Jump to content

Min Mands Drømme

Recommended Posts

Jeg har for talt min mand at mit bedste fag var sløjt,

og kort efter drømmer han at jeg viser ham rundt på min skole og vi kommer ned i sløjt, vor jeg tager min varme briks frem og vil sømme  

hans pung fast. jeg tager hammeren og slår hårdt på varme briksen, han hopper af frygt, nå du kan ikke stå stille, så må jeg sømmer ham fast i brystvorterne og forsætter.

Han blev helt vild liderlig da han fortalte hvad han have drømt.. 

mine spørgsmål er.

Er det en god ide at prøve det af (skolen må improviseres)

og hvilken søm skal man bruge 

ps min mand er ikke ømskindet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej tutte.

Lige et spørgsmål, du skriver: "jeg tager hammeren og slår hårdt på varme briksen", Hvad mener du med det?

Hvis vi taler om, at du vil slå søm igennem hans brystvorter, pung eller andre steder, så vil det formentlig være smart, at bruge tynde, glatte og spidse søm.

Hvis det skal gøre rigtigt ondt, så søm uden spids eller tykkere søm. En sømpistol kunne være rigtig frækt, men så går det jo hurtigt.

Chirbolet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

at jeg slår på varme briksen er bare for at skramme ham, så jeg viste om han kunne stå stille, og hisse ham lidt op. jeg har ikke for søgt i nu. er stadig lidt usikker på om den går hjem. men det tænder ham hvis jeg siger noget om søm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror at jeg kan gøre ham så lider lig, at han ikke siger nej til det.

For hvis jeg ikke spørger rigtigt bakker han.

Man skal kende sin besøgelsestid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En fed dag

jeg har nydt at han er så nem at tænde, bare lede ham ind på søm.

jeg spurte ind til hvor dan det så ud, da han drømte om at jeg sømmede hans pung fast til varme briksen. ikke så klart men en fire fem søm som trækker i pungen.

jeg giver ham bind for øjnene, roder i skuffen med hammeren tager et lille bræt op læger det op mod hans lår, han er spændt, nå sig skal vi have drømmetime eller sløjt.

han svare klægt, det er jo dig der bestemmer.

jeg tager fat i pungen med to finger trækker lidt og niver så til med neglene,  han begynder at dirre af liderlighed og spænding. Der to jeg beslutningen ! Det skal prøves.

to fire søm nede i skuffen, han er hel vil sensitive bare jeg er i nærheden af skuffen med remedierne dirre han.

tager og sprøjter sprit på hans pung. det gav pote han blev stiv som et bræt og dirre trækker været  kort. tager et søm og ligger brætte under hans pung, trækker huden ud sæter sømmet midt for og så di tre småslag så var det første søm fæstnet også fik han lov at se, det var en fryd at kunne slå sømmet fast, jeg blev helt vild, det blev til 6stk, så overmandede liderlig heden mig og jeg tog ham med bræt og søm og helle svineriget. 

jeg måtte dele dette

at ture er bare så fedt

hilsen tutte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være jeg er kvinde men jeg har da ikke slået mig selv over fingrene :wub:

jo tak, han klare det fremragende jeg skal bare klemme ham lidt i skidtet så er han tændt, jeg hade bare lidt svært ved at ud nytte det nytårs aften men han kysede meget

sårene er det ikke meget at se af, jeg hade brugt 2mm runde dykker, moske ikke så heldigt da jeg ikke kunde lade være med at hisse ham lidt op, han blev beordret til at ligge på skrævs over mig og slikke, så trak jeg lidt i brættet og drejede det lidt. det virkede rigtigt  godt da jeg kom og han kom hvor smerten var på sit højeste.

han var helt væk.

Så kom udfordringen di første tre søm gik fint knivtangen på lirke lidt det så ikke så rat ud som da han var liderlig men ok, der var tre af sømmens hoveder der var smuttet i gennem det første lag hud i pungen, tænkte hurtigt skade stue tre søm i nosserne ikke fedt, tog fat i pungen og stak fingrene mellem pung og bræt og et rasklille snup tag og et brøl uden lige, så var problemet løst.

var overrasket over hvor lidt det enligt bløde og stort set ingen mærker, kun tre små prikker og tre lidt støre

Hvis han tør en anden gang, vil jeg nok tænke lidt på symmetrien

så her fra, brug søm med hoved, eller anden foranstaltning, 

jeg må sige her fra, en fed oplevelse 

hilsen tutte          

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Heftig, min elsker kan klare søm, med hovede, gennem brystvorterne. Han er ikke vildt liderlig i situation...faktisk jamrer han ret meget, men før og efter...da kan han gå på vandet. Og når jeg niver brystvorten timerne efter....hummmm...dejligt med liderlige mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu