Søster

6 indlæg i dette emne

Min søster var 16 og jeg 18 da vi en dag ble alene på hytta. Det var deilig sommersol,så vi gikk rundt i bare truse. Jeg så på de små puppene hennes,og kjente at pikken stivnet. Vi satt på terrassen, og jeg kunne ikke skjule at jeg hadde en skikkelig stå. Søster så bort på meg,og smilte da hun så kulen på trusa. "Har du fått ståkuk av å se på meg,eller er det noen andre du har i tankene?" Ho lo mens ho så på meg. " Du kan like godt ta av trusa,eg e ikke sjenert,eg kan også sole naken,så blir det likt." Ho reiste seg opp og dro trusa si av og sto naken foran meg. Ho var helt hårløs på musa,og det glinset i fittesprekken hennes. Ho var kjempesexy der ho sto. "Ta av deg,eg skal ikke si det til noen,vi e aleine her så ingen ser oss." Jeg reiste meg opp og dro trusa ned slik at pikken sto rett ut,stiv og ganske stor. "Oi ,den e jo større enn eg hadde trodd,har du pult noen med den? Jeg ristet på hodet. Ho kom bort til meg,tok tak rundt pikken og begynnte å runk meg med rolige bevegelser. " den e jo så hard,kanskje du har lyst å prøve den i musa mi?" Ho gliste. " legg deg ned på rygg," jeg la meg ned og straks skrevde ho over mg og satte seg på pikken min og gned musa sipå kukskaftet. Så tok ho tak rundt kuken og lot kukhodet gli inn i den våte kanalen,og snart var hele pikken inne i ho. Jeg hadde ikke sjans å holde igjen,og etter noen få Jukko kom jeg i ho...vi har aldri gjordt det siden,men jeg kan godt tenke å prøve en gang til.

Sent from my iPad using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt tror jeg ikke, at det er så sjældent at det sker, og det er egentligt mærkeligt, at alle de tabuer og lovgivning der er omkring sådan noget, baserer sig på en ældgammel bog, som overhovedet ikke lader sig verificere på nogen måde.

Jeg må indrømme at sådan noget ikke kan bringe mig op på barrikaderne, så længe det er to mennesker der er enige om det der forgår.
Og nej, for god ordens skyld,  jeg har ikke selv prøvet det, men der har været en enkelt gang, hvor det var meget tæt på, men der skete ingenting, til gengæld kender jeg flere, der har haft den slags tætte familierelationer, uden at det har bragt nogen ulykker med sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

Jeg mener at grunden til at sex i nær familie tit er ilde set og også ulovlig mange gange, er at hvis to nære familie medlemmer

får børn er chancen for de ikke er helt raske meget større end normalt.

Hilsen Bufast

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå har det altså skjedd igjen,min søster og jeg har hatt sex. Over 20 år siden hytteturen da vi knullet som gale. Som så mange somre og vintre før,møttes vi på familiehytta i påsken. Ingen av oss hadde med noen av barna,eller våre respektive samboere. Så vi var alene. Første kvelden etter at vi hadde ordnet alt i stand ble vi enige om å fyre opp i badstua. Men først ville vi ha litt god mat og vin . Mens badstua ble varm ble vi ganske brisen av vinen,så vi flirte og pratet mye tull og tøys. "Huske du da vi hadde oss verdens raskeste knull,du sprutet nesten før halve kuken var inne i musa mi?" Søs lo høyt og hikstet etter pusten. "Jeg var så trang i fitta at det bare var så vidt pikken din ikke brakk da du brøytet den inn,det gjorde vondt,husker eg,men likevel trur eg at eg fikk en slags orgasme. Jeg var jo bare en jentunge,men siden har jeg aldri hatt en så deilig sexopplevelse." Ho såg på meg og smilte,et smil det lyste kåtskap av. Jeg bare nikket til ho og sa at det desidert var den trangeste fitta jeg noengang hadde kjent. Badstua ble varm mens vi satt og pratet om at ingen av oss hadde angret på at vi hadde hatt sex sammen. Og begge ble vi vel litt småkåte av pratet om sex. "Skal vi gå å ta badstu,nu e den varm og deilig?" Søs svarte straks ja,og vi reiste oss og begynnte å kle av oss i stua. Det var ikke noen spesiell garderobe inn til badstua,så stua fungerte som avkledningsrom. Vi hadde snart alle klærne av og ble stående og se på hverandres nakne kropper. "Du har sannelig ikke forandret deg mye på denne tiden,like slank som før,litt større pupper,og like lite hår på musa som dengang,og kanskje ennå vakrere nå enn før!" "Du har like mye utstyr som før,det e helt sikkert,blir den like stiv som dengang så holder du deg godt." Jeg kjente at pikken stivnet,og Søs kom bort og tok tak rundt kuken og dro den sakte til den var steinhard. Jeg kjente på kjønnet hennes,hun var plaskvåt. Vi ble stående og kjenne på hverandres kjønn mens pusten gikk fortere og fortere. "Ah,jeg klarer ikke å vente lenger,kjør kuken rett i meg og pul meg hardt,her,nu,på gulvet omså,eg må kjenne den i meg. Vi nærmest voldtok hverandre var helt ville,og vi kom begge i en sinnsyk orgasme som slo oss begge helt ut....da vi kom til hektene igjen gikk vi og tok badstu,og resten av helga gikk vi nakne rundt i hytta og hadde sex flere ganger den påsken. Siden har vi ikke møttes,og vi har ikke snakket om det,eller om å treffes for sex,så det blir vel 20 år til neste gang.. Men for en opplevelse vi hadde....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når min søster og jeg treffes,år om senn, så har vi alltid en hemmelighet som aldri får komme ut . Men vi har ikke behov for å betro oss til noen mens vi er i livet,det blir noe vi tar med oss i graven. Vi har snakket om dette,og har funnet ut at vi er helt normale mennesker på alle nivåer, unntatt dette med at vi har hatt sex med hverandre, flere ganger opp gjennom årene. Og vi kommer sikkert til å møtes på familiens hytte i flere år ,og da skjer det garantert at vi ikke klarer å holde igjen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu