Hun Har Ikke Lyst Til Sex

10 indlæg i dette emne

Hej Sex-debat.dk

Jeg har lidt et mindre problem. Jeg har en kæreste, som jeg holder virkelig meget af, hvilket heldigvis er gensidigt. Vores forhold er til dels fint, men desværre bliver der ofte dårlig stemning, som følge af uenighed omkring hvor ofte vi skal have sex. Jeg ville gerne have sex en gang om ugen, mens hun synes at det er mere end rigeligt med sex en gang om måneden. Det er noget som vi bruger en del af vores tid på, og det er lidt en skam da vi ofte bare ender med at blive uvenner.

Jeg har spurgt lidt ind til, hvad grunden til det ér. Hun tror at det er P-pillernes skyld, da det er en af bivirkningerne. Hun har taget P-piller i cirka 3 år, og vi har kun været kærester i ét år. Det giver dog ikke særligt meget mening for mig, efter som at hun var helt vild efter sex i starten af vores forhold og vi havde sex så godt som hver dag, og i perioder gerne 2-3 gange om dagen. Bare det mindste jeg nærmer hende nu, så afviser hun mig totalt. Det gør det lidt besværligt for vores forhold, for når vi ligger og hygger os, kan det naturligvis ikke undgås at jeg bliver liderlig, og kommer til at røre hende. Så tager hun min hånd væk, og så bliver den gode stemning ødelagt.

Jeg spurgte om det var irriterende, at jeg var sådan, hvilket hun svarede nej til. Jeg prøvede så i en kort periode fuldstændigt at lade være med at røre hende. Det resulterede i at hun ikke følte at jeg gad hende. Dog ville hun stadig ikke have sex.

Så spørger jeg om det så ikke er ok, hvis vi sover nøgne sammen. Det er det en gang imellem, men det ender ofte med at vi ligger tæt, og somme tider kommer jeg til at røre hende rundt omkring, uden intentioner om at have sex. Hun får så lyst til sex, og ender så med selv at ligge op til sex. Så har vi naturligvis sex, selv om jeg egentlig ikke havde lyst som sådan, men man tager vel hvad man kan få når man er desperat? Det har med tiden resulteret i at hun ikke er vil sove nøgen, og når hun vil så må jeg overhovedet ingen ting, og så er der jo ikke meget ved det alligevel... Hun siger at hun ikke har lyst til sex. Så siger jeg så, at hvad nu hvis jeg kan give dig lyst. Så siger hun at hun ikke har lyst til at have lyst, og så er det jo ikke nemt.

At vi har sex så sjældent, har resulteret i at hun er blevet ret stram, og at jeg skal arbejde rigtig meget for at komme op. Og i starten skal der arbejdes, for bare at få en finger op (selv om hun er våd). Samtidig har det resulteret i, at jeg kommer meget hurtigt bare det mindste min pik nærmest rører hendes fisse. Sidst vi skulle have sex, var i søndags. Det gik dog ikke planmæssigt, og jeg kom allerede før jeg var kommet halvvejs op (der skal jo som sagt arbejdes for at komme op). De gange vi så endelig har sex er hun øm i flere dage efter.

Før i tiden, kunne vi sagtens have sex i 45 minutter, og vi nød det begge to rigtig meget.

Meget lang roman jeg fik skrevet her, men jeg håber virkelig at nogen kan komme med noget konstruktivt. Hvad er spørgsmålet spørger i sikkert. Svaret er, jeg ved ikke hvad det konkrete spørgsmål er, jeg håber bare på at der er nogen som har noget fornuftigt at sige, og eventuelt nogle erfaringer, eller svar på hvad der går galt.

Jeg er forresten 19 år gammel, og hun er 17 hvis det har nogen relevans.

Mvh

Den meget desperate dreng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at hun har brug for fred. At hun er stram har ikke noget at gøre med at hun ikke har haft sex i lang tid, sådan fungerer en skede ikke. At hun er stram tyder på at hun spænder (formentlig ubevidst).

Hvis hun har taget p-piller i tre år betyder det at hun startede på det som 14 årig, det er ret tidligt. Måske hun kom i gang med sex før hun var klar til det? Det kunne jeg forestille mig kunne give hende negative tanker omkring sex, måske ubevidst. Når jeg læser dit indlæg, så lyder det for mig som om hun har negative tanker omkring sex når hun, efter at du har nusset hende selv får lyst, men efterfølgende ikke vil have at du nusser hende fordi hun er bange for at få lyst.

Jeg tror at du skal tage et skridt tilbage og gøre alt hvad du kan for at fjerne ethvert pres omkring sex på hende. Hvor svært det end er, tror jeg at det vil være godt hvis du modstår din lyst når du nusser hende i en periode, så hun får genstartet hendes sex-debut i en mere positiv retning hvor enhver forventning til hende er fjernet, og hvor hun kan mærke at du vil hende, også til andre ting end sex. Men husk at I skal røre ved hinanden, sove nøgne sammen, så i kommer hinanden nær. Hvis du er frustreret over manglende sex, lad for guds skyld være med at vise det over for hende.

Du skal være ham der giver hende alle de gode oplevelser, også senere mht. sex, fordi jeg tror ikke at hendes debut har været god. At I har haft god og vild sex tidligere skyldes nok at forelskelsen har "overdøvet" de negative tanker om sex.

Mht p-piller: min dejlige hustru som jeg har kendt i 20 år (vi er sidst i trediverne) og jeg er gået tilbage til kondomer, vi har mest brugt p-piller og spiral. Vores sexliv er som genfødt. Min hustrus lyst er en helt anden, og hendes humør er meget bedre. Hvor hun før kunne være halv-depri af og til, så er hun nu bare glad. Jeg kan, i modsætning til før, let tænde hende, og hun får flere og bedre orgasmer end før (måske det er grunden til at hun går og er så glad?). Jeg siger ikke at det er sådan for alle, men jeg tror at der kan ske noget ved at rode med hormonerne. Så jeg synes at du skal sige til din kæreste at du synes at hun skal droppe p-pillerne. Så galt er kondomer altså heller ikke. Jeg vil i hvert fald ikke bytte min glade kone for et kondomløst sexliv :-).

Mvh. Rees

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom under ingen omstændigheder igang før HUN var klar til det. Det var faktisk hende der pressede på mht at have sex. Måske før jeg var klar til det, da jeg havde en uheldig episode med en ekskæreste som gav mig lidt præstations angst. Men, det gik nu meget fint, og da vi havde haft sex første gang var der ikke noget. Det var kun lige det med, at jeg aldrig havde haft sex med hende før og at jeg ikke havde lyst til at opleve det samme som sidst med den ekskæreste (sagen uvedkomne).

Men hun havde haft sex med en 2-3 stykker inden mig, så det var ikke hendes sex debut. Hun havde sex med sin eks en måned før hun mødte mig (3 år efter de afsluttede deres forhold og hun havde haft en kæreste i mellemtiden, wtf??), da hun skulle over og hente hendes ting hos ham, så det er ikke fordi hun har haft dårlige oplevelser med sex.

Men vi kan ikke røre ved hinanden når vi er sammen, fordi hvis jeg nærmer mig hendes fisse, så sætter hun hånden for.. Det føler jeg meget afvisende, hvilket får mig til at tage mit tøj på igen og vende ryggen til hende. Jeg føler nærmest at hun er sky over for mig. Nå, men hvis jeg overhovedet ikke rører hende, så er den også gal, for så virker det åbenbart som om jeg ikke gider hende. Det er sku ikke små ting man skal stå model til :)

Ang at droppe P-pillerne og gå over til kondom, så holder den heller ikke.. Jeg føler simpelthen ikke nogen nydelse ved det. Der ud over, så er jeg MEGET dårlige venner med kondomer. Min pik bliver altid helt slap når jeg tager det på, og ellers ender den med at glide halvvejs ned. Jeg kan med 100% garanti sige at det ikke er fordi jeg er dårligt udstyret på det punkt. Jeg kæmper desuden en brav kamp med at få den trukket helt ned når det endelig lykkes.

Jeg har virkelig ingen ide om hvad jeg skal gøre. Hun kender ikke selv grunden, og jeg er sikker på at hun ville fortælle mig det hvis hun vidste det. Hun er 100% åben over for mig. Også omkring gode og dårlige oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen

1. Lad være med at blive tøsefornærmet fordi hun f.eks sætter hånden for. Spørg hvad hun vil have du gør istedet. Du sætter et voldsomt pres på hende med den opførsel. Tag det fra en der har opført sig lige så dumt. Det gør bare tingene meget værre.

2. Hvis du har problemer med rejsning og kondom som 19 årig, så vil jeg mene at du enten onanere for meget, eller har et eller andet problem med helbredet. Det burde ikke være noget problem. Og iøvrigt kommer din nydelse i anden række, det vigtigste er din kærestes nydelse. Det tror jeg iøvrigt er det bedste råd jeg aldrig fik. En mands primære seksuelle opgave er at tilfredsstille pigen uanset hvad det indebærer. Frugten af det er så at det kommer tilbage i form af ens egen lyst bliver større af at se en kvinde i extase. Når det sker kan selv ti kondomer ikke stoppe ens erektioner!

Jeg håber ikke at du har sat fødderne i hvis hun har foreslået at hun prøver at stoppe med p-pillerne. Hvis hun vil det, så må du acceptere, og støtte hende i det. Hvis hun føler at dine behov dominerer dit forhold til hende kan jeg godt forstå hvis hendes lyst er væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke jeg bliver tøsefornærmet. Dog bliver jeg lidt irriteret over at hun nærmest går i forsvarspossition, uden jeg har gjort noget. Jeg ved godt at jeg sætter et stort pres på hende, og det har jeg også fortalt hende, at det ikke er min hensigt. Hun forstår mig dog fuldt ud, og har egentlig ikke et problem med det som sådan. Ud over at det måske blot bidrager yderligere til manglende sex lyst.

Ang rejsning, så er det IKKE et problem. Jeg kan uden problemer ligge med boner på ved siden af hende i et par timer (no shit - It's non stop!). Jeg har ikke sagt, at hun skal lade være med at droppe P-pillerne. Dog bliver den bare vendt om, hvis hun gør det da jeg ikke føler nogen nydelse ved at benytte kondom under sex. Så er det pludslig hende der har lyst til sex, og mig der ikke har. Jeg har ingen helbredsmæssige problemer, ej heller problemer med rejsning og jeg onanarer sjældent.  Men lige så snart jeg skal til at tage kondomet på, falder den mere eller mindre ned med mindre jeg virkelig er desperat. Og alligevel sidder jeg tilbage med en følelse af ikke at være blevet tilfredsstillet i nævneværdig grad (lidt a´la at tage sig en spiller). Så at droppe P-pillerne og bruge kondom er altså heller ikke en løsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor er jeg træt af unge fyre og egomænd der "jeg kan ikke bruge kondom, så bliver den slap", men ligeså snart der mulighed for at kneppe hende i røven, så kan den pludselig godt blive stiv MED kondom!

Det er ren og skær psyken der gør det. Jeg har før nægtet at dyrke sex uden kondom, og da han så til sidst blev trængende nok - BUM så kunne han pludselig godt bruge kondom. Glem alle de negative tanker omkring det kondom i stedet for at blive ved med at sige, at du ikke kan.

Derudover så er jeg helt enig med rees. Hun har haft en eller måske flere dårlige oplevelser, der gør hun ikke kan slappe af. Jeg tænker hun bare ikke selv ved det endnu. Men tag god tid. Glem alt om sex, og tænk kun på at nusse, røre, kæle og forkæle hende. Hvis hun fjerner din hånd, fordi hendes grænse er ved at blive overskredet, så rør hende et andrt sted. Find ud af hvad hun bedst kan lide og gør det.

Ligemeget hvad så bliv ikke tøsefornærmet, sur, frustreret, irriteret osv. Skift retning i stedet for.

3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor er jeg træt af unge fyre og egomænd der "jeg kan ikke bruge kondom, så bliver den slap", men ligeså snart der mulighed for at kneppe hende i røven, så kan den pludselig godt blive stiv MED kondom!

Det er ren og skær psyken der gør det. Jeg har før nægtet at dyrke sex uden kondom, og da han så til sidst blev trængende nok - BUM så kunne han pludselig godt bruge kondom. Glem alle de negative tanker omkring det kondom i stedet for at blive ved med at sige, at du ikke kan.

Derudover så er jeg helt enig med rees. Hun har haft en eller måske flere dårlige oplevelser, der gør hun ikke kan slappe af. Jeg tænker hun bare ikke selv ved det endnu. Men tag god tid. Glem alt om sex, og tænk kun på at nusse, røre, kæle og forkæle hende. Hvis hun fjerner din hånd, fordi hendes grænse er ved at blive overskredet, så rør hende et andrt sted. Find ud af hvad hun bedst kan lide og gør det.

Ligemeget hvad så bliv ikke tøsefornærmet, sur, frustreret, irriteret osv. Skift retning i stedet for.

Sådan, Frk. Vindberg

Et meget godt svar!

Chirbolet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en kommentar til kondomet. Det tog mig 15 år at finde ud af, at der findes kondomer i forskellige størrelser. Sex med kondom blev lige pludseligt rart. Og nej jeg har ikke en kæmpe pik, den er bare møg tyk og det er yderst ubehageligt at klemme et for lille kondom over den. Det resulterede ofte i slap diller eller sex uden.. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et spørgsmål.... tilfredsstiller du hende når I har sex?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været i en lignende situation. Jeg var lidt bekymret for at jeg aldrig nogensinde skulle nyde sex, at jeg simpelthen var for stram, eller at hans pik var for stor. Der var to ting som hjalp på problemet. For det første var jeg meget anspændt og slappede slet ikke af. Dette gjorde at jeg ubevist spændte i missen. For det andet var jeg ikke varmet nok op. Tror måske vi brugte 10-15 min på forspil, men det var altså ikke nok til mig.

I dag er der ingen problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu