Spanskrør

7 indlæg i dette emne

vil lige høger om har i et spanskrør og bruge i det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogle ligger inde med originale spanskrør, tvivler jeg på de bliver brugt. Hvis ikke jeg husker helt forkert, er de fleste spanskrør lavet af bambus. garanteret fordi det er billigt, og det er utroligt elastisk træ, hvilket bestemt er en fordel når det skal gøre ondt, at den "svirpe". 

Træ bliver tørt, gammelt og skørt med tiden. Tvivler på et originalt spanskrør holder til særlige mange sexlege, når det næppe er olieret og plejet de sidste 50 år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger du spanskrør og har du et

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej & nej.

Jeg er kun til spiselige spanskrør (de spanske churros) ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtigt, de falder nemt fra hinanden, når de er tørret ud. Hjælper at stille dem i vand i god tid,- blød hedder det vel-,, eller køb dem, med gummihylster udenom.... giver også et lidt andet smæk. Kan køber hos Paradise og andre sexbixer... Men også de falder fra hinanden i legen, uden at man sådan set går  vildt drastisk til den.... erfaring, desværre.

Så ... andre praktiske ting fungerer jo også godt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi har spanskrør og ja vi bruger dem jævnligt.

Man bør helst ikke bruge bambus da det splinter når det knækker. Rigtige spanskrør er lavet af rattan.  Der findes skam ægte spanskrør den dag idag Sexpert. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spanskrør og bambus er to MEGET forskellige ting, skønt de kan ligne hinanden lidt.

En af forskellene er at bambus er hult, spanskrør er ikke massivt. Vi har 10 forskellige, fra meget tynd til meget tyk som Miss Elsker at bruge og som også bruges flittigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu