Jump to content

Komme Ind I Scenen?

Recommended Posts

Hej,

Jeg har ikke prøvet noget i den stil af bondage. Jeg er dog meget bange for at prøve det. eller tage det skridt i denne retning. Jeg har prøvet en del. Alt der kom i retningen af BDSM eller noget i stil, der tør jeg ikke gøre det. Hvad jeg kan lide det og min kæreste ikke?

Hvad hvis hun kan lide og jeg kan ikke?

Hvordan møder man folk der vil prøve det, eller som er som mig, der ikke har gjort det før. Eller er det bedst jeg prøver det med en der har erfaringer og ved hvad han gør?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du single eller optaget? Der står single, men for mig at læse, skriver du at du har kæresten?

Pyt, om du har eller ej, er det ligegyldigt om hun er erfaren eller ej. Gør dig selv den tjeneste - uanset hvad, at lave et stopord. Det gør at når der bliver sagt noget random (aftalt på forhånd) som fx, binder man op, ligger pisken til side, og bare holder om i hinanden indtil man lige finder ud af hvorfor den ene blev utryg i et kort øjeblik. 

Specielt piger plejer at være glade for stopord. Jeg brugte det i hvert fald meget i starten efter en uheldig episode med en fyr, der i hans ophidselse ignorerede alt omkring ham.. Så jeg har testet, at selv når han er allermest ophidset og lige ved at komme, skal han stoppe med det samme, hvis jeg i det sekund ikke vil mere, også selvom han ville have sprøjtet efter 3 sek mere. 

Pointen er, tryghed. er ingen af jer trygge, bliver det ikke nogen succes.

Start med at binde fødderne spredt ud til siderne med reb omkring sengestolperne. Vi brugte halstørklæder til at starte med. De er så bløde, at det er rart, og de kan strækkes i stoffet, så hvis man ønsker at komme fri - kan man nemt. Væn jer til at have spredte ben, om en uges tid, så armene, og om 14 dage arme og ben.

Hvis du ikke finder det ophidsende i virkeligheden? Så er det jo bare at stoppe legen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg missede dit køn. Beklager. Har brugt det meste af natten på at krydse sjælland, så er ikke rigtig vågen. Min pointe er, at jeg godt har opdaget at du er en mand, selvom indlægget mest er skrevet til en kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du single eller optaget? Der står single, men for mig at læse, skriver du at du har kæresten?

Jeg er næsten lige i et forhold, derfor står der stadig single ved min profil  :)

Ja jeg er en mand men nogen gange tror jeg sku jeg er en pige sådan som jeg kan bitche.... så det er helt ok at du skrev det som om det er til kvinden  :) Jeg forstå, det du vil sige

TAK

Redigeret af klaus123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er næsten lige i et forhold, derfor står der stadig single ved min profil  :)

Ja jeg er en mand men nogen gange tror jeg sku jeg er en pige sådan som jeg kan bitche.... så det er helt ok at du skrev det som om det er til kvinden  :) Jeg forstå, det du vil sige

TAK

jeg er imponeret over du har forstået det. Gud hvor er der mange i fejl i det indlæg. Note til mig selv: 6 timers søvn før jeg logger på sd.

I vil opdage at bind for øjnene gør det helt fantastisk (men gem det lige et stykke tid endnu) Når i er trygge, så gå fra tørklæder til reb. Nogle vil foreslå strips - men hold jer frem dem. 

1) din kæreste bliver nervøs, og du er nød til at gå i køkkenet og hente en saks for det glemte i ren og skær vildskab for at komme i gang. Utryg kvinde, der er bundet og manden går? Du skal ud og shoppe mange røde roser for at gøre det godt igen.

2) de skær af h til! specielt fordi man bliver sved fugtig når ophidselsen er på sit højeste. sved + plastic + bevægelse = meget røde mærker.

3) de kan lukkes, så de lukker helt for blodomløbet. Kan reb også - men det er noget mere besværligt end strips, der lukker lige så fint om fx. håndleddet og tager en af de største blodårer i kroppen og lukker af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og øv dig i knob og knuder... lav slipstik, som kan løsnes blot ved at hive i enden...., det kan den, som er bundet, ikke gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

To swingerklubber holder introaftner ud i bondage..andre aftner ud i SM:

City swinger, Øresundvej på Amager og

xxDark på Vesterbro. Googl så kan du se deres hjemmesider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Klaus

Hvis i gerne vil prøve, så handler det i lige så høj grad om at finde ud af, hvad der passer til jer. I skal møde BDSM som en pallette af muligheder; se det som en brunch, hvor i plukker lige netop det, der passer ind i jeres sult. BDSM er fyldt med seksuelle ting, der kan bringe jer endnu tættere på hinanden. Det handler om grænser, lyst og begær på en helt anden måde.

Hvad er det helt konkret du er bange for? At gå over hendes eller dine egne grænser, eller at du bliver hooked og hun ikke har lyst alligevel?

Begge dele kan gøre ondt. Hvis du gerne vil snuse til det uden, at du er klar til at komme ud i miljøet, har jeg både en brevkasse og en blog om BDSM, bondage og dominans. Du er velkommen til at snuse til dig og evt. skrive til mig, så vi kan få jer rigtigt igang, med det rigtige udgangspunkt - nemlig jer.

Og det er ikke en salgstekst. Men jeg brænder enormt meget for det her. Du må også gerne svare, så skal jeg prøve at råde dig her i tråden til, hvor der er godt at gå hen. 

Er det specifikt bondage, har jeg en god ven der er uddannet bondage instruktør fra Osada Steeve i Japan, han underviser en gang om måneden på en helt vildt lækker måde, der er nede på jorden.

Kærlig Hilsen

Michelle Corydon

BDSM blog, SM begynder e-bog gratis og dominans og BDSM universet Uniquelady.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu