig stille.” Jeg var faktisk ved at få lidt ondt i armene af at holde hende. ”Næ, du kan jo give slip.” Hun kæmpede godt. ”Ikke tale om. Så får jeg bare en pude i hovedet igen.” Jeg havde luret hende. Hun grinede. ”Ja, selvfølgelig.” ”Hvis du ikke ligger stille, må jeg jo selv bruge feje tricks.” Hun hvinede. ”Du kilder mig ikke. Du gør det IKKE.” Kilder? Hvem havde sagt noget om at kilde…? Hurtigt tog jeg en beslutning, uden at tage hensyn til min moral eller sunde fornuft. I en glidende bevægelse bukkede jeg mig ned til hende og lod mine læber møde hendes. Egentlig var tanken at give hende et let kys, men lysten ville det anderledes. Da jeg mærkede hendes læber besvare mit kys, lod jeg min tunge glide ind i hendes mund.

Kysset tog pusten fra os begge. Jeg slap hendes arme, og satte mig op. Jeg var flov over min handling, men samtidig mærkede jeg tydeligt min krop reagere. Min søster lå stadig på sofaen, med lukkede øjne. ”Wow!” Hun smilede. Jeg sagde ingenting, og tømte i stedet for det vinglas hun havde skænket til mig tidligere. ”Ja tak.” Jeg kiggede ned på min søster, der nikkede mod vinen. Med let rystende hænder fyldte jeg hendes glas, mens hun fik sat sig op. ”Er alle dine tricks lige så feje?” Den drillende tone i hendes stemme var ikke til at tage fejl af. Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Jeg vendte mig imod hende. ”Mmm. Nogle er værre.” Hun løftede sine øjenbryn og slikkede sig om munden. Hendes vinglas blev sat på bordet, og hun flyttede sig helt hen til mig. ”Bevis det.”

Hun satte en hånd på min brystkasse, og skubbede mig blidt ned i sofaen. Med tydelig hensigt lagde hun sig ind over mig, og snart lod vi vores læber mødes igen. Hendes kys var vildt og higende, og jeg besvarede det omgående. Uden at slippe mine læber, hævede hun sig nok til at hendes hænder kunne komme til min skjorte. En for en blev knapperne åbnet, og jeg mærkede hendes hænder på min hud. Tændt af hendes berøring, trak jeg hende ned til mig og rullede rundt – så hun nu lå nederst på sofaen. Jeg satte mig op og krængede min skjorte helt af. Med en hård bevægelse trak jeg hende op til mig, så jeg kunne trække hendes bluse af. Hendes ivrige hænder på min overkrop gjorde, at jeg havde svært ved at være tålmodig. Hun lagde ikke skjul på at hun ville have mig, og den viden satte atombomber i gang i min krop.

Roligt puffede jeg hende ned i sofaen igen, og lod hende mærke i mit kys – hvad hun gjorde ved mig. Dybt og krævende kyssede jeg hende, sugede hende til mig, mens vores tunger kærtegnede hinanden igen og igen. Mine hænder flettede ind i hendes, mens vores ungdomsfantasier og lyster blev gjort til virkelighed. Hun snoede sine ben om mine, og pressede sin krop mod min. Mit hjerte hamrede voldsomt og jeg mærkede en steppebrand rasere gennem hele min krop. Jeg higede efter at tage hende, trænge ind i hende og eje hende fuldstændigt.

Hun følte åbenbart noget lignende, for hun trak sine hænder til sig, og skubbede mig lidt væk. Tog fat i min buksekant, og forsøgte at åbne knappen. ”Ihh.. Af!” Hendes kommando osede af lyst. ”Selv af.” sagde jeg, og pegede på hendes bukser. Vi kunne ikke lade være med at smågrine, da vi begge flåede vores bukser af. Et væltet vinglas senere, fik jeg set rigtigt på hende. Min smukke søster. Flot og velskabt. Nu kun iført sine trusser og sin bh. Selv stod jeg i boksershorts, som absolut ikke længere havde en flad profil. Uden at sige noget, rakte vi ud efter hinanden og genoptog vores skønne kys. Som om det var aftalt, lagde vi os ned på sofaen, hende nederst. Jeg skubbede mig halvvejs ned på siden, og begyndte at kæle hendes krop. Lod mine fingre gå på opdagelse ned over skuldre, arme og på maven. Hurtigt erkendte jeg, at hendes bh var i vejen, og jeg fik hende til at sætte sig op og tage den af. Et smukt syn var foran mig, i form af fuldendte vidunderlige bryster. Før hun nåede at lægge sig ned igen, trak jeg mig længere op – så jeg kunne nå. Uden varsel lod jeg mine læber ramme hendes brystvorte, og min tunges berøring fik hende til at gispe.

Grådigt lod jeg min mund nyde hendes bryster, med legende lette sug og nip, og min tunges kåde leg. Det eneste hun var i stand til nu, var at holde fast i mig. Hendes fokus lå udelukkende på at nyde de reaktioner jeg gav hende. Jeg kunne mærke hendes krop ryste, og hendes støn var sød musik i mine ører. Men jeg ville have mere. Forsigtigt lagde jeg hende ned på sofaen, og begyndte at trække hendes trusser af. Hun var mere end villig til at hjælpe, og snart havde jeg en nøgen gudinde i mine arme. Hendes hænder søgte ned mod mine boksershorts, som jeg besværet hjalp hende med at få af.

Med dyb øjenkontakt, spredte hun sine ben ud og langsomt trængte jeg ind i hende. Ganske roligt førte jeg hende ud i orgasmen, med lange dybe stød. Hendes underliv mødte mit i en fælles rytme, der blev hurtigere og hurtigere. Væk var nu tålmodighed og ro, erstattet af dyb og voldsom lidenskab. Med et skrig gik hendes krop i orgasmens krampe, hvilket hev mig med. Brølende sprøjtede jeg min sæd op i hende, og fuldførte min ungdomsfantasi til fulde.

Udmattede og mætte frigjorde vi os fra hinanden, og fik vores tøj på stille og roligt. Vi sagde ikke meget til hinanden, men smilte en del. Ved hoveddøren gav jeg hende et kram, et lille kys og et ”Vi ses, Søs.”

Jeg overnattede på motel den nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ganske fint historie.. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere detaljer om hvordan de ser ud. Meget mere forspil, men du skriver fantastisk morten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal prøve at beskrive mere... Men det er lidt svært, da historien er noget tæt på livet af mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm så må jeg over tale dig til at starte forfra med nyt topic. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså også du skriver rigtig godt og levende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu