Hjemmelavet Legetøj Til Mænd?

12 indlæg i dette emne

Hej alle.
Jeg tænkte på om der var nogen af jer der har eksperimenteret i hjemmelavet legetøj? kunne f.eks. være hjemmelavet kunstig skede o.lign.
Jeg vil gerne høre fra jer omkring jeres oplevelser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har aldrig laver noget hjemme..... men det er masser af ideer på youtube til hjemme lavet skede fks. :)

Men jeg køber heller mit legetøj må jeg sige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Der findes masser af forskellige produkter som kan bruges til hjemmelavet sexlegetøj både til mænd og kvinder.

Surf rundt på de forskellige sexshops og kig dig omkring.

Jeg har prøvet det en gang med at lave en dildo til konen, men må sku indromme at det ikke blev lige så godt som tænkt.

Så vi har købt det færdiglavet siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er sku også sikker på der findes et forum eller noget i den stil hvor folk kommer med forslag eller hvordan man bygger noget?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har dyrket agurker! Ved ikke om det tæller som hjemmelavet legetøj :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjemmelavet og hjemmedyrket må komme ud på det samme...

ved ikke med brugsting og andet, som egent burde være tiltænkt andet end sex?

En veninde var vild med udblokning; en aubergin....og så forsøge at samle benene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen ting er lette at lave - og fjerne sporene af bagefter...
(har forresten lagt den ind én gang før)post-5723-0-49819800-1402392149_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Meget opfindsom, men er den lige så god som pussy  

:)

Redigeret af LadySky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ikke for at ødelægge din drøm om et gør-det-selv-projekt men du skal virkelig tænke dig om, i forhold de materialer du bruger. Der er en grund til at der er stramme regler omkring ting der må bruges i legetøj. Om der findes efter hånden så utrolig meget legetøj til mænd på div shops i alle prisklasser :-) Så jeg ville nok overveje den metode frem for at sætte sit kæreste eje på spil :-) 

Go fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ikke for at ødelægge din drøm om et gør-det-selv-projekt men du skal virkelig tænke dig om, i forhold de materialer du bruger. Der er en grund til at der er stramme regler omkring ting der må bruges i legetøj. Om der findes efter hånden så utrolig meget legetøj til mænd på div shops i alle prisklasser :-) Så jeg ville nok overveje den metode frem for at sætte sit kæreste eje på spil :-)

Go fornøjelse

Jeg er HELT enig! På det punkt skal man ikke gå på kompromis, hvis man vil have noget der føles godt, og skal ikke skader dit lem ;) !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som dreng lavede jeg min egen fleshlight af et stykke nedløbsrør i plastik og en halv meter slange til min knallert. Slangen kom indeni røret og i den ene ende vred jeg 2-3 cm af slangens ene ende ud omkring røret så den sad godt fast. Den anden ende bukkede jeg bare rundt og satte en stor elastik rundt om. Så fyldte jeg en tom hårshampoflaske op med en god tyk olivenolie fra min mors køkkenskab. Da jeg skulle indvie den om aftenen gned jeg først lidt olie rundt i slangen med fingrene og satte den så i klemme under madrassen, og så var jeg klar til det første skud. Det fungerede helt forrygende, pikken gled helt i bund med et stød og jeg kom næsten med det samme den første gang. Da jeg havde sundet mig lidt blev jeg stiv igen og jeg kneppede noget længere i dybe stød indtil jeg fik udløsning og sprøjtede en gang til. Næste morgen gjorde jeg den ren med varmt vand og sæbe og gemte den i bunden af en skuffe på mit værelse. Jeg havde aldrig problemer med den, lige bortset fra når jeg af og til gik lidt for hårdt til den, så pikken blev helt øm og tyk. Så er der jo ikke andet for end at holde pause et par dage. Den blev brugt i mange år, også da jeg nogle år senere blev gift, og havde brug for at lette trykket selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er da masser af kreative forslag til hjemmelavet sexlegetøj. Ved nu ikke om jeg selv ville turde gøre det - det er jo min penis som det går ud over og jeg vil da gerne kunne ha' glæde af den i mange år endnu  :) Så skal det være hjemmelavet ville jeg da prøve med nogle af de sæt man kan købe til formålet - men som Tobber skriver ja så bliver det nok aldrig ligeså godt som et produkt der er støbt og formet på en rigtig fabrik. Så mit valg bliver at købe færdiglavet sexlegetøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu