Slaveso... Næsten For Grimt Et Ord

1 indlæg i dette emne

28.10.2009

Havde afsat hele onsdagen til sex. Dejligt... rullede ind på XXDark ved 10 tiden, og trissede rundt i de mørke korridorer. Jeg kendte klubben fra i fjor, men dengang brød jeg mig ikke om den. Oplevede kun hetrofyre, som ventet på kvinder, og den dag jeg var, var der ingen. Så det gad jeg ikke. Brugte Body og de andre klubber i stedet.

Nå.. en kvinde på Girl/Boyfriend inde omtalte XXDark som et interessant sted. Så jeg oprettede en profil, og som sagt, trissede så rundt der inde. Det er nu svært at orientere sig der inde, når ens briller reagerer på lys, og det går lang tid, for de tilpasser sig mørket. Og der er mørkt. 

Nu havde jeg en aftale med en trans over frokost, så jeg skulle også lig se stedet an, ud fra SM- relaterede lege. Og det er storartet, et egentligt SM-rum, og et som absolut egner sig.
Men det forhindrede mig ikke i at stille mig op ovenfor en fyr, med en lækker pik. Han stod og spillede og betragtede en videofilm. Jeg fant pikken frem og viste, hvad jeg havde at tilbyde. Hans blik fortalte, at det gad han da godt. Så mig over til ham, og lege lidt med hans. Han stillede sig på knæ og indledte et blowjob. Det var ved at gå for hurtig, så jeg afbrød ham... og trak følehornet til mig. Jeg ville da så absolut have mere end et blowjob... og der var da et par timer til jeg skulle møde transen.

Jeg havde dårligt kommet ud i korridoren, før en fyr spurgte om jeg var til noget. Jo da, anale fornøjelser... han også. Så vi kravlede ind i et af de mindre kryb ind og af med bukserne. Og jeg tog han rimeligt resolut, nyder meget bare at give efter for driften.

Og så var det, at han bad om at få lov til tage mig... Gider du lige...lov... ikke noget jeg heller vil... nyder meget at få pik... og det fik jeg. Det er ikke så meget at skrive om det, andet end at det var pragtfuldt, og efter dejlig lang tid..., spurgte han, om han måtte slikke mig ren. Åh ja... så gerne, og så var det jeg kom...

Skal vi se... kvinder? Der kom en moden dame og havde et gangbang med fire..., sikke et ressourcespil, de ventede pænt på tur...., ingen legede med hinanden... sikke noget.

Og et sødt lille kraftværk bevilgede en sød fyr en gang massage... det udvikklede sig, hun fik godt nok brugt stemmen den formiddag i oktober.... flot brølt, må man sige... blev helt misundeligt på fyren. Ellers så jeg ingen kvinder. 

Nå, transen... havde aftalt at møde hende på privatadressen. Hun er en slaveso...., og det er nyt for mig, at sexe så råt. Men jeg har brugt for det, og jeg er for gammel til at udsætte lyster nu.
Så ind på XXDark, dejligt billigt i øvrigt, skulle ikke betale for at komme ind igen. Vi fik to nøgler til de alt for små skabe, og noget af tøjet, tegnebog og sko... ind med det. Og ind i SM-rummet. Mig ud af tøjet.
Stilen i XXDark er, at fyrene går rundt med tøj. Jeg foretrækker så absolut det nøgne look, men in Rom, do as the romans does...
Slavesoen var bundløs, i kjole o gtop, sorte nylonstrømper... langt hår... hendes eget...vi åbnede ballet med en lang golden seance. Hun fik det i den forkerte hals, hun kunne ikke svælge hurtig nok, hun fik ikke vejrtrækningen til at fungere... og jeg var pisseligeglad, bogstaveligt talt. Bagefter blev hun sat til at gøre rent. 

Jeg ville have mere dirty, så vi fortrak ind i rummet, med madras over hele gulvet, plastbetrukket madras og en sprej- flaske med sprit og en masse køkkenrul. 
Jeg indlede med lidt mere golden... til hende, så måtte jeg lige mærke hvordan stjernehullet havde det... godt med glidekrem og en finger indenfro. To og tre... så kunne jeg godt mærke på hende, at det ikke bekom hende godt. Hun er også en lesbisk trans... så hun mangler vist lidt erfaring med den afdeling.

Ja, men så var der tid til lettere spank. En fyr stillede sig op i gloryholet, og slavesoen blev sat til at betjene ham. Hun gjorde selvfølgeligt, som der blev sagt, bagefter begyndte jeg en længere piskeseance med en lille ridepisk. Heldig for hende kom der nok en pik i gloryholet, så hun blev bevilget en pause, så hun kunne betjene den trængende.
Han ville så gerne tage hendes stjernehul..., og det måtte han da også. Desverre forsøgte han først at gøre det, uden kondom. Det standsede jeg ham i. Så var han lidt karrig med glidekrem... , så han fik besked om at trisse af. Jeg fortsatte med mere pisk, efter en god time proklamerede jeg, at det var tid til pause. Nu var det så absolut ikke heavy pisk, moderat...., men langvarig. Jeg afsluttede seancen med, at slavetøsen skulle bolle mig med en dildo. Og jeg nyder det.... så himmelsk.

Pausen blev til afslutning, cola og fanta... og hjem. Selvfølgelig kørte jeg damen hjem... nu må vi så se, om vi skal genoptage kontakten. 

Jeg er sikker på, at jeg skal sexe dirty og hæmningsløst igen... kke sådan at forstå at det skal være golden... eller at det skal være noget andet... det tager vi i den rækkefølge det måtte komme. Og egentlig er jeg ligeglad med om det er en trans, fyr eller kvinde. Jeg tror ikke, at jeg er til slave-herre lege. Jeg finder det lidt trættende med den stærkt asymetriske rollefordeling. Det jeg har det bedst med, det er, at vi gør det vi har lyst til... og at begge er aktive i den forstand, at vi begge har ret til at tage initiativer. Og det er nok ikke konventionel SM jeg er til, men moderat painplay. Nyder klemmer i brystvorterne...eller i pikken, nyder og spanke... og få et klask eller ti.... nyder at binde og blive bundet....og tænder ret meget på at vi er flereog så nyder jeg virkelig en flot pik. Trænger virkelig til pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu