Hvorfor Kan Jeg Ikke Citere Indlæg?

4 indlæg i dette emne

Hej,

jeg har i et stykke tid ikke kunnet citere indlæg herinde. Citat-knappen er simpetlhen forsvundet og der er kun multicitér-knappen, men selv når jeg bruger dén, sker der intet. Hvad kan det skyldes?

Og problemet er det samme, uanset om jeg bruger internet explorer eller mozilla firefox.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

jeg har i et stykke tid ikke kunnet citere indlæg herinde. Citat-knappen er simpetlhen forsvundet og der er kun multicitér-knappen, men selv når jeg bruger dén, sker der intet. Hvad kan det skyldes?

Og problemet er det samme, uanset om jeg bruger internet explorer eller mozilla firefox.

Knappen hedder "Svar"... den laver et citat af indlægget. Man kunne nok argumenterer for at den skulle hedde citér....(?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Knappen hedder "Svar"... den laver et citat af indlægget. Man kunne nok argumenterer for at den skulle hedde citér....(?)

Aha ok, det ser jeg så nu. Jeg har aldrig brugt den knappe, da jeg netop troede, at det bare var en svar-knappe. Så jeg har altid bare brugt den øverste knappe i højre hjørne TILFØJ SVAR....

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har samme udfordring.

Har netop brugt Svar knappen under indlæg 15 i en tråd, og mit svar er uden citat.

Kan det være afhængigt af browser? Brugte Explorer i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu