Jump to content

På Arbejde

Recommended Posts

Hej.

Jeg arbejder i en lille butik i en mindre provinsby. Jeg står alene 2 dage om ugen og der kommer nok et sted mellem 10-40 kunder ind dagligt i butikken.

Jeg kunne godt tænke mig at udsætte min selv for en form for bondage/BDSM mens jeg er på job, de dage hvor jeg er alene, men samtidig, så kunderne ikke opdager noget. Jeg har bl.a. prøvet at binde en snor fast om pikhoved derefter ført den ned inden i buksebenet og bundet den anden ende fast til min ene storetå, sådan at når jeg tog et stridt trak det en del i pikken. Ligeledes har jeg prøvet det sammen bare men nosserne. Det var specielt at gå rundt på denne måde, især når folk skulle have hjælp nede i den anden ende af butikken og jeg så skulle gå med dem derned. En enkelt kunde spurgte om jeg havde det god, få jeg havde et ansigtsudtryk som om jeg havde ondt et sted. Jeg forklarede kunden at jeg havde ondt i ryggen. Jeg blev enormt liderlig denne dag.

Detfor ville jeg høre om du/I kan komme med forslag til, hvordan jeg kan lave selv bondage/BDSM på mig selv når jeg er på job uden at kunderne opdager det.

Alle forslag er velkommende. TAK 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:DBind en våd snor nogle gange stramt rundt om nosserne, og bind et lod på 1 - 2 kg. i den anden ende af snoren, og så lader du loddet komme ned i buksebenet, så dyret trækkes ned af det tunge lod.

Efterhånden som dagen går bliver din snor tør og jo mere tør den bliver jo mere strammet den dine nosser, og sidst på dagen vil du mærke smerten blive være og være da snoren strammer mere og mere når den bliver tør, og den skærer sig godt ind i nosserne, alt imens loddet dingler i dit ene bukseben.

Når du har prøvet det nogle gange kan du binde en våd lædersnor omkring nosserne også og komme et lod mere ned i det andet bukseben, så du går med et lod hængende tungt i begge bukseben.

Smertene bliver efterhånden værre og være jo mere snørren om dine nosser tørre ind, og du skal nok få en gang dejlig nosse tortur, som du selv kan hygge dig med - og er det ikke nok så få lidt mere vægt på indtil du ikke kan holde til mere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smør chiliolie i det bagerste hul nogle gange i løbet af dagen...

Elastikker om bollerne, som du "snapper" med - fx hver gang, du har haft en kunde eller telefonen ringer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu