Chastity Birdlock Neo

9 indlæg i dette emne

Nogen der har erfaring med Birdlock Neo? Har købt et sådan chastity device og i det daglige sider det ganske fint uden større gener. Men tidligt om morgenen vågner jeg gerne med smerter dernede.Det ser ud som om at når jeg får rejsning i løbet af natten bliver devicen skubbet ud fra kroppen og trækker dermed nosserne ud også med store smerter til følge. Devicen sidder dermed ikke rigtigt når jeg vågner. Er det bare sådan eller skal jeg vælge en anden model? Nogen der har erfaringer så byd ind:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som i kan se trukket ud fra kroppen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ikke meget behageligt ud. Jeg har ingen erfaring med den slagt legetøj. Men håber du finder ud af noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit udsyn over og indblik i sexlivets dunkle kroge er tiltagende, pga vore sexseits, men det kniber med at udvikle min indlevelse ind i mellem. Og selv om jeg altid har ment, at alt skal prøves, på nær folkedans og incest... ja, så er der vist også et par andre ting, jeg er glad for, jeg har folk til. Så, tak for indkikket, men jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Held og lykke med dit....eller Fruens projekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du regulere diameteren på Neo'en? Måske er den for stor og bør stramme lidt mere.

Hvordan har du placeret forhuden, når du har Neo'en på - fremme over glans eller trukket tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Diameteren er ikke til at justerer på den model.

Hvad angår forhuden så sider den lidt over glans lige på kanten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det egentlig bare er meningen at din morgenstivert skal fortage sig..
Du har jo ikke noget at bruge den til når du er aflåst!

Dette er ikke ondt ment, men jeg hår mødt andre der legede med den slags, og der måtte manden altså bare æde den slags indtil han blev lukket ud igen.

Så, du må nok til at se hvad hun forlanger for at du får en tidligere løsladelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men når morgen stivheden har fortaget sig sider det stadig ikke rigtigt. Som jeg skrev til at starte med søgte jeg erfaringer fra andre om det Sku være sådan eller om jeg evt sku finde en anden model. Er godt klar over morgen stivert giver smerter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu