Hvorfor Vil Han Kun Når Jeg Ikke Vil?

9 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg er helt ny herinde.

Jeg har været sammen med min mand i 7 år og vi har en datter på snart 4 år. Vi har som mange andre haft op og nedture i vores forhold, men vi har altid været gode til at snakke om problemerne og få dem løst inden de bliver alt for store. Men du er der så et problem som jeg synes vi har svært ved. I en lidt lang perioder har jeg ikke haft så meget lyst til sex, fordi der et gået lidt med kedelig hverdag i det. Ingen kys, kram osv og uden det får jeg ikke lyst til sex ( er jo kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej lille

Jeg ville elske at have en sød og fræk kvinde som dig :-).

Jeg tror der er noget helt andet som ligger til grund for den situation, uden dog at kunne sige hvad, det bedste er nok fortsat at prøve at få ham til at fortælle dig hvad problemet er. Håber du har held med det.

Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for dit svar :-) synes dog det er svært at snakke med ham om det.

Den samme dag som det med trusserne var jeg jo selvfølgelig i bad inden vi skulle afsted. Da jeg kom ud af badet var vores datter faldet i søvn og jeg tænkte at det var den perfekte mulighed for et hurtigt frækt knald. Jeg gik ind i vores soveværelse hvor min mand lå på sengen og spillede et spil på sin Tlf. Jeg begyndte at stå og smøre min nøgne krop ind i creme foran ham og da jeg nåede til mumsen går jeg hen og spørg om han vil hjælpe. Han begynder at smøre cremen på min balder og jeg bukker mig fremover så han kan se det hele ;-) men da cremen er smurt ud vender han med det samme tilbage til sit spil på sin Tlf.

Jeg er bare vildt frustreret :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg forstår din frustration, men fatter ikke hans opførsel. Var der en der tilbød sig til mig på den måde, ville jeg have smurt hendes baller samtidig med at jeg havde ladet tungen spille let på hendes ryg og roligt lade den danse ned mellem ballerne, og undersøge alt på vej om til elskovshullet hvor jeg ville fortsætte til hun var kommet.

Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej kære lille.

Hvor er det bare nederen. Død hammerne fustærende og dræbende at blive afvist så arrogant når man byder sig og prøver at få intimiteten tilbage ved at blotte sig og udfordre normalen. Kold klud. Det har du ikke fortjent..

Man kan håbe at hans reaktionen ikke er barnlig "pay back" men enten er dårlig timing eller problem med at lige påtage sig elskerrollen nu og her...hvis du forstår...

Altså hvis det er pay back er han jo en idiot..jeg mene dels er det ikke særlig løsningsorinteret og dels resulterer det jo i mindre sex nu og her og fremadrettet i en partner som sku ikke har lyst til at udfordre seksuelt...

Dårlig timing er jo al andet end right timing....?? okay right ! Jeg mener bare at man kan jo godt foranlediges til at tro, at blot fordi man selv lige er i stødet så er ens partner det også og hvis ikke så kommer han det hvis jeg ægger lidt og under alle omstændigheder er han en mand og derfor letpåvirkelig ..og sådan er det nok også....for det meste. Men ikke altid og ikke hvis vi føler os forsmået. Vi kan også godt blokere, hvilke vi som regel så også forbander efterfølgende.

En anden ting er det med elskerrollen. Det er bare skide svært at på et tidspunkt være ansvarlige forældre som er praktiske og familie orienterede for i næste øjeblik at forvandles til nyforelskede hæmningsløse elskende som bare ikke kan få og gi' nok krop og sjæl. Det skal der arbejdes med og det kan kræve pro. hjælp.

Jeg håber du finder lidt trøst her på SD og at du aldrig mister modet og lysten til at smide trusserne offentligt..

KH/

Huller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for jeres svar :-)

Jeg tror bestemt ikke at det er "pay back" sådan ville han ikke gøre. Han plejer gerne at ville løse vores problemer på en god måde.

Jeg tror måske mere at det kunne være dårlig timing. Men kan bare ikke forstå at det er hver gang. Synes sgu jeg prøver alt hvad jeg kan.

For et par uger siden dullede jeg mig rigtig op til han kom hjem fra arbejde. Selvsiddende strømper, kort nederdel og ingen trusser. Gik rundt i det mens jeg lavede en god middag til os, med levende lys, rødvin og det hele. Under maden blev han ved med at sidde og fortælle hvor træt han var..... Altså nærmest som om at han allerede der fortalte at han ikke havde lyst til sex og der blev heller ingen sex den aften :-(

Kan ikke forstå at min timing altid er dårlig og lige så snart jeg så ikke virker interreseret i sex så vil han gerne.

Arhh ved sgu altså snart ikke hvad jeg skal stille op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skulle måske foreslå ham, at du finder en bolleven, så du ikke forstyrrer ham, når han ser ”bold” eller hvad han nu fordriver tiden med på sofaen.

Det kan måske vække ham.

Bortset fra det, så var det måske en god løsning (hvis det ikke vækker ham).

Det kunne også være en kvinde, hvis du har lyst til det. Det vil han måske kunne leve med – det er jo ikke rigtig utroskab, i nogens øjne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for jeres svar :-)

Jeg tror bestemt ikke at det er "pay back" sådan ville han ikke gøre. Han plejer gerne at ville løse vores problemer på en god måde.

Jeg tror måske mere at det kunne være dårlig timing. Men kan bare ikke forstå at det er hver gang. Synes sgu jeg prøver alt hvad jeg kan.

For et par uger siden dullede jeg mig rigtig op til han kom hjem fra arbejde. Selvsiddende strømper, kort nederdel og ingen trusser. Gik rundt i det mens jeg lavede en god middag til os, med levende lys, rødvin og det hele. Under maden blev han ved med at sidde og fortælle hvor træt han var..... Altså nærmest som om at han allerede der fortalte at han ikke havde lyst til sex og der blev heller ingen sex den aften :-(

Kan ikke forstå at min timing altid er dårlig og lige så snart jeg så ikke virker interreseret i sex så vil han gerne.

Arhh ved sgu altså snart ikke hvad jeg skal stille op.

A- ha! Lyder som den go'e gamle pigerne efter drengene leg.. Han er/ var typen som løber hurtigt og ikke vil fanges til forskel for os andre som havde set lyset.... Lad mig gætte; han er et rigtig konkurrence menneske. Han vil ikke undvære scoringen. Det er hans forspil. Der sku da ingen grund til at skyde på mål hvis der ikke er nogen målmand og selvfanget fisk smager bedst ligesom en due kun er vær at æde hvis man ikke selv har skudt den.

Tror du skal anvende lidt omvendt psykologi. Sex dig op, ikke for hans skyld men fordi du selv tænder på det...fremmede blikke osv. Splid op til ham som du så ofte gør med frække sms'er, sexet tøj, lumre bemærkninger og så alligevel ta' en tyk bog med i seng. Dæk dig til f.eks. i forbindelse med bad, i og ud af seng og skift af tøj. Tror han vil savne dig fysisk når du ikke mere "smider fjappen" lige op i ansigtet på ham.

Det lidt mere uopnåelige er for nogen bare nogle gange lidt mere interessant end det vi får serveret på et sølvfad. Det jo derfor vi er så glade for fantasier.

Held og lykke!

KH

Frank

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror måske du har fat i noget der..... Han er konkurrence menneske og den leg kan jeg da sagtens lege ;-)

Men kan så ikke forstå hvorfor han brokker sig når jeg ikke viser min lyst og siger at han savner at jeg overrasker ham med frækt undertøj osv.

Synes også at det ville være rart at han bare en gang i mellem sagde ja når jeg har lyst og at der ikke kun skal være sex når han har.

Begynder at føle lidt at jeg kun er god nok når højre hånd bliver for kedelig og det såre mig meget :-(

Men jeg tager dit råd til mig og prøvet at spille lidt "hard to get" men kunne forestille mig at det ender med at jeg får at vide at jeg ikke viser min lyst nok.

Nu prøver jeg og så må tiden jo vise hvad der sker ;-)

Kh. Lille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu