Kvinder Med Former

4 indlæg i dette emne

Hvorfor tror de skønne frodige kvinder at man bare vil gøre grin med dem, hvis man flirter med dem.

Jeg er en moden mand på 174cm og 73kg, som tænder meget på de bløde forme, synes at det er noget af det mest erotiske der findes,

Men mange gange hvor jeg har mødt en som jeg synes er spændende, sød og dejlig, og prøver at skabe en kontakt, er jeg blevet afvist med den begrundelse at jeg ikke kan være seriøs når jeg lægger an på dem.

Hjælp mig, hvad gør man for at overbevise dem om at jeg er alvorlig.

Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor tror de skønne frodige kvinder at man bare vil gøre grin med dem, hvis man flirter med dem.

Jeg er en moden mand på 174cm og 73kg, som tænder meget på de bløde forme, synes at det er noget af det mest erotiske der findes,

Men mange gange hvor jeg har mødt en som jeg synes er spændende, sød og dejlig, og prøver at skabe en kontakt, er jeg blevet afvist med den begrundelse at jeg ikke kan være seriøs når jeg lægger an på dem.

Hjælp mig, hvad gør man for at overbevise dem om at jeg er alvorlig.

Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2

Hvis du lagde 50 Kg. til din vægt vil dine chancer blive øget betydeligt. Det er vel en uacceptabel vej at gå. Så ville jeg indlede enhver henvendelse med: "Jeg synes du ser utrolig dejlig ud" og hun må ikke være i tvivl om, at du mener det.

I øvrigt, Jeg synes ikke bare frodige kvinder er dejlige, jeg elsker umiddelbart alle kvinder. De skal selv overbevise mig om, at jeg ikke skal elske dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er da blevet scores af en gut engang der elskede former og det var jeg slet ikke i tvivl om :P

Du skal dog overbevise kvinden om at du gerne vil hende fordi hun er den hun er og ikke fordi hun er frodig... Ligesom en kvinde heller ikke kan scores ved at sige at man elsker hendes bryster/røv....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i tidens løb både været sammen med slanke samt fyldige piger.. Tænder meget på begge dele.. Er selv 194 og ret spinkelt bygget.. Men har aldrig mødt den skepsis fra fyldige piger som du beskriver... Men som isodora skriver så handler det nok mest om at man gerne vil hende for den hun er.. I samme øjeblik tror jeg også hun vil tro mere på, at du tænder på hendes krop.. :)

Redigeret af hot-t

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu