Autentisk Beretning Fra Bio-Besøg I Aalborg

8 indlæg i dette emne

Jeg vil lige komme med en lille beretning om en tur i sexbio, jeg havde for få uger siden.

Det er noget jeg gør med jævne mellemrum. Jeg har svært ved at score på barer o.s.v., bryder mig heller ikke så meget om at komme de steder, da jeg ikke gider fulde mennesker, larm og spektakel. Og internettet har heller aldrig været min hjemmebane, for på nettet er mange enormt useriøse og springer fra i sidste øjeblik. Så gennem hele mit voksne liv, siden jeg var 21, har jeg af og til opsøgt sexbiografer, sexklubber, swingerklubber samt udendørs træffesteder for at få hurtig sex. For det har altid været det miljø, hvor jeg har fundet mig bedst til rette i. Lige på og hårdt uden så meget snak og uden en masse besværlige konventioner, der skal overholdes (som på barer, på diskotekter o.s.v.).

Jeg bor i det nordjyske og tog denne dag i sexbio i Aalborg. På trods af at Aalborg ikke er en kæmpeby med sine forholdsvis beskedne 130.000 indbyggere, er der alligevel tre sexbiografer i byen. Mens der i f.eks. Aarhus kun er én (plus en swingerklub), selvom Aarhus har dobbelt så mange indbyggere. Egentlig lidt pudsigt. Så den nordjyske hovedstad er faktisk pænt forsynet med sexbioer. På landsplan er det kun Kbh. der har flere af slagsen.

Denne dag valgte jeg at gå i den bio, som de kalder for swingerbioen. Den hedder Pussykat. De to andre bioer i byen hedder Kima og Video 6. Pussykat er nok det sted i den nordjyske hovedstad, hvor der kommer flest par, og derfor er det nok det foretrukne sted for mig som bifyr. Video 6 har da også par, men er nok lidt mere gaypræget, og publikum er nok mere modent generelt end i Pussykat. Men det er en smagssag, hvilket sted man foretrækker.

I virkeligheden er der nu ikke den store forskel på de aalborggensiske sexbioer. De er af ca. samme størrelse og mange af de folk man ser er også de samme (har været der af og til nemlig). Kima er faktisk den største af de tre, men er handicappet af at have de korteste åbningstider. Til gengæld er det så nok der, at det er nemmeste at få privatliv og tosomhed, hvis man er til mere diskrete seancer. Og så har Kima et sm-rum med bl.a. gabestok, hvad de to andre bioer ikke har.

Nå, denne eftermiddag tog jeg altså i Pussykat, som ligger på Vesterbro i Aalborg, få hundrede meter fra tyren. Da jeg kom derind, var der nu ret stille. Og kun fyre. Nu er jeg heldigvis biseksuel, så det gjorde mig egentlig ikke så meget. Men én af de kun tre-fire fyre derinde var da villig og stillede sig ind i en af de to privatbåse med gloryhole og begyndte at spille pik. Han var egentlig en pæn nok mand, sikkert sidst i 30´erne, maskulin og med skæg. Jeg gik over på den anden side af gloryholet, som er inde i darkroomet. Jeg satte mig bag hullet og han stak pikken ind. Og jeg fik lov at sutte lidt på den. Det var en rimeligt tyk, men ikke specielt lang pik, men stenhård. Jeg suttede løs og han blev mere og mere liderlig og til sidst kunne jeg høre han var ved at komme og han kom med en god ladning (tog den dog ikke i munden, det gør jeg ikke ved alle fyre - kun de meget lækre :D).

Resten af eftermidagen var der desværre lidt stille. Det var også en hverdag. Så jeg forlod bioen og tog ud og fik lidt at spise og kom tilbage en times tid senere.

Da jeg kom tilbage ved 19-tiden, var der kommet lidt flere mennesker ind i bioen. Der var nu nok en 5-6 stykker. Og den ene var en ung etnisk fyr med skægstubbe, meget maskulin og pæn fyr. Jeg kom i snak med ham og han sagde, at han var 23 år. Jeg fandt hurtigt ud af, at han var homoseksuel, så jeg tænkte at ham kunne jeg måske godt få noget sjov med. Og sandt nok så begyndte han at rage lidt på mig og vi kyssede. Og der gik ikke mange minutter, før vi var igang. Vi suttede pik og onanerede hinanden i nogle minutter. Indtil han blev magelig og insisterede på at gå over i sofaen og lægge sig. Så spurgte han om jeg ikke ville sutte ham der og det ville jeg da gerne. Så han lå der i sofaen uden bukser på og jeg suttede hans stenhårde 15 cm. omskårede brune pik i et kvarters tid. På et tidspunkt begyndte jeg at rage ham på røven og han spurgte om jeg kunne lide at slikke røv. Jeg svarede at det havde jeg da prøvet af og til og spurgte om det tændte ham. Han lyste op og sagde at det tændte ham mega. Så selvom der nu var kommet et par tilskuere derinde, var han ikke blev for at lægge sig med røven i vejret og jeg slikkede ham i røven. Det nød han rigtigt meget og til sidst vendte han sig om og leverede en dejlig ladning sperm. Fræk ung mand!

Da han så forlod stedet ved 20-tiden efter min betjening af ham, var der 3-4 fyre tilbage. Men ved halv ni-tiden kom der så to mere. Og de viste sig begge at være frække. Den ene var nok ca. 30 år (ikke altid man spøger om folks alder derinde), mørkhåret, dansker, almindelig af højde og drøjde. Han gik direkte til makronerne og kom ind til mig i den ene af biograferne, nemlig gaybioen (der er en gay- og en heterobio). Han tænkte nok, at jeg kunne lide pik, siden jeg sad i gay-bioen, og det havde han jo ret i. Så han spurgte mig friskt og meget direkte, om jeg ville sutte hans pik? Jeg syntes han var en meget pæn fyr, så jeg accepterede. Så han tog bukserne af og ud sprang en allerede stiv pik. Han satte sig ned i en stol og jeg suttede løs. Pikken var robust og glatbarberet og 16-17 cm. lang og han havde tunge nosser. Jeg suttede løs i 3-4 minutter og så leverede han en god ladning sperm, tog bukserne på igen og sagde tak - og gik sin vej. En meget hurtig, men fræk seance.

Der var stadig ikke kommet hverken piger eller par derinde. Denne dag var det en fuser hvad det angår, men jeg har da tidligere set piger og par i de aalborggensiske bioer. Men som jeg skrev før, var der kommet to frække fyre ind i bioen ved halv ni-tiden, hvoraf jeg lige havde suttet den ene. Den anden var nok lidt yngre, maksimum omkring 25 år gammel vil jeg tro, måske endda 22-24 (spurgte igen ikke om alder). Han var lidt høj og tynd, en smule hvalpet i fremtoning.´Han virkede egentlig ikke som om han var til noget, for i tre kvarter sad han bare stille og drak kakao eller kaffe (hvad det nu var). Men på et tidspunkt fór der en djævel i ham og så gik han ind i en af de to privatbåse. Og jeg gik over på den anden side, som jeg plejer at gøre, hvis der går en lækker fyr ind i en privatbås. For måske er man heldig, at han vil suttes og stikker dilleren gennem gloryholet. Og det gjorde ham her såmænd også. Jeg havde kun siddet og ventet i ét minut, så tog han bukserne af, hev sin pik ud og stak den ind i hullet med det samme. Han havde en flot pik. Glatbarberet (jeg synes i øvrigt at utroligt mange især unge mænd er glatbarberede nu om stunder, det er jo næsten halvdelen af dem jeg går rundt og sutter he he). Ikke ret tyk, nærmest lidt tynd i det. Men pæn længde, måske 16-17 cm. Med et lidt spidst pikhoved. Han blev hurtigt meget horny og det tog mig ti sekunder at sutte pikken helt stiv. og efter at den blev stiv, tog det kun ca ét minuts tid, så leverede han en lækker ladning sperm i munden af mig. Som jeg denne gang slugte, da jeg syntes han var rigtigt lækker og fræk (sluger kun de lækreste fyre nemlig).

Bagefter var klokken tæt på 22, som er lukketiden for Pussykat på hverdage. Og jeg forlod stedet. Men meget tilfreds efter en god dag, hvor jeg fik masser af pik at guffe. Dog manglede der lige en pige eller et par for at gøre oplevelsen fuldendt. Men måske næste gang?!

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da ellers som en meget spændende aften selvom der ingen piger og par var.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, når man også er til fyre, er det jo fint nok selv uden piger og par. Nogle gange er det endda bedre, forstået på den måde, at jo flere piger og par der er i bioen, jo mindre er chancen for at jeg får lov at sutte bifyrene (så hopper de jo som regel på damerne i stedet he he). Til gengæld er der så måske en chance for at jeg får noget fisse, når der kommer piger og par i bioen.

Dette var også en af de bedre aftener, jeg har også været der hvor jeg kun har haft gang i én fyr eller måske slet ingen. Men jeg valgte selvfølgelig bevidst at berette om en af de mere spændende aftener. Jeg har nu også fået fisse derinde, det kunne jeg jo også have berettet om. Det ville i virkeligheden nok have interesseret de fleste læsere mere end at læse om at jeg suttede pik. Men det kan da være at en sådan beretning kommer en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det var utroligt spændende. Det jeg tænker mest over er, at du beskriver alle disse pikke du får lov at sutte og sluger nogle af dem. Jeg har slet ikke nogen fornemmelse af at nogle har rørt eller kælet for dig? Kommer du slet ikke derinde - med mindre du scorer en kvinde og er sammen med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det var utroligt spændende. Det jeg tænker mest over er, at du beskriver alle disse pikke du får lov at sutte og sluger nogle af dem. Jeg har slet ikke nogen fornemmelse af at nogle har rørt eller kælet for dig? Kommer du slet ikke derinde - med mindre du scorer en kvinde og er sammen med? 

Jeg er nok lidt sær. Jeg tænder mere på at betjene andre end på selv at komme og sådan har jeg altid haft det.

Det er nok også derfor, jeg seksuelt fungerer bedst sammen med fyre, fordi sammen med kvinder forventes der jo at man er fokuseret på sin egen pik og knepper/kommer. Jeg kan bedst lide at fokusere på modpartens pik/røv/patter/fisse. Det meste af det sex jeg har haft er hvor jeg sutter pik på andre fyre, typisk yngre fyre (da de tænder mig mest). Det er heldigvis ikke svært at finde disse yngre fyre, der tænder på at blive betjent.

Det sker dog at jeg selv kommer, hvis jeg går i bio. Men det er faktisk undtagelsen. Jeg beskrev i den ene af seancerne, at vi onanerede hinanden, så det er ikke sådan, at ingen må få lov at røre ved min pik. Det er bare intet must for mig. Og ja, jeg er nok sær hvad det angår.

Da jeg var yngre dyrkede jeg dog mere gensidig sex, men med tiden er jeg blevet mere fokuseret på at tilfredsstille modparten end på selv at blive tilfredsstillet. Og så alligevel ikke, for min tilfredsstillelse er jo netop at tilfredsstille andre :P

Mit problem med kvinder er, at kvinder som regel kun vil dyrke sex hvis det ender med samleje - hvor jeg egentlig hellere bare vil sutte slikke. Men det gider damerne som regel ikke, uden at det også skal ende i vaginalsex. Mens med fyre oplever jeg, at mange flere fyre godt kan nøjes med at få et blowjob uden at der skal ske mere. Derfor har jeg det nemmest med fyre.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

(...)

Mit problem med kvinder er, at kvinder som regel kun vil dyrke sex hvis det ender med samleje - hvor jeg egentlig hellere bare vil sutte slikke. Men det gider damerne som regel ikke, uden at det også skal ende i vaginalsex. (...)

Vil du virkelig påstå, at størsteparten af kvinderne siger nej tak til en fyr, der gerne vil please, uden det skal ende i sex? Virkelig? Er mit køn så kedeligt? Var jeg single, fik du med glæde mit nr og adresse, bare for den linje. ;) Spøg til side. Ville nok være skuffet hvis jeg ikke lige måtte se, røre og lege, men for min skyld kunne vi nemt springe sex over. 

Helt bundløst ærligt. Gik jeg i klub, med så mange mænd, der ikke formår at score uden at betale, ville jeg da absolut vælge en pleaser. Hvis man har valget, kan man lige så godt gå efter det bedste. Så er der da garanti for at få noget ud af det. Hellere det end pretty guy'en i baren, på det hotte diskotek om hjørnet, med iq under 40 og kommer på under 60 sekunder. 

Jeg synes ikke du er sær, jeg synes du lyder som en fantastisk mand! :) 

Redigeret af CuriousGirl
2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du virkelig påstå, at størsteparten af kvinderne siger nej tak til en fyr, der gerne vil please, uden det skal ende i sex? Virkelig? Er mit køn så kedeligt? Var jeg single, fik du med glæde mit nr og adresse, bare for den linje. ;) Spøg til side. Ville nok være skuffet hvis jeg ikke lige måtte se, røre og lege, men for min skyld kunne vi nemt springe sex over. 

Helt bundløst ærligt. Gik jeg i klub, med så mange mænd, der ikke formår at score uden at betale, ville jeg da absolut vælge en pleaser. Hvis man har valget, kan man lige så godt gå efter det bedste. Så er der da garanti for at få noget ud af det. Hellere det end pretty guy'en i baren, på det hotte diskotek om hjørnet, med iq under 40 og kommer på under 60 sekunder. 

Jeg synes ikke du er sær, jeg synes du lyder som en fantastisk mand! :)

Øv, hvor du go!

Hvor f..... får du det fra.

Jeg kunne godt tænke mig, at se ned i din rygsæk, for at konstaterer, hvad du har med i bagagen.

Du kan ikke have haft en helt almindelig ungdom.

Undskyld, det rager bestemt ikke mig, jeg synes bare dine svar er ufattelig gode og søde. De vidner om stor erfaring.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du gal jeg bliver så liderlig af dine sutte historier :-D Er du på boyfriend?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu