Bliver Ikke Tændt Af Mig

6 indlæg i dette emne

Hej alle

Min kæreste og jeg har været sammen i ca. 1 år, og vi er seriøse omkring vores forhold. Vi er begge 18 år gamle. Jeg er en dreng og hun er en pige.
Min kæreste bliver ikke tændt af at se eller tænke på mig, det kan hun godt hvis hun tænker på andre har hun sagt. Jeg har en scoliose-ryg og et spids-ryg også pga. det, jeg er spinkel. Jeg ved ikke om, det er pga. min "skade" at hun ikke kan tænde på mig.
Sex har altid været den svage side i vores forhold, jeg kommer relativ hurtigt (tror jeg, vi var begge jomfruer da vi kom sammen) og hun har endnu ikke nået klimaks. Jeg er flittig med kysseri, krads, bid, slik både på krop og dernede. Jeg har endda købt en klitoris-vibrator/lille dildo. (vi har ikke brugt den så meget).
Jeg prøver så hårdt at få hende til at blive liderlig, og jo det kan hun også godt, men først efter jeg har gjort alle de ovenstående ting, altså en masse forspil. Jeg har sjældent oplevet, at hun har taget initiativ til sex, og det er mest mig der gør det. (Hun har selv Cystisk fibrose, så hun er tit på antibiotika-kur, hvilket gør at hun er lidt tør og det gør ondt dernede efter/imens samleje)

Vores forhold er ikke let, vi synes (specielt mig), at vores forhold er ret seriøst og jeg kan nemt se, mig sammen med hende på en veranda når vi bliver gamle. Jeg elsker hende, så det er ikke bare en flirt.

Ps. Undskyld, hvis teksten er lidt rodet. Skriv bare hvis du/i vil have mere information :)

Hilsen Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må desværre sige at jeg ikke tror på at jeres forhold holder desværre. Dette skyldes at hun ikke tænder på dig. Når kæresten ikke tænder én og man er nød til at tænke på andre, så er det rigtig skidt. Jeg tror ikke at det er din ryg eller lign, men bare jeres seksuelle kemi der ikke fungerer optimalt sammen. Alene det at du skal kæmpe for at hun bliver tyder ikke godt. Her har jeg været sammen med min mand i 8 år og det rette kys kan tænde mig totalt i løbet af ingen tid.

Bruger i glidecreme når i er sammen? Det kan modvirke hendes tørhed (som godt kan være der selvom hun er tændt) og gøre det mere behageligt for hende. Det er bare ikke sjovt når det gør ondt pga tørhed. Jeg kan selv anbefale Eros Bodyglide til dette problem.

Har du talt med hende om dette? Kommunikation er vejen frem til et godt sexliv. Det kan godt være svært, men prøv en aften med god mad, stearinlys og lidt hvidvin/rødvin/bobler at tale med hende og hør hende ad hvad hun tænder på og har lyst til. Når i er så unge kan den samtale godt være svær, men nødvendig.

Jeg håber at du kan bruge dette til noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har glidecreme, men bruger det ikke ret ofte. (Ved faktisk ikke hvorfor)

Vi har haft samtalen, vi har ikke så svært ved sådanne seksuelle samtaler. Jeg har spurgt hende om hvad hun tænder på, men det ved hun ikke siger hun.

Hvis du har flere gode tips så bare fyr løs med dem, jeg kan bruge alt :)

Jeg ved godt det lyder mærkelig som en 18-årig, men jeg kan virkelig ikke se mig uden hende, og det kan godt være mig der bare er dramatisk osv. men jeg kan godt se mig selv sammen med hende her resten af livet.

Forresten, mange tak fordi du svarede Isodera :)

Hilsen Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var da så lidt. Husket tydeligt mine unge år *mimre mimre* og hvor meget at følelserne talte.

Hvilken glidecreme bruger i? Nogle er bare mere behagelige end andre i brugen.

Men uuuh hvor de der "ved ikke svar" svære at arbejde med.Har hun tændt på dig tidligere og ved hun hvorfor hun ikke tænder på dig nu? Det er nemlig også ret essentielt. Uden et godt sexliv kommer forholdet ikke til at vare resten af livet.

Jeg troede også at min kæreste som 18-årig var The One And Only, men i dag er jeg sammen med en anden. Nogle kan dog godt finde deres livspartner i en ung alder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

Min kæreste og jeg har været sammen i ca. 1 år, og vi er seriøse omkring vores forhold. Vi er begge 18 år gamle. Jeg er en dreng og hun er en pige.
Min kæreste bliver ikke tændt af at se eller tænke på mig, det kan hun godt hvis hun tænker på andre har hun sagt. Jeg har en scoliose-ryg og et spids-ryg også pga. det, jeg er spinkel. Jeg ved ikke om, det er pga. min "skade" at hun ikke kan tænde på mig.
Sex har altid været den svage side i vores forhold, jeg kommer relativ hurtigt (tror jeg, vi var begge jomfruer da vi kom sammen) og hun har endnu ikke nået klimaks. Jeg er flittig med kysseri, krads, bid, slik både på krop og dernede. Jeg har endda købt en klitoris-vibrator/lille dildo. (vi har ikke brugt den så meget).
Jeg prøver så hårdt at få hende til at blive liderlig, og jo det kan hun også godt, men først efter jeg har gjort alle de ovenstående ting, altså en masse forspil. Jeg har sjældent oplevet, at hun har taget initiativ til sex, og det er mest mig der gør det. (Hun har selv Cystisk fibrose, så hun er tit på antibiotika-kur, hvilket gør at hun er lidt tør og det gør ondt dernede efter/imens samleje)

Vores forhold er ikke let, vi synes (specielt mig), at vores forhold er ret seriøst og jeg kan nemt se, mig sammen med hende på en veranda når vi bliver gamle. Jeg elsker hende, så det er ikke bare en flirt.

Ps. Undskyld, hvis teksten er lidt rodet. Skriv bare hvis du/i vil have mere information :)

Hilsen Jesper

Uha da, ikke særligt befordrende for et forhold.

Som Isodora skriver, så er tålmodighed et must, men i er begge så unge, at det med samtalen kan være svært, selvom i føler det er let at snakke om.

Det er ikke altid en samtale giver det ønskede resultat, og da hun siger hun ikke ved hvad der tænder hende, er jeg tilbøjelig til at tro, at hun slet ikke er blevet "voksen" rent sexuelt.

Jeg kan komme med 1001 råd om hvad du skal gøre for at hun tænder på dig, men det er langt fra sikkert det giver det ønskede resultat, så jeg nøjes med et par stykker.

Først og fremmest må du sørge for at hun får orgasme, om du skal bruge fingre og/eller tunge til at opnå det er underordnet, men for at du opnår hun tæner på dig, skal du vise hende, at du er til for hende, at du ikke tænker på dig selv og at hendes orgasme er vigtigere end din egen tilfredsstillelse.

Et forslag: En dag i har fri begge to, så gå omkring hende og vis hende din kærlighed, berør hende sådan tilfældigt, evt. give hende et lille kærligt klap i numsen, tag om hende sådan tilfældigt, giv hende et knus uden det bliver dominerende, evt. lav aftensmad sammen så i er tæt sammen om noget i begge er optaget af, sådan et daglangt forspil kan tænde de fleste, både kvinder og mænd og så er det når/hvis i kommer til samleje at du skal beherske dig, ikke trænge ind i hende før hun beder dig om det.

Hvis du kan få hende med på en lille sjov leg, er jeg ret sikker på du opnår det du vil: Klæd hende nøgen, læg hende på sengen på ryggen, smør hende ind i flødeskum på hele "forsiden", og godt med flødeskum i skridtet. Begynd med at slikke flødeskummet af hende og start f.eks. med benene, bliv ved lige til du når 5 cm fra skridtet, skift derefter til at slikke hende ren fra halsen og ned, der må gerne være meget flødeskum på hendes bryster (husk blid slikning aldrig hårdt og krævende) og til sidst slikker du hendes skridt ren for flødeskum, helt og aldeles rent, og derefter fortsætter du blidt med at slikke hendes klitoris.

Hvis det virker på din kæreste, som det virkede på min første kone, vil hun på et eller andet tidspunkt i forløbet tigge dig om at duske hende, men så skal du være stejl og slikke hende ren først.

Hvis ikke det virker, er jeg tilbøjelig til at give Isodore ret i at i aldrig vil komme til at passe sammen.

HUSK, det skal være en leg, IKKE et målrettet "angreb" på hende, i er så unge at leg er den bedste måde at tænde hinanden på.

Hvis du kan få hende med på det med flødeskum, så køb ½ liter piskefløde så der er nok, håber du som jeg elsker flødeskum :lol:

Ønsker dig al mulig held og lykke med det, håber det lykkes for jer og husk lige at skrive her om resultatet.

Med kærlig sexet hilsen

DiaperLover.

Redigeret af DiaperLover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var da så lidt. Husket tydeligt mine unge år *mimre mimre* og hvor meget at følelserne talte.

Hvilken glidecreme bruger i? Nogle er bare mere behagelige end andre i brugen.

Men uuuh hvor de der "ved ikke svar" svære at arbejde med.Har hun tændt på dig tidligere og ved hun hvorfor hun ikke tænder på dig nu? Det er nemlig også ret essentielt. Uden et godt sexliv kommer forholdet ikke til at vare resten af livet.

Jeg troede også at min kæreste som 18-årig var The One And Only, men i dag er jeg sammen med en anden. Nogle kan dog godt finde deres livspartner i en ung alder.

Hej Isodora.

Vi bruger en fra protex uden parfume og farve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu