Jump to content

Trekant ( Kvinde Plus To Mænd)

Recommended Posts

Tanken har været der i mange år men har ikke haft mulighed for at prøve det.

Har nu fået en ny kærste som godt vil prøve to mænd. Ja vi har da snakket lidt om det. Og snakker ikke slut i nu inde vi skal prøve det. Det vi er kommet frem til er at de ikke må kysse. Og hun godt vil være i centrum.

Men jeg vil jo også godt ha noget ud af det. Jeg har nok en lille bi side som jeg også vil prøve at leve ud. Info Jeg har ikke lyst til at prøve min bi side uden for en trekant.

Hvordan kom i der ude igang ?

Har i nogle spilde regler?

Hvad må hun?

Hvad må han?

Hvordan var det den første gang? (Jeg går ud fra at man lige skal prøve det nogle gange inde man kan nyde det 100%)

Ja jeg kommer nok med flerer spørgsmål når der kommer gang i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hep...!

Trekanter er et farligt område, hvis I ikke har afstemt 120%!! Reglerne sætter I selv, men jeres 3. part skal naturligvis være indforstået med jeres regler, ellers dur det ikke.

Jeg har selv "kun" prøvet med en anden kvinde og mand. Jeg har meget bevidst valgt, at jeg altid vil være 3. part - personligt, ville jeg ikke kunne klare/ holde til det psykisk at en anden kvinde, skulle være sammen med min partner. Men det er bare mig.

Kondom er altid en god ide. For alles skyld. Så sikre I jer at der ikke kommer sygdomme med i legen - det ligger alt andet lige en dæmper på fornøjelserne.

Hvad må hun? Jah, det kan du kun svare på. De gange jeg har deltaget, har der været frit spil. Kys. Oral. Anal. ALT! Jeg har også været sammen med den anden kvinde. Det er ret vigtigt, at du afgøre med dig selv, om hvad du kan klare. Dvs er blowjob okay? Skal han overnatte? Kysse? Slikke fisse? Tag hende i røven? Tag dig i røven? Komme udover hende? Komme i kondomet? Skal I bruge kondom? Skal det være hjemme hos jer? Osv osv.. Det skal være fuldstændige klare regler! Og de SKAL overholdes. Ellers mister O tilliden..

Der er utroligt mange par, som opretter en profil på et eller andet site, og får henvendelser den vej igennem. Jeg er blevet spurgt af en veninde, hvis kæreste havde set mig.. De andre gange i byen, hvor vi efterfølgende har mødtes til kaffe på et neutralt sted og gennemgået legen ædru - også for at se om kemien var i orden.

Det er vildt sjovt, men vanvittigt grænseoverskridende. For mig er det lige sjovt og lige grænseoverskridende hver gang.

Held og lykke - lad mig vide, hvordan det går :)

Alt det bedste, Slusen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker også at reglerne er meget indviduelle.

Jeg har prøvet med min kæreste og en fyr vi fandt på nettet.

Og for os var reglerne enkle.

Ingen kys

Ingen anal

Og min kæreste stod for alt kontakt.

Min kæreste er også bi men det kunne jeg ikke overskue da jeg netop har været meget usikker på mig selv.

Jeg har så givet ham "lov" til at være sammen med en mand uden mig, men det har han pt ikke behov for.

Vores tre kant blev en super fræk oplevelse som gav os meget som par, og en masser lækker sex både inden og efter vores besøg.

Tror det er vigtig at man kender sine intentioner for hvorfor man ønsker en tre kant.

For os handler det om min kæreste nyder at se mig blive tilfredsstillet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare mig, som skelner mellem privat sex.... og så offentlig i klubberne? Det, som sker i klubberne, er meget mindre personligt... opfatter det ikke som utroskab, men meget mere som leg. Og en trekant i klubsammenhæng har ikke så meget emotionelt klister, som en hemmelig elsker/elskerinde og det som ligner. Og nemmere at rode sig ud af igen....

SÅ... dersom klubsex kan forvaltes... så eksperimenter i de rammer indlednignsvis, før I inviterer folk hjem i privaten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg fået en på oplevern .

Min kæreste har en bi side som hun ikke rigtig har fået udlevet Men det fik hun en heldel i går. Dam det tændte mig at se hin kysse en anden pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu