Skal Jeg Vente

3 indlæg i dette emne

Hej, 

Jeg har nu haft en dame de sidste 3 måneder og 3 dage. Vi er nu officelt sammen. Jeg ved nu bare ikke om jeg kan tillade mig at spørge hende om hun er frisk på at have lidt sex nogle andre steder end hjemme ved hende eller mig. 

Hun har ikke haft mange sexpartnere og heller ikke prøve meget og er meget tilbageholdene. Jeg er lidt bange for at hvis jeg kommer frem og siger jeg gerne vil lave det eller det at hun så syntes jeg underligt eller noget. 

Hvordan er det nemmest at fortælle ens dame/kæreste hvad man gerne vil lave uden at hun syntes man er underligt eller klamt? 

Det kan være alt fra trekant til lidt andet sexlege?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Start langsomt. Nævn at du glæder dig til forår. At det bliver varmt nok til, at I kan køre ud på landet. At det kunne være dejligt at hygge jer et ugeneret sted. Og læg mærke til hendes reaktion.

Vær lige så forsigtig på andre områder og lad hende vænne sig til tanken/tankerne. Og respekter, hvis der er noget hun ikke vil.

Måske det kommer senere. Måske ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Start langsomt. Nævn at du glæder dig til forår. At det bliver varmt nok til, at I kan køre ud på landet. At det kunne være dejligt at hygge jer et ugeneret sted. Og læg mærke til hendes reaktion.

Vær lige så forsigtig på andre områder og lad hende vænne sig til tanken/tankerne. Og respekter, hvis der er noget hun ikke vil.

Måske det kommer senere. Måske ikke.

Det har du nok helt ret i, dog har jeg allerede taget mig tilbage siden vi begynde at se hinanden :) men ja nu må jeg se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu