Jump to content

Dildo

Recommended Posts

Hej. Har et spørgsmål som jeg tror i kan hjælpe med.

Har fornyligt købt mig en dildo m. sugekop, Men når den skal glide op i røven, er det ligesom om min røv er for stram eller dildoen er for stor på trods af den kun er 3 cm i diameter.

Jeg bruger glidecreme på dildo og røv men den gider ikke op i røven alligevel.

Hvad skal man gøre??

Ps. Er jomfru i røven ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal slappe af i røven, og ikke mindst i hovedet.

Brug masser af godt glide creme, start evt. med en finger, der efter en mere og så videre.

Gør det ondt, så stop op, men bliv der hvor du er nået til, fortsæt så når det ikke gør ondt mere.

Og så er det en god ide, at være barberet i røven, så evt. hår ikke bliver trukket med ind......det kan være voldsomt irriterende :(

Held og lykke med projektet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Har et spørgsmål som jeg tror i kan hjælpe med.

Har fornyligt købt mig en dildo m. sugekop, Men når den skal glide op i røven, er det ligesom om min røv er for stram eller dildoen er for stor på trods af den kun er 3 cm i diameter.

Jeg bruger glidecreme på dildo og røv men den gider ikke op i røven alligevel.

Hvad skal man gøre??

Ps. Er jomfru i røven ;)

Jeg kan forestille mig at du sætter den fast på væggen i badeværelset, hvilket resulterer i en lidt anstrengt stilling.

Mit forslag er, at du lægger dig på ryggen og fører den ind i den stilling, det er en lidt mere afslappet stilling de første gange, at sætte den fast på gulvet bliver også anstrengt da du så skal sidde på hug for at få den ind.

Alternativt kan du anskaffe et sæt butplugg med en lille, en mellem og en stor, så tager du en den lille og fører ind, beholder den inde i f.eks. ½ time, så har din numse vænnet sig til det og du slapper mere af, dernæst den mellemste, behold den inde i f.eks. 15 minutter og gå så til den store.

For alt i verden, prøv aldrig med vold at føre noget op i numsen, du risikerer at der opstår revner og det er meget ubehageligt og i værste fald kan du beskadige lukkemusklen, hvilket kan medføre at du ikke mere kan holde på din afføring, lige netop lukkemusklen kan selv de dygtigste kiruger ikke reparere.

Hvis du går langsomt frem er der stort set ingen risiko for skader, det værste der kan ske er, at du bliver vild med at få noget i numsen :lol:

Husk at skylle tarmen med koldt eller lunkent vand først, det er også med til at forberede din jomfruelige numse på at blive udblokket. :P

Ønsker dig god fornøjelse og håber du ender med at blive vild og ustyrlig af dit nye legetøj :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Om analsex, generelt.

Har aldrig prøvet det under nogen former.

Jeg ved naturligvis, at lavment er et must, men sikre det, at der ikke forekommer afføring.

Det ville for mig være et totalt turn off.

Har engang givet min hustru en finger i anus, medens jeg slikkede hende.

Hun gik nærmest i panik, i frygt for at lave i sengen. Ikke godt.

Kan man sikre sig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går på wc inden, og er sikker på at tarmen er godt tømt. Gør det oftest på dage hvor afføringen har været helt perfekt. Du ved, de der omgange hvor den bare glider i et stort stykke, tager 2 sek og intet at tørre. Det betyder at du har alt med ude. 

Bruger ikke tarmskyldning. Er ikke meget for at ødelægge den naturlige balance i så vigtigt et område af kroppen. Har én gang i mit liv fået ødelagt den naturligt bakteriebalance i tarmsystemet, og det ikke nogen succes.. Bare en meget lang 'tynd' fornøjelse.

I starten brugte vi kondom, men vi løb tør og har aldrig gidet at købe nogle nye efter at vi blev sygdomstestet og vi flyttede sammen. der har sikkert været på både hans og mine hænder, og sikkert også vores bedste ven, men intet vand og sæbe ikke kan klare efter kampen. 

Det værste ved analsex er at tømme for op-presset luft og sperm bagefter. Er altså en halvklam følelse. Den finder jeg langt mere frastødende end at stikke et par fingre op for at gøre min kærestens orgasme fantastisk.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne man have sagt sig selv, selvfølgelig et hurtigt og godt svar fra CuriousGirl.

Har desværre opbrugt min daglige kvote for liks.

Så du må nøjes med dette; like you very much!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigeligt med glidecreme og start så eventuelt lidt forsigt ud med en dildo af mindre størrelse. Ringmusklen kan udvide sig overraskende meget og kan derfor rumme de fleste dildoer - det er bare et spørgsmål om at du varmer ordentligt op. Jeg har set, at man nogle steder kan købe et sæt med 3 forskellige størrelser, måske det kunne være et godt sted at starte for dig? Og igen, glidecreme, glidecreme, glidecreme!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu