Jump to content

Brystklemmer

Recommended Posts

Hej !

Nogle der kender disse brystklemmer ?? , jeg kan ikke finde dem på nogle danske sider , jeg er meget nysgerrig for at høre andre om de er så smertefulde som der står at de er . Jeg tænder ekstremt meget på hård smerte i brystvorterne og det er svært at finde noget der er hårdt nok og meget er prøvet. Jeg tænkte at med disse kan bruges sammen med strøm for at få det optimale kick.

Mvh Zirkeline

post-8452-0-02098700-1395746024_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej !

Nogle der kender disse brystklemmer ?? , jeg kan ikke finde dem på nogle danske sider , jeg er meget nysgerrig for at høre andre om de er så smertefulde som der står at de er . Jeg tænder ekstremt meget på hård smerte i brystvorterne og det er svært at finde noget der er hårdt nok og meget er prøvet. Jeg tænkte at med disse kan bruges sammen med strøm for at få det optimale kick.

Mvh Zirkeline

De ser ud til, at være lavet af ledende materiale, så du kan ikke sætte spænding på, mellem brystvorterne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er de bestilt og jeg glæder mig til at få dem prøvet af , og jeg håber at de er gode nok til mit behov . Dem jeg har og der er mange tilfredsstiller mig ikke og er ikke smertefulde nok , og det min herre bruger nu , er alm stål klemmer med strøm i . Jeg glæder mig til en tur i paradis med de nye

Smertelige hilsner

Zirkeline

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ikke lige dem du har købt, men jeg er helt med på at det kan være en ultra skøn fornemmelse! Smerte er vidunderligt på den måde, og strøm gør det bare så meget bedre!!! God fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser dejlige ud og kan jo ogdså bruges andre steder på kroppen - glæder mig til at høre om dine erfaringer når du får dem - og send gerne lidt billeder af hvordan de virker:

God påske ril jer alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej , nu har jeg haft fornøjelsen af klemmerne i nogle måneder og jeg må sige at de er rigtige gode . Min mand og jeg har i længere tid eksperimenteret med strøm hvilket har været dejligt men jeg har savnet det ultimative kick og det har jeg fået nu med disse klemmer , og sammen med strøm giver de mig det jeg har savnet . Jeg har fået daglige ture og er nærmest afhængig tror jeg ..tihi , ihvertfald fandt jeg udstyret frem selv , da min mand var på en lille rejse med jobbet , så mon ikke jeg er blevet afhængig på en  måde . 

Nelly jeg kan se at du har meget udstyr i butikken , har du nogen erfaring med strøm og er der noget du kan anbefale mig at prøve???

Zirkeline

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu