Penis Kan Strækkes Længere

8 indlæg i dette emne

Har købt en jet extender så jeg kan få en længere penis har du selv disse tanker kan det godt løkkedes for dig jeg købte mig igennem My extender.dk eller bruger du selv en vil jeg gerne høre hvilke erfaringer du selv har indtil videre er den blevet 1 cm længere efter 15timers brug af 2 timers stræk pr gang

mvh hanklatten

Redigeret af hanklatten
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan sagtens selv klare det hvis du øver med den. En pik består også af muskler og muskler kan styrkes og de kan blive større. :-)

Held og lykke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig louise

syntes selv det er en god løsning,som giver resultater,så til jer mænd som ikke har så meget at støde med er der hjælp at hente

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis den ble 1 cm lengre etter 15 timer så jobber vel du som brannslange ved større skogbranner.......

Sent from my iPad using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm - det var alligevel interessant læsning - har egentlig været noget skeptisk m.h.t. extender "værktøjer" - primært i forhold til om det er permanente ændringer - ville være rart at hører om forøgelsen er bibeholdt, om det kræver "vedligeholdelse" o.s.v. Hvis det er en muskel som louise skriver så kræver det jo at man går i motionscentret for at vedligeholde sin form :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender du bestemte teknikker som du ved virker, så fortæl endelig Louise ☺

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved nu ikke om det er så sundt at trække ens penis?!  det lyder også ubehageligt. Men har ikke prøvet det så du må lige fortælle mig om det gjord ondt og om du kan mærke nogen forandring ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu