Seksuelle Fantasier Og Lyster

19 indlæg i dette emne

Hvilke seksuelle fantasier og lyster har folk herinde?

Og er der nogle fantasier/lyster der meget gerne skal udleves på et tidspunkt, mens der er andre der bare skal blive ved med at være fantasier?

For mit eget vedkommende har jeg både fantasier jeg meget gerne ser udlevet, samt enkelte der nok bare skal være fantasier.

Af dem jeg gerne ser udlevet, og som vel heller ikke er helt umulige at få udlevet, er f.eks.;

- Kæresten som centrum for en bukakke session ... Forestiller mig vi skal være en 8-10 mand om hende, hvor hver enkelte kan blive suttet ren af hende, når han er kommet ud over hende.

- Opleve kæresten sammen med en anden kvinde ... Fokus skal primært være på kæresten og den anden kvinde, men selvfølgelig ville det da være dejligt, såfremt de for en stund sammen ville koncentrere sig om mig ... Evt. kunne de jo f.eks. binde mig eller lignende, og så bare gøre brug af mig når/hvis de lystede.

- Kæresten og mig sammen med et andet par.

- Have en ekstra fyr med ... Det har vi godt nok prøvet før, men ville gerne igen 

- Igen komme til "Bindefest" i Hamburg, hvor jeg fantaserer om at føre kæresten rundt hvor det foregår, bundet og delvist blottet, og så ser hvad der sker og hvilke muligheder der opstår 

- Dogging ... Ved ikke helt om det er noget for kæresten, men måske nok ... Evt. kunne jeg jo binde og blindfolde hende, føre hende til et kendt dogging sted på et godt tidspunkt, og så kunne vi se hvad der så skete ... Evt. binde hende til et træ, en bænk eller noget, og så lade hende stå der, delvist blottet.

- Kæresten som centrum for et gangbang ... Hun siger godt nok det aldrig vil ske, men jeg er ikke sikker på, om ikke hendes grænse kan flyttes her  ... Forestiller mig at vi skal være en 4-5 mand om hende, og hendes nydelse skal være det primære fokus ... Eller også hvor vi bare bruger hende som vi lyster.

Af andre jeg gerne ser udlevet, men som jeg ser som noget sværere at opnå, er f.eks.;

- At vi er sammen med en shemale ... Tanken har jeg altid syntes var fræk.

- At vi er sammen med en anden kvinde, hvor hun bl.a. dominerer og bruger os som hun lyster, heriblandt tager os begge med en strap-on.

- Det samme med en anden mand (nok minus strap-on)

- At Kæresten er den dominerende overfor mig og en anden mand, eller mig og en anden kvinde ... Denne er på sin vis lidt "tricky", for godt nok har kæresten et par gange nævnt, at hun egentlig godt kunne tænke sig at afprøve det at være dominerende, men at hun ikke tror hun kunne være det overfor mig ... Hvilket for min del er lidt svært at håndtere, da jeg "længe" før hun overhovedet nævnte det, har fortalt hende at jeg gerne ville prøve at blive domineret, hvor hun sagde at det kunne hun slet ikke forestille sig ville være noget for hende 

Af dem der nok skal forblive fantasier kan f.eks. være;

- At vi hver især blive tvunget til sex ... Vel en slags voldtægts-fantasi af os begge.

I relation til den sidste, har jeg i mange år haft en gennemgående fantasi ... Min kæreste og jeg sidder i sofaen, hygger og gejler hinanden op. Det ringer på døren, jeg åbner og 3 maskerede mænd trænger ind. De vil til at voldtage min kæreste, men jeg siger at de kan bruge mig i stedet, hvilket de så vil (uvist af hvilken grund). 2 af dem udnytter så mig, mens den tredje holder kæresten i skak. "Selvfølgelig" bliver kæresten meget liderlig af at se mig blive brugt på den måde, og det ender med at kæresten og den tredje mand også deltager, og "selvfølgelig" ender det også med at kæresten blive centrum for et gangbang, men alle gør med alle.

- Se kæresten blive slikket og taget af en hund ... Ved ikke hvordan hun egentlig har det med den slags, men tror ikke lige det er noget for hende ... Og som sagt, det er måske nok en af den slags fantasier, der bare skal blive ved med at være en fantasi. 

Det var så i hvert fald nogle af mine seksuelle fantasier og lyster  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da også gerne bidrage med et par af mine fantasier.

Jeg har en fantasi om at blive fistet i fissen. Det er en fantasi jeg regner med nok skal blive udlevet, en gang hvor jeg fatter mod dertil samtidig ned at omstændighederne i øvrigt passer.

En anden fantasi jeg har, går ud på, at jeg gerne vil være med i en trekant med to mænd. Men de to mænd skal også have sex med hinanden. Jeg tror det vi tænde mig rigtigt meget at se den ene få presset en pik op bagi og se den glide ind og ud af ham. Hvis det skal være helt super skal den ene af mændene være en sissy boy. En fantasi som jo ikke skulle være helt umuligt at få opfyldt, men som nok alligevel aldrig bliver det.

En anden slags fantas. Helt nøgen lægger jeg på knæ på en plint med numsen op og hovedet hvilende på det glatte læder. To fuldt påklædte kvinder står for enden på hver sin side af plinten og holder mig i armene. Ved den anden ende af plinten står en fuldt på klædt mand og svinger med en ondskabsfuld pisk. Med mellemrum rammer piskesnerten min numse og det øverste af mine lår. Hver gang rykker det voldsomt i mig, jeg gisper og skriger og græder ind imellem. Kvinderne lader deres hænder glide bildt hen over mine overarme imens de forsøger at berolige og trøste mig. Udover suset fra piskesnerten, knaldet når den rammer min numse, min gråd og mine skrig høres der ikke en lyd i lokalet. Smerten hver gang pisken rammer min numse eller lår bliver vildere og vildere, det samme gør mine skrig. Efter nogen tid smider manden pisken og inspicere min numse og lår, tilsyne ladende er han tilfreds med resultatet. Han giver mig et klap i numsen og forlader lokalet. Jeg vælter om på siden, lader forsigtigt min hånd glide hen over mine numsebalder, jeg mærker hvor de er brandvarme og med ophovnede striber. Kvinderne smøre mine numsebalder og lår med creme samtidig stilner min gråd af. De to kvinder hjælper mig nedfra plinten og ind i seng, hvor de lægger sig ved siden af mig og bliver ved at kæle og nuse mig til jeg er faldet til ro og falder i søvn.
Fantasien her kræver nok for megen iseceneættelse til at den kan blive til noget.

En fantasi som helt sikkert aldrig skal gå i opfyldelse, men som jeg godt kan lide at fantasere over.
I fantasien er jeg en uartig pige/kvinde der skal straffes med en endefuld, og da mine svigerforældre er på ferie hos os, så bliver det overværelse af dem. Af min mand får jeg besked på at tage bukser og trusser af. Min mand tager bæltet ud af sine bukser lægger det dobbelt og jeg får en ordentlig omgang af det i numsen. Selvom jeg er flov og finder det utroligt ydmygende at blive straffet med smæk i min bare numse, mens svigerforældrene ser på, så ved jeg jo godt at straffen er fortjent, så jeg kæmper for at tage straffen med ro og værdighed. Da jeg har fået min straf kommer min svigermor hen og giver mig en krammer, mens hun siger, hun synes det var flot klaret hun ville ønske at hun kunne klare det ligeså godt, når det er hende, der har gjort sig fortjent til en endefuld.

Jeg vil ønske at der er nogle flere der vil bidrage med fantasier.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MIn fantasi er at blive taget af 3 store mænd i uniform på en gang, så de fylder alle mine huller ud på en gang.

Herefter knepper de mig synder og sammen, så de til sidst fylder alle mine huller med sperm, hvorefter de tager deres tøj på, og lader mig ligge, mens spermen render ud af mig.

Har indtil videre kun prøvet en sandwich, hvor jeg fik pik i fissen og analt på engang.

3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en fantasi om at blive fistet i fissen. Det er en fantasi jeg regner med nok skal blive udlevet, en gang hvor jeg fatter mod dertil samtidig ned at omstændighederne i øvrigt passer.

Jeg kan kun anbefale dig at prøve.

Jeg prøvede det for første gang for ½ år siden, hvor min kæreste og jeg havde en firkant med min veninde og hendes mand.

Da han havde fistet min veninde, spurgte han, om jeg havde mod til at prøve, hvilket jeg sagde ja til, da jeg kunne se på min veninde at hun nød det.

Jeg var rimelig glad for, at det var en med erfaring, som fistede mig første gang, så hvis det er muligt, så vil jeg anbefale dig at finde en som har prøvet det før.

Tjek evt. denne her debat:

http://www.sex-debat.dk/topic/8405-nysgerrig/

Redigeret af kolding_girl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste af mine fantasier handler om dominans og brug af min krop. Men jeg har én fantasi, som jeg har haft i over ti år, men aldrig har ønsket at udleve. Jeg har i flere afskygninger fantaseret om mig selv som luder, at jeg fik betaling for sex. Det tænder jeg vildt meget på, og tror egentlig også, at rigtig mange kvinder bruger denne fantasi. 

Jeg var meget rastløs i morges, og meldte mig syg på mit arbejde. Jeg gik ind på superchat, og blev opmærksom på en mand der ville leje en gift kvinde. Nu er jeg jo ikke gift, men tænkte at det kunne være spændende at chatte med manden. 

For ikke at gøre historien for lang, så lad mig opsummere. Jeg forlangte at han kunne leje mig for kr. 600,- pr påbegyndte time. Han kom og fik lov til at bruge mig i ca 1½ time. Han betalte de 1200 kr. 

Fik jeg andet end penge ud af det?= Ja en rigtig dejlig oplevelse. Han var 20 år ældre end mig. Han tog kondom på uden at jeg behøvede at sige det til ham. Han kneppede mig i alt to gange. Begge gange i missionærstillingen. Han gav mig mindst fire orgasmer. Han har bestilt en ny tid om 2 uger. Jeg har sagt ja, og er jeg nu en luder eller.........?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MIn fantasi er at blive taget af 3 store mænd i uniform på en gang, så de fylder alle mine huller ud på en gang.

Herefter knepper de mig synder og sammen, så de til sidst fylder alle mine huller med sperm, hvorefter de tager deres tøj på, og lader mig ligge, mens spermen render ud af mig.

Har indtil videre kun prøvet en sandwich, hvor jeg fik pik i fissen og analt på engang.

En meget smuk fantasi. Det vigtigste er at du på den ene eller anden måde kan kontrollere oplevelsen. Men måske er din kæreste, den der kan stå inde for din sikkerhed. 

Jeg har selv prøvet en ligende gangbang. Vildt spændende. - de havde alle inden sørget for at de havde en HELT frisk blodprøveattest med. Jeg ville ikke have noget imod, at prøve igen. De havde dog ikke uniform på. Og det med uniform, er jo et stærkt symbol på magt. 

Knus

Dullen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste af mine fantasier handler om dominans og brug af min krop. Men jeg har én fantasi, som jeg har haft i over ti år, men aldrig har ønsket at udleve. Jeg har i flere afskygninger fantaseret om mig selv som luder, at jeg fik betaling for sex. Det tænder jeg vildt meget på, og tror egentlig også, at rigtig mange kvinder bruger denne fantasi. 

Jeg var meget rastløs i morges, og meldte mig syg på mit arbejde. Jeg gik ind på superchat, og blev opmærksom på en mand der ville leje en gift kvinde. Nu er jeg jo ikke gift, men tænkte at det kunne være spændende at chatte med manden. 

For ikke at gøre historien for lang, så lad mig opsummere. Jeg forlangte at han kunne leje mig for kr. 600,- pr påbegyndte time. Han kom og fik lov til at bruge mig i ca 1½ time. Han betalte de 1200 kr. 

Fik jeg andet end penge ud af det?= Ja en rigtig dejlig oplevelse. Han var 20 år ældre end mig. Han tog kondom på uden at jeg behøvede at sige det til ham. Han kneppede mig i alt to gange. Begge gange i missionærstillingen. Han gav mig mindst fire orgasmer. Han har bestilt en ny tid om 2 uger. Jeg har sagt ja, og er jeg nu en luder eller.........?

Du fremstår, som om du har styr på livet og dig selv. Du kaster dig u di udskejelser, fordi du har lyst...storartet. Måtte flere mennesker følge dig. Om du så er ludder? Tja...teknisk betragtet, skattejura-betragtet og hvis det tænder dig af være det...så endeligt. Men du er jo på ingen måde beslægtet med handlede kvinder, narkoluddere og andre ulykkelige skæbner. 

Og i øvrigt, tak for gode og inspirerende indlæg.

Knus han som er på Safari ud i det erotiske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser med jævne mellemrum flotte fyre, men jeg er generelt helst fri for at dyrke sex med dem. Og den aseksuelle indstilling føles så unaturlig, kvindelig og væmmelig at jeg brækker mig i lårfede stråler. På en måde, ville det også være en befrielse, hvis en af dem stillede mig det ultimatum: "Hvad vil du helst? Sutte min pik, eller såre mine følelser ved at sige, at jeg ikke er god nok?"

Mine fantasier har det med at underkende og forvise voksne mennesker (fordi det er unaturligt i min verden, at vælge et ringere alternativ til de teenagere vi har lært, vi bør begære). Dermed også migselv.

Derudover er mine fantasier meget situations-orienterede. De bygger på et primært begær efter (min partners) oplevelse af seksuel ekstase og følelse af "jeg VED, jeg er den bedste mand - for det er mig der får alt det bedste, mest eftertragtede sex/symbolsk reproduktion. De andre mænd er ikke gode nok til at få det."

Sekundært handler det om min orgasme, som er betinget af at "de heteroseksuelle kvinder bliver straffet for deres uvelkomne indblanding i mit sexliv" (da de fratog mig den eneste kæreste jeg nogensinde fik, under en pervers ambition om at forhindre homoseksualitet og homoseksuelles lykke). Og her er grunden til min manglende sex-lyst. For det er desværre ikke alle lækre fyre, der er lækre nok til at de kan fornægte ALLE kvinder ALT GODT i livet, pga. at de foretrækker mig fremfor dem. Jeg skal bruge i tusindvis af den slags fyre, for at påføre de heteroseksuelle kvinder det samme tab, og den samme smerte, som deres intolerence har påført mig.

Mine fantasier kredser derfor specifikt om hvad jeg forestiller mig ville gøre kvinder mest kede af det, og derfor handler de meget om små børn der bliver opdraget til "sex er godt, dobbelt så meget sex er dobbelt så godt og sex 24/7, er det bedste for alle" - drenge der bliver opdraget som rigtige mænd og lidenskabligt forfølger dette maskuline mantra... og de små piger, der kommer til at lide under det. Til kvindernes ængstelse og bitre fortrydelse over at have krænket min mandighed, da jeg var barn og forsvarsløs. En poetisk retfærdig hævn, over deres respektløse og unaturlige foragt for den beskidte mandighed, som er årsagen til, at de overhovedet lever!

Det er også derfor at Cole "Mr. Satan" Sprouse, er den eneste kendis, som jeg begærer seksuelt - for han er da dygtig til at være led overfor de piger, der tror at de har krav på den lækreste kæreste, pga. at de er for kujonagtige, til at vælge noget andet end heteroseksualitet, pga. deres fejhed, føler sig bedre og vigtigere, end alle andre.

For nylig har jeg udviklet en fantasi, som spiller på min formodning om, at jeg nok er for voksen, til at jeg kan håbe på at fastholde en sexet kæreste med noget som helst andet end håndjern og lænker. Og da jeg ikke vil nøjes med en voksen mand (ligesom mine konkurrenter, pigerne i folkeskolen, også følte sig for gode til at nøjes med en voksen mand), må jeg formentlig ty til vold, for at få stoppet og ødelagt den seksualitet, der inspirerede kvinderne til at begå overgreb mod et barn og ødelægge mit liv - for de er da DE SIDSTE der fortjener, at føle sig dejlige, elskede og velkomne i denne verden.

Og når jeg ikke kan ha' det godt, pga. dem, bliver det vigtigt at sørge for, at de heller ikke kan ha' det godt, pga. mig! Bytte-bytte-købmand! Det er sådan noget med at krænke pigerne, forhindre dem i at blive lykkelige og føle sig ligeværdige ift. mig, straffe dem pga. deres køn/identitet (som jo totalt er deres egen skyld, ligesom de opfattede mit køn og min identitet som min skyld, hvorved de retfærdiggjorde deres straf), skære deres patter af dem, så de mister deres magt over mænd, og ikke længere kan få deres vilje, osv. Og sikre mig at alle lækre fyre er enten 100% homo eller 100% henrettet - jeg kan ikke tolerere, at pigerne får lov til at håbe på noget som helst andet, end det der aldrig vil ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der røg lysten sgu...... Hav en dejlig aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en ung fyr på 18. år, og jeg har længe fantaseret, om at have sex med en ældre kvinde. Jeg ved desværre ikke hvordan man skal forføre en ældre kvinde. Min lyst til en ældre kvinde er helt i top. Har i nogle gode råd? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

at have sex med en mand,han må meget gerne have en dejlig stor og stiv pik som jeg sutter på og bagefter skal han kneppe mig og så slutter jeg af med at sutte hans store sexede pik og drikke hans sperm

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg syntes selv jeg har et fedt sexliv med mange facetter. :-) Men jeg har en fantasi som ikke bliver udført men som tænder mig meget.

Det er at jeg sammen med min kone eller alene får en ung pige (tyverne) som min underdanige slavetøs, en som ville adlyde alle mine

ordre og jeg kunne bruge som jeg ville. Problemet i fantasien (ud over det åbenlyse) er at jeg nok ikke er hård nok til selv at udføre min

fantasi, min kone som osse er min tøs vil jeg feks. ikke udsætte for de ting der er i fantasien.
Tøsen i min fantasi skal være så billig og luder ligende at jeg syntes hun fortjener en sådan behandling som hun får i min fantasi.

Så det bliver nok ved med at være en fantasi ( og det er nok osse bedst ) :-)

Hilsen Bufast

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Interessant - hvilke uniformer skulle der så være tale om ? Vil gerne høre lidt mere om fantasien ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en fantasi om om være med i en sandwich, hvor vi bare knepper pigen i begge huller, til hun nærmest besvimer.

En anden fantasi, er at være 10 fyre om en pige, som på skift sutter os alle, og til sidst kommer vi hende ansigtet ☺

Ellers mere dominans, hvor jeg "tvinger" en pige til alle mine lyster, og til sidst tager hende i røven, mens jeg "kvæler" hende.

Synes ikke de er helt vilde, så håber da en dag de går i opfyldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder også som en mega lækker fantasi. Du siger til, hvis du får brug for en "hånd"

Tænder helt vildt på, når kvinden nyder og kommer helt op at ringe!

Det er klart en drøm, at prøve at være tre fyre, der bare kommer/braser ind af døren, river tøjet af kvinden, og tilfredsstille alle hendes huller samtidig, bare bruger hende, fylder hende med sperm, og lader hende ligge på gulvet, mens vi går..

Vi kunne eventuelt smide 50-100kr på hende på vej ud, bare for ydmygelsen, men den del er ikke nødvendig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ung mand på 22 år. En af mine fantasier er, at have hård sex med to andre mænd. De skulle begge være udstyret med en ordentlig kæp, som jeg selv ;)

Jeg er både aktiv og passiv. Gad godt blive taget dybt af den ene samtidigt med at jrg sutter den anden til roden. Derefter tage en af de andre hårdt til vedkommende kommer...

Lidt beskidt, men enormt frækt synes jeg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej ny mand her i 40 'erne min største fantasi drøm er for nogen ingen ting men for mig er det bare det støste  :)

men et blow job hvor hun sluger er for mig bare det villeste i mine tanker drømme bliver det kombineret på mange måder fra jeg bliver bundet hvor hun slikker mig og trækker tiden ud 

til det mere alm blow job kunne også være fedt at blive tømt og så suttet stor igen for at elske vildt :P 

mulighederne er mange og Drømmen stor hyg jer og god dag :)  

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

fantasier

1 prøve analsex med pige el kvinde

2 sex med ung pige el kvinde,max 25

3 blowjob eller hvad det kaldes til jeg kommer

4 sex uden gummi

5 sex med afrikansk pige/kvinde

6 sex med thai pige el kvinde

det er hvad jeg drømmer om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fået en fræk fantasi om at være kok og tjener til en tøsefest for en flok unge piger. Det frække består i at jeg som tjener ikke har noget tøj på, når jeg servere mad og drikke ;-)

Har arbejdet som kok, så min madlavning er ikke helt ringe ;-)

Skriver på det forum i håb om at finde nogle friske piger i det Jyske, som har lyst til at hjælpe med min fantasi ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu