Jump to content

Har Hørt En Gang!

Recommended Posts

Har en gang hørt hvis man ligger en perle i en krukke hvær gang man har sex i det første år som ny gift og tag en ud efter et år så for man den ikke tømt igen :-(

Har regnet lidt på det.

Lad os sige man bliver gift som 20 året og man har sex til man bliver 60 år (ved godt der er mange som har sex efter de 60)

Lad os sige at man har sex 2 gange om dagen det første år Det giver jo 730 gange.

39 år divideret med 730 gange det giver 0.05 gange sex om dagen.

Er glad for jeg kun var gift i 9 år og er nyforelskede igen.

Med kærlig Hilden

Den nye mand i klassen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en gang hørt hvis man ligger en perle i en krukke hvær gang man har sex i det første år som ny gift og tag en ud efter et år så for man den ikke tømt igen :-(

Har regnet lidt på det.

Lad os sige man bliver gift som 20 året og man har sex til man bliver 60 år (ved godt der er mange som har sex efter de 60)

Lad os sige at man har sex 2 gange om dagen det første år Det giver jo 730 gange.

39 år divideret med 730 gange det giver 0.05 gange sex om dagen.

Er glad for jeg kun var gift i 9 år og er nyforelskede igen.

Med kærlig Hilden

Den nye mand i klassen

Jeg har aldrig hørt om nogen der det første år de bliver gift, når at have sex 730 gange. Den er meget højt sat. Jeg er ikke gift, men jeg er sikker på, at fyldte jeg krukken det første år kæresten og jeg var sammen, var den bestemt tom nu ellers efter kun et år. Ja, vi har bare stået i nogle store stressperioder ang karierre så vi vist begge står for størsteparten af et par sexløse måneder i vores forhold, men for at krukken ikke bliver tømt, skal ens sexliv jo gå i stå. 

Selv hvis jeg syntes dine tal var realistiske, har du blot taget 39 / 730. 

Tror du skal vende dit regnestykke lidt:

På et år har vi 365 dage, og vi snakker om 39 år. det er 14235 dage (skudår er ikke eksisterende). det tager 730 gange at tømme krukken, så vi tager 14235/730 = 19,5, så det betyder at hver 19,5 dag, skal vi dyrke sex, så har vi tømt krukken efter 39 år. 

Men da vi snakker fra man er gift, og ikke nyforelsket (som i min verden ikke burde lappe over hinanden) er der jo ingen par der går fra at dyrke sex to gange om dagen, til hver 20. dag. så lad os bare sige at året efter, kun er en gang om året.

Så hedder regnestykket vi fylder på 1 år 730 perler i krukken.

fra 1 til 2. år i vores ægteskab, har vi 'kun' sex 365 gange, det giver 365 perler tilbage.

Nu bliver han impotent, og hun mister lysten, og så skal vi have tømt krukken, det giver så 365 perler til 38 år.

38 år * 365 dage på et år er 13870 og vi har 365 perler tilbage

13870 / 365 = sex hver 38. dag. 

Meeen.. Find mig lige et par der tør skrive juridisk bindende under på at de har nået at dyrke sex 730 gange på et år i deres ægteskab ;) 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil sige at det er godt at det ikke passer. Da vi blev gift havde vi en knægt på knap et år, et par måneder senere blev jeg gravid og det betød så at der ikke var sååå meget sex i løbet af vores første år. Så hurra for at gammel overtro bare er overtro og ikke sandheden ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu