Jump to content

Brug For Hjælp

Recommended Posts

Beklager nogen vil måske blive støt af dette indlæg.

Jeg har en kæreste som der er begyndt at kede mig lidt og jeg ønsker nogle udfordringer.

Er tænker jeg lidt på en kvinde der kan lide lak og læder tøj, kan lide at gå i støvler og som kan lide at have magt. Jeg taler ikke om SM men mere om en kvinde der tør at tage en kamp op sexuelt.

Er der nogle der måske ved hvor de kan findes, måske har nogle arfaringer med det at være stærk i sex, at kunne styre, for hold da op man bliver træt at HELE tiden skulle det.

Kast evt. Holdninger, meninger eller erfaringer ind på området.

using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med at snakke med din kæreste om det?

Ja, det er prøvet ;) ellers havde jeg ikke behovet for at skrive det ;)

using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

derfor har jeg ikke nogen fast kæreste... jeg vil altid have en anden slags sex og en kvinde kan ikke gøre det....

jeg håber dog du finder en løsning, måske hun vil prøve det med tiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

uh ok det lyder ikke så super...... Men du skal nok finde en løsning du er glad for ;)

Det håber jeg :)

using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Først og fremmest vil jeg mene, at ligegyldigt hvad du finder ud af du vil gøre, så gør det med respekt for hende og ærlighed overfor jer begge.

Prøv at snak med hende om, hvorvidt det kunne være i orden, såfremt du søgte hvad du mangler udenfor jeres forhold... Så bør du jo selvfølgelig være helt klar på, at hun jo så eventuelt også vil søge noget udenfor jeres forhold, og det må jo i givet fald så også være okay... Kort sagt, vær parat til at give hende samme frihed, som du selv ønsker... Det er vel kun ret og rimeligt :)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

men er du stadig gald for hende? for ellers ville jeg sige at du måske skulle slå op?

Jo da ellers var jeg ikke blevet så lang tid

using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Først og fremmest vil jeg mene, at ligegyldigt hvad du finder ud af du vil gøre, så gør det med respekt for hende og ærlighed overfor jer begge.

Prøv at snak med hende om, hvorvidt det kunne være i orden, såfremt du søgte hvad du mangler udenfor jeres forhold... Så bør du jo selvfølgelig være helt klar på, at hun jo så eventuelt også vil søge noget udenfor jeres forhold, og det må jo i givet fald så også være okay... Kort sagt, vær parat til at give hende samme frihed, som du selv ønsker... Det er vel kun ret og rimeligt :)

Har vi gjort utal af gange. Samme udfald, hun vil ikke og hun vil være ked af hvis jeg før det

using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv om du kan få hende til at læse "Kærlighedskontrakten" af Sara Skaarup sammen med dig, evt. også "Hvem er du utro" af Anja Lysholm, og så tage en snak... Måske kan de IMO kloge ord deri ændre noget.

Ellers er min holdning helt klar... Hvis kæresten slet ikke er til at hugge eller stikke i, så bør du overveje hvad der er vigtigst for dig, dine seksuelle lyster eller jeres kærlighed til hinanden.

Dermed har jeg også sagt, at jeg helt klart mener, at utroskab, herunder også evt. at gå til en professionel kvinde, ikke er vejen at gå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En mulighed kunne også være, at I sammen begynder at udforske tantra, f.eks. Anne Sophie Jørgensens "Det Ny Tantra", der er par- og hjerteorienteret, i modsætning til f.eks. Alex Vartmans "The New Tantra" (TNT), jeg opfatter som meget egoist- og sexorienteret.

Der findes også f.eks. C.H.A.I. på Købmagergade I København. De er også tantra baserede, og holder f.eks. "Melting Monday" og "Melting for Couples", også hjerteorienteret.

Et par forslag, der måske vil kunne hjælpe din kæreste til at "loosing up" og få smidt nogle eventuelle seksuelle hæmninger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For min del har jeg aldrig sex udenfor, fordi jeg er ked af det vi har her hjemme. Jeg går altså ikke fra det jeg har eller ikke har. Men jeg går defintivt til noget andet...min egen forklaring er, at jeg nyder polyamorøs sex, eller er utro om du vil, ud af overskud, ikke ud af underskud. Såååå... undskylder at jeg lyder lidt frelst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker mere, at hun må være skræmt over, måske ikke at være klar til at eksperimentere og at frygten for ikke at kunne indfri dine forventninger, får hende til at gå i baglås. Blot en tanke.....

Giver Akker ret i, at utroskab er no go. At søge derud, uagtet argumentation og behov, er mangel på respekt og i bund og grund ansvarsfralæggelse. Bryd og knald derudaf, eller bliv og løs problemet.

Langt de fleste mennesker har, undtaget os brugere på denne side, et kedeligt og uinteressant sexliv. Tænker at 'man' ind i mellem glemmer, at alle ikke er og har behov som en selv. Når det er sagt, mener jeg at løsningen ofte ligger i rette kommunikation. Og er det for svært, er en professionel en genial løsning.

Håber I finder løsning

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan selvfølgelig have helt ret Naughty, og kan godt se at f.eks. mine svar kan være temmeligt grænseoverskridende ... "Kærlighedskontrakten" og "Hvem er du utro", der jo begge "advokerer" for at det er okay at have flere sex- og/eller kærlighedspartnere, "Melting Monday" der involverer andre mennesker og (ikke-seksuelle) kærtegn og berøringer fra disse (Melting Monday er f.eks. særdeles grænseoverskridende for mig) ... Det kan godt komme til at virke skræmmende, hvis man er mere privat med sit kærligheds- og sexliv.

Men der er jo f.eks. muligheden for "Melting for Lovers" hos C.H.A.I. ... Godt nok er man ikke eneste par, men det er par fokuseret, og hvert par har sin egen "alkove" ... Her er der stor mulighed for, at man som par kan få en dybere kontakt med hinanden, hvilket bl.a. kan være med til, at få løst op for eventuelle hæmninger, såvel følelsesmæssige som seksuelle.

C.H.A.I. har også noget de kalder "Yoni Mapping" ... Helt sikkert også meget grænseoverskridende for mange, men det involverer i det mindste kun en selv  (og selvfølgelig den der udfører "Yoni Mapping"), og kan også løse op for hæmninger, frustrationer og diverse traumer.
Som nævnt er der også Anne Sophie Jørgensens "Det Ny Tantra", som er meget par fokuseret, og lige så vel fokuserer på det følelsesmæssige som det seksuelle.
Og som du selv nævner Naughty, så er der jo også muligheden for professionel hjælp til kommunikation.

I hvert fald er det vigtige, at der er respekt for hinanden, åbenhed, ærlighed og god kommunikation ... Disse ting burde være en selvfølge i ethvert forhold, men er det desværre ikke altid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For min del har jeg aldrig sex udenfor, fordi jeg er ked af det vi har her hjemme. Jeg går altså ikke fra det jeg har eller ikke har. Men jeg går defintivt til noget andet...min egen forklaring er, at jeg nyder polyamorøs sex, eller er utro om du vil, ud af overskud, ikke ud af underskud. Såååå... undskylder at jeg lyder lidt frelst.

Rent "teknisk" er det vel mere polyseksuel end polyamorøs  ;) ... Og hvis din partner er klar over det du foretager dig, og accepterer det, så er du vel heller ikke utro  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen til at udvide mit ordforråd: polyseksuel. På den ene side er ord og begreber jo bevidsthedsudvidende, man griber flere ting med tankerne, på¨den anden side kan det godt gå over gevind: Polyseksuel, polyamorøs, panseksuel, biseksuel og endeligt det mere brutale promiskuøs. Kan godt se de ikke er synonymer...men lidt beslægtede.

Ikke meningen at trække tråden udenfor trådejers ramme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

interessant tråd!

Jeg har været elskerinden et par gange.
Selv er jeg ikke utro, så hellere slå op når det bliver kedeligt, for uden gnist og seksualitet i en relation er det, for mig, bare et venskab...
Jeg er klar over at ikke alle ser det sådan. Og at der kan være andre årsager til at bevare sit forhold.

Men, de mænd jeg har været elskerinde for, har haft lignende problemstilling. Vores relationer har ikke handlet om at de ikke elskede deres koner/kærester. Konerne og kæresterne har bare ikke villet/kunnet opfylde det begær og de lyster og fantasier mændene havde.
Derfor kunne vi være kinky sammen og samtidig gennem "pillow talks" udvikle noget dybere... 
I sidste ende har de selvfølgelig valgt deres koner og kærester og endda med et rigere liv, fordi de nu har fået stillet nysgerrigheden om hvad de gik glip af, stillet deres lyster...

Utroskab kan altså redde et forhold... Men ikke hvis partneren opdager det!
Så bryder helvede løs og dit liv vil ligge i ruiner...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er polyamorøse, når jeg bliver forelsket i to mennesker samtidigt - de kan så være kærester og det er så mig der kommer til og derfor også mig der først ryger ud - de kan ikke styre det! - ret ærgerligt for det virker jo!

Jeg må prøve et andet sted!

Hilsen Polyamorøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu