Hvad Bruger Man En Lang Tynd Pind Til ?

3 indlæg i dette emne

For et par dage siden, fik vi knækket det sidete spanskrør. Derfor smuttede jeg fordi en god ven hun hade et ny spanskrør som jeg fik. Da jeg var cyklet der over og et spanskrør ikke visdere er let at transportere røg det op i cykelkurven.Hele vejen hjem kunne jeg ikke andet, end at tinke på, hvad de forbipasserende mon tænkte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste på gaden, har sikkert tænkte at du skulle bruge blomsterpinden i haven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha

Jeg kommer til at tænke på dengang min kone godt kunne tænke sig at bruge grenen fra en hængepil. De er sindsygt fleksible, når de er helt friske - og de slår altså hårdt. Det er nogle år siden og dengang boede vi tæt på en større havekoloni. Så en forårsaften gik vi ned og kiggede efter hængepile.

Vi fandt en god, stor en af slagsen. Jeg fik løftet min kone op, så hun kunne nå op og klippe en gren af.

Mens vi stille og roligt gik hjemad, gik hun og plukkede blade af og fjernede de værste ujævnheder. Så kom et ægtepar, der var lidt ældre gående imod os. Min kone kan have et meget bestemt udtryk i ansigtet og det gik ikke hverken min kones, eller min opmærksomhed forbi, at ægteparret kiggede en anelse på grenen, min kone og mit ret fjogede grin.

Ægteparret var lige nået forbi og lige idet jeg kiggede bagud, gjorde ægteparret det samme, så vi tre kiggede hinanden i øjnene, med vores hovede rettet bagud. I samme øjeblik trådte min kone (uden jeg så det) et skridt bagud og svingede pilegrenen lige ret mod røven på mig. Og der var fart på. Og den sad klokkerent.

Jeg lettede nok en halv meter, satte et hyl op i smerte og forskrækkelse og satte selvfølgelig hænderne om bag ballerne. Det gjorde satme ondt.

Min kone var helt kølig og sagde, så ægteparret kunne høre det: "Ja ja, den holder fint til det her. Det bliver godt, når vi kommer hjem"....

Det sidste jeg lagde mærke til hos ægteparret, var en dybt undrende hovedrysten.

De var ikke i tvivl om, at der her ikke var tale om blomsterpinde til haven :-) Jeg var dybt flov..... Min kone totalt ligeglad.....
3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu