Fetish For Lak Og Høje Hæle + En Hverdag?

2 indlæg i dette emne

Hej sex-debat,

Jeg skriver da jeg søger svar på hvordan jeg fremadrettet skal forholde mig til den fetish, som jeg endelig har erkendt at jeg har.

Den omhandler at jeg nyder følelsen af lak på min krop, og tænder på at gå i dame støvler og pumps (gerne i lak eller læder, i sex design - ala de modeller man finder på sexmesser etc.. you get the picture). Jeg bliver opstemt at at iføre mig dem, og har gået meget rundt i dem herhjemme.

Jeg har valgt at være 100% ærlig omkring det hele overfor min kæreste, da det fylder en del for mig og jeg ved at den altid vil være der. 

Jeg kan i øvrigt ikke se nogen fordel i at snige mig rundt, eller rende i diverse klubber for at mine lyster opfyldt, hvis det kan klares med kommunikation herhjemme.

Hun er heldigvis forstående, og trods det "underlige" aspekt at jeg går rundt iført og har til tider har sex i høje hæle, er hun støttende omkring det. Det er rart at være kommet ud med detog så efterfølgende få opbakning.

Hun er endnu ikke med på at jeg har dem på uden for lejligheden, og det er fair nok.

Indtil videre har jeg flere par derhjemme, og nyder dem foran hende og i vores sexliv.

Hvordan skal jeg forholde mig mig fremadrettet og gøre min fetish og de ændringer det giver til vores sexliv til en del af "hverdagen"? Ikke at jeg ønsker at rende rundt i dem og have sex hver dag iført fetish outfit, men at en gang pr. måned måske er i underkanten.

Vi har børn og når de bliver passet vil det typisk forgå i vores lejlighed, men fremadrettet vil det nok ikke gå an at jeg på hverdags aftner og i weekender udlever min fetish derhjemme.

Hvordan skal jeg/vi udøve eller holde min fetish ved lige uden det giver anledning til flere person skal kende til den?

PS. jeg tænder bestemt ikke på at gå i dametøj eller lign - det er mig nærmest frastødende. Det handler mest om at være iført de høje hæle, evt. frække strømpebukser og at det er overfor hende jeg gør det (en smule dominans / ydmygelse over det?!).

Jeg vil til sidst nævne at det er 50/50 med min fetich og regulær sex (sex hvor jeg er den MEGET dominerende part).

Håber at få input fra jer herinde og få nogle værktøjer jeg kan bruge i min videre færd i fetish verdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

selvom indlægget er ældre, bare gør det hvad du kan lide, livet er simpelthen for kort... op i røven med hvad andre tænker, hvis du kan lide og nyde det, kom igang. du levr dit liv og du bestemmer, ikke de andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu