Endnu En Spændende Artikel...

8 indlæg i dette emne

Elsker kvinder når de er helt naturlige. Deller eller ej. Jeg er jo heller ikke selv perfekt :-)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er dejlige, de ligner kvinderne fra omklædningsrummet til svømning?

Fanger ikke helt hvor du gerne vil hen?

Mange af dem ser sig selv som smukke - SÅDAN! De har i hvert fald alle sammen dele de er meget glade for. Da artiklen bringer frivillige, samler den selvfølgelig også dem, der psykisk står bedst. Vi mangler lige hende med ar over maven fra to fødsler, blindtarmsbetændelse, og ingen af dem har hudsygdomme. 

Men jo, de ser da fine nok ud. Men er nok for ung, til at ville beskrive deres kroppe som smukke fra et personligt perspektiv. 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville som sådan ikke noget præcist med det, CuriousGirl.

Jeg blev bare begejstret over at kvinder oftere og oftere bliver præsenteret som de virkelig ser ud. Så var det jeg tænkte at jeg ville dele denne side med andre :-)

Du har fuldstændig ret i at det kan blive bedre. Det her er bare et skridt i den rigtige retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På min facebooks side, har jeg for nylig lagt et link op til denne artikel på Samvirke.

Jeg synes det er super dejligt at se ganske almindelige skønne og kvindelige kroppe.

Hvad synes i?

http://samvirke.dk/sundhed/gallerier/noegne-nordiske-kvinder-hverdag-maven-bare-deller.html

Kære Louise

Jeg har skrevet et sted: Kvinden er Guds gave til menneskeheden.

Bemærk jeg skriver ikke; til manden!

De viste billeder, viser kvinder som de er - Dejlige.

Tak for dit link.

Chirbolet

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en fin artikel. Jeg tror det er vigtigt at unge kvinder ser kroppe som ser meget forskellige, lidt ligesom i den nye "kvinde kend din krop", som jeg lige bladrede igennem forleden. Gid der var flere der turde, jeg ved ikke helt om jeg ville turde - endnu ;)

Spændende emner herinde, skal det også lige siges som sidebemærkning fra en "jomfru" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Chirbolet,

Jeg kan kun være helt enig med dig!

Kvinder er dejlige lige præcis som de er. Hver især med hver deres forskelligheder. Det er sådan vi alle, både mænd og kvinder, bør tage imod dem. Desværre er vi kvinder ofte vores egne værste kritiker  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke kroppe,

og det er dejligt, at kikke på kroppe,

og it takes all kind of people to make a world.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu