Dejlig Læsning Fra Http://mht.dk/video/?page_Id=643

1 indlæg i dette emne

Han beder sin kæreste om at slikke dit skød, som nu en kvinde kan gøre det.

Jeg er en mand på 46 år, single og en pæn fyr. Jeg har et gammelt istandsat hus i Spanien som jeg bruger rigtig meget. På nettet mødte jeg Katja som er 19 år, hun tænder på ældre mænd. Katja er en moden pige på trods af hendes unge alder,  jeg blev selvfølgelig smask forelsket i hende. Jeg har fortalt Katja at jeg har meget svært ved at se os få et liv sammen… lev i nuet, tænk mindre, siger hun!. De seneste fem måneder har hun brugt det meste af sin fritid her hos mig. Katja bor hjemme og er i lære som frisør.

En tirsdag formiddag på mit job skrev jeg med Katja på nettet. Hun er da det frækkeste og dejligste jeg har brugt en tirsdag formiddag på. Jeg fik en dejlig våd plet i bukserne. Jeg inviterede hende en tur til Spanien, en tur jeg aldrig vil glemme. 

Sløvheden breder sig over os, lægger sig tungt over os, selv sveden trækker dovent sine spor ned ad os, tøjet klæber til vores kroppe. Din lette sommerkjole klæber og aftegner lårenes krumme linier, en fordybning formes i dit skød. Alt er stille, en stilhed kun afbrudt af insekternes summen. Et firben drister sig ud i den brændende sol, klatrer lydløst op ad den hvide mur og forsvinder med en hastig bevægelse ind i en sprække. Varmen er blevet endnu mere trykkende, og jeg synker hen i en svedig døs.
Jeg vækkes af dvaletilstanden, en dør skriger på sine hængsler, et ur slår i nærheden, længere væk et kirkeur, byens pulsslag øges. Stemmer, nogle lavmælte, andre højrøstede, løsrevne latterstumper, døre, der åbnes og lukkes. Byen vågner af sin tornerosesøvn, selv vinden giver med befriende svage pust livstegn fra sig. En krumbøjet gammel mand med slæbende skridt er den første, vi ser. Så smældende klik-klak lyde, der giver genlyd i den stille gade, en mørk latinsk skønhed dukker op, højhælede sko, runde vuggende hofter og en fascinerende bølgende barm, hun forsvinder rundt om hjørnet. Vi er ankommet med fly til Spanien og holder en lille pause i vores lejede bil.
I et supermarked forsyner vi os med frugt, brød, smør, ost, rødvin og aqua minerale i rigelige mængder. Vi forlader byen, og på vej ud passerer vi atter det lille torv. Pharmaciaet og butikkerne er åbne nu efter siesta, den gamle mand sidder på cafeen, med hænderne fast knyttet om sin stok og hagen hvilende på håndryggene, stirrende ud i luften, med sin svundne fortid for sit indre blik.
En halv snes kilometer uden for byen ligger mit hus. Og der ligger det, højt over havet, omkranset af en knæhøj, hvid mur med et forfaldent smedejernsgitter, som med jævne mellemrum afbrydes af murede søjler med støbte krukker på. Vi parkerer uden for, åbner gitterlågen og går ind ad en grusbelagt indkørsel. Villaen, en herskabelig sommerresidens for en svunden matador, er hvid med rødt tegltag, to etager, hvor megen velstand og mange liv må have samlet sig. I stuen er hele væggen af glas med udsigt over swimmingpoolen og videre ud over Middelhavet. På første sal mørke soveværelser, rummelige og fulde af stillestående lummerhede. Du åbner døren og skodderne ud til balkonen, et blændende hvidt lys strømmer pludseligt ind fra døråbningen, rummet fyldes med lys og en kvælende hede slår os i møde. Lyset gennemskinner dig og jeg ser omridset af dine kurver. Fra balkonen er udsigten vidtstrakt over det solblændende Middelhav, blåt helt ud til himmelranden.
Vi har tømt bilen for bagage og pakket ud, så nu sidder vi ved køkkenbordet, mens solstriberne synker, og dagslyset bliver mildere. Solen skjuler sig bag bjergryggen, og farverne falmer, skyggerne bliver purpur og går over i det blålige. Tusmørket breder sig hastigt, og i skumringens mørknende lys deler vi en kande kold limonade. Du lægger en hånd på mit lår, klemmer det let, og denne intime berøring vækker mig, du spørger, om vi skal gå i bad, og jeg indvilliger.
Du ser mig dybt i øjnene, dine øjne henter deres farve fra havet, og dit blik er varmt og sugende. Langsomt skubber du kjolens ene skulderstrop ned, mens du stadigt ser mig dybt i øjnene, den anden trækker du lige så udfordrende langsomt ned, dine bryster holder nu alene kjolen oppe. En lille flamme skyder op i mine lænder, du vrider overkroppen lidt, og kjolen svæver ned af sig selv og lægger sig som en bejler ved dine fødder, du træder ud af den tilbedende kjolekrans, og lader dine hænder glide ned til den diminutive g-streng, den er stram og dækker kun nødtørftigt den hvælvede venusbjerg. Du skubber langsomt g-strengen ned, ser mig stadigt i øjnene, og forførerisk glider din tungespids over læberne.
Lidenskaben strømmer op i mit indre, begæret flammer mellem os, uvilkårligt drages mit blik mod dit venusdelta, der nu langsomt dukker frem fra sit skjul. Du løfter benet og sparker g-strengen af, og i et kort glimt afsløres en lysende revne i dit glatte underliv.
Du står foran mig i al sin solbrændte og velskabte nøgenhed, en smuk brun hud, bryster med spændte rosenknopper, en glat venusbjerg, din gavmilde lysthave. Du sætter hænderne bag hovedet og det lyse hår, så dine bryster står frem, og med en stemme sløret af lidenskab siger du blot, “Kom”, og går baglæns ud i badeværelset.
Længe står vi og nyder blot vandets pjasken ned over os, vi får vasket rejsens støv af os. Jeg begynder at sæbe dig ind, jeg lader hånden forsigtigt glide over dit ansigt, jeg sæber din hals ind, grundigt med langsomme glidende blide bevægelser, fortsætter ned til skuldrene, armene, det øverste af brystet, skuldrene og armene igen. Skummet vokser og vokser, det dækker dine arme, skuldre og bryst, det gør din hud til det glatteste mesterværk. Jeg masserer de bløde bryster, de er vidunderligt runde at holde om, de er faste og dirrer livligt, de er levende. Jeg nulrer blidt brystvorterne, og de stivner villigt på mine pirringer. Med cirklende bevægelser fortsætter jeg ned på den bløde hvælvede mave, grådigt glider mine hænder ned langs de bløde linier, ned ad lændernes silkebløde skråninger, ned over din bløde bagdel, du trækker vejret tungt, mens jeg nærmer mig din inderste kilde mere og mere. Jeg kærtegner dine hofter, dine lår, de er skinnende og levende, jeg stryger indersiderne forfra. Lidenskaben ulmer i dig, en gnist fænger i dig, og du åbner dig villigt, langsomt længere og længere op, min hånd strejfer din bløde venusbjerg, og et lille lystent suk undslipper dig. Mine hænder er på dine balder, jeg masserer dem og spreder undersiden, du hvisker, Jaahh, jeg kan mærke din fisse åbner sig, åååhhh, det er frækt?. Mine drifter er vakt, mit begær slår ud i lys lue, alle mine blodkar bliver gloende hede, og mit lem reagerer med en triumferende rejsning, mens vandet fortsat strømmer ned over os. Med begærende fingre pirrer jeg indgangen til din elskovshule, jeg udforsker dens indre, berører skiftevis indgangen og loftet i langsomme frem og tilbagegående bevægelser, du fænger på mine kærtegn og åbner dig mere. Du fornemmer min ophidselse, og langsomt vandrer din varme og søgende hænder ned over min mave, den trækker sig sammen ved din intime berøring, og du griber ivrigt om min pulserende ophidselse, dine fingerspidser kærtegner den blidt men ihærdigt. Dine lette berøringer er over alt, og jeg svulmer yderligere op. Jeg mærker, dine safter nu flyder endnu mere rigeligt, og med begge hænder bringer du mig hurtigt nær en udløsning.
Du knæler ned foran mig, og på vejen ned planter du en perlerække af lette kys på min mave, du tager min rejsning i munden og sender mig et glødende elskovsblik. Dine læber er varme og nænsomme, de glider frem og tilbage i en samlejeagtig rytme, mens tungen slikker undersiden, frem og tilbage, og igen nærmer udløsningens højdepunkt sig. Du stopper og betragter lystent min kraftfulde erektion, og du kan ikke dy sig for atter at lukke læberne om den. Vi lukker for vandet og tørrer hinanden. Vi går ud på balkonen og står i den hede aftenluft, alt er ganske stille omkring os, kun aftenens sagte åndedrag fornemmes. Sommernatten slår sig sammen om os, og i det blege skær fra månens segl fødes myriader af diamantblinkende stjerner på den mørke himmel. Den dæmpede lyd af en bil når os, den kommer nærmere, lygternes lyskegler fejer hen over skråningen, og sammen med motorens brummen forsvinder de i mørket. Ikke et vindpust, ikke en lyd forstyrrer den stilhed, der omgiver os nu. Den varme, tunge aftenluft smyger sig hen over vores nøgne kroppe. Jeg kæler for din ryg, de bløde, glatte balder, indersiden af lårene, du sukker af velvære. Jeg stiller mig bag dig, du bøjer dig forover, støtter dig til rækværket, svajer i ryggen, skyder bagdelen bagud og skræver let. Din åbning kan ikke modstå mit pres, den giver efter og åbner sig, og i en enkelt lang træg bevægelse trænger jeg helt op i dig under din højlydte støn. Din elskovshule er et glat og sugende væsen med tusinde læber, jeg står ubevægelig et øjeblik, så skyder jeg underlivet frem og tilbage i langtrukne sindige bevægelser. Sammen finder vi en rytme, vores underliv bevæger sig taktfast, de skiftevis frastødes og tiltrækkes af hinanden. Ved hvert stød op i dig gisper du, hele din elskovshule blive stimuleret, intet sted i din indre forbliver uberørt, du opildner mig til at blive ved, til at give dig mere, dine støn og ord ophidser mig.
Sommernatten er stille og hemmelighedsfuld, mørket svøber sig om os, det omgivende landskab synes som sunket i dybet, der er kun dig og mig med hver en nervefiber dirrende. Du svajer endnu mere for bedre at mærke min hårdhed, du skiftevis krummer og svajer ryggen i takt med mine stød. Hvert stød berører din sanselige kerne og blødgør dit indre, jeg overvældes af din varme og væde og glider lettere og lettere ud og ind. Dine vægge knuger mig, jeg kan mærke mine elskovssafter stiger, de stiger til svimlende højder og truer med at sprænge min indre barriere. Modstræbende trækker jeg mig ud af din våde varme.
Du lægger dig på bordet bagved og byder dig til med vidt adskilte ben, du siger, Slik mig, slik mig helt færdig?. Jeg kysser din bløde mave, dine silkeglatte inderlår, inden jeg begraver mit ansigt i dit brændende skød, en varm sensuel duft af din lysthave fylder mine næsebor. Jeg slikker dig længe, duften, smagen af dig er det bedste der kan overgå mig, lysten er der stadig, og jeg kan mærke at vi begge er tilfredstillet.

Jeg vågner tidligt den næste morgen, gulvet er badet i sollys. Du sover endnu, drømmende med små lyde, dine langstrakte runde former aftegnes af det lette, tynde tæppe, der er krøllet efter en nats søvn. Forsigtigt slår jeg tæppet til side, står op uden at vække dig, og lydløst tager jeg badebukser og T-shirt på. Jeg går neden under, og da jeg åbner glasdøren til terrassen, bliver skyggerne på gardinet levende.
Morgenluften har en snert af kølighed, som solen endnu ikke har fået bugt med. Jeg tager en svømmetur i swimmingpoolen, den har ikke nået at blive kold i nattens løb, og efter badet lægger jeg mig på en liggestol for at få lidt farve, inden solens magt bliver for stor. Solen kærtegner min krop men endnu uden at brænde. Jeg tænker på dig, billeder af din krop dukker op i mit indre, dine bryster, dit skød, dine kærtegn væves også ind i min drømmesfære, jeg svæver i erindringerne om vores elskov. De indre billeder flimrer og vækker min potens, den spirer, slår rødder, jeg føler min manddom spændes, i langsomme bølger fyldes den, den løfter sig og er hård. Mine indre fantasier afbrydes af lette trin, der nærmer sig. Med et formørkes solen, og der står du for enden af liggestolen, hyllet ind i en glødende lys, ubevægelig med armene ned langs siden, velskabt, ung, og lækker.

Du står længe og ser ned på mig, pludseligt sætter du dig på hug og lader langsomt hænderne glide op langs mine lår, efterfulgt af små blide nap med læberne, videre op på min mave, rundt om min pik, den vipper voldsomt ved dine berøringer, og med en graciøs bevægelse fatter du om den, rejser den op, så den knejser strunk for dine øjne. Du åbner munden, og dine varme læber runder sig om min svulmende ophidselse, det er en spontan og smuk kærlighedsgestus. Læberne glider frem og tilbage hen over glans, jeg følger deres bevægelser med øjnene, min ophidselse stiger og stiger. Uendeligt langsomt glider dine sugende læber frem og tilbage over min hårdhed, langsomt, langsomt åbner og lukker læberne sig om den, hver blodåre i min manddom står svulmende, hver en nervetråd skælver af ophidselse, højlydte støn af brunst undslipper mig, og Du forstår, min kulmination nærmer sig og slipper mit bankende lem. Den er nu om endnu mere erigeret, dine kærtegn har efterladt det stenhårdt. Du løfter hovedet og siger, “Det er altså bare dejligt at slikke din pik”. Du genoptager dine kærtegn, stryger mig blidt over glans, begge hænder glider yndefuldt op og ned ad min beredte pik, ingen del af den forbliver uberørt, du trækker forhuden helt tilbage, og glansen svulmer blåviolet, du lukker nænsomt en hånd om den, kærtegner den ihærdigt men blidt, dråber af klar væske pibler frem. Du bøjer dig atter ned over mig og tager mig i munden, lukker læberne neden om kanten og lader din tunge danse livligt på undersiden, du pirrer hver en nerve ende, dine læbers dans forbliver adstadig, du slikker langsomt og kontrolleret, det svimler for mig.
Du rejser dig uventet, smyger den minimale underdel af bikinien af dig, jeg betragter dit smukt afgrænsede skød, du vender dig om, og i samme bevægelse svinger du elegant et ben over mig og placerer dit køn ud for mit ansigt. Du tager mig i munden, og med ivrige læber bearbejder du igen min hårde rejsning.
Jeg betragter din let adskilte spalte, de læbers skråninger og fløjlsdørene, som vogter din juvelport, der åbner sig mere og mere, jo mere du skræver. Uimodståeligt tiltrækkes jeg af dit skød, det er nu lige ud for min tunge, jeg må slikke dine kønslæber, ivrigt begynder jeg at slikke dig. Jeg slikker fra knoppen op langs de spændte læber, hvert tungestrøg spreder læberne lidt mere, de folder sig ud som saftspændte kronblade, åbner sig i al deres pragt ved min tunges kærtegn. Dine skamlæber indbyder til flere kærtegn, jeg presser tungen ind i åbningen, ind i din anus, ned til knoppen igen, rundt om den, i store cirkler, i små cirkler, du begynder at bevæge underlivet, op og ned i takt med min tunges vandringer, mere og mere febrilsk, dine læbers dans på min stav bliver mere og mere tøjlesløs, du slikker vildt og uhæmmet, jeg kan ikke holde mit underliv i ro, men bevæger det rastløst.
Du rejser dig, vender dig om og sætter dig på hug over min beredte stav.
Jeg kan nu betragte din smukke spalte, åben, pulserende, drivende våd.
Du griber ivrigt om min hårde rejsning, du styrer den og sænker dig langsomt ned over den, centimeter for centimeter glider jeg ubesværet op i dig, forsvinder gnidningsløst ind i dit våde varme. Du synker ned over min pik, jeg kan mærke vores kroppe mod hinanden, dine vægge om mit lem, de pulserer om det. Du løfter dig op, sænker dig langsomt ned, op og ned i roligt tempo, for hver gang forsvinder mere og mere af mig op i dig, du stønner, “Jaaahhh, fyld min fisse med din pik”. Du løfter dig helt op for atter at synke ned over mit potente våben, helt ned til roden, op og ned, dine bevægelser efterlader glinsende våde spor på mit lem. Jeg nulrer og krammer dine brystvorter, de bliver faste og hårde, du løfter dig op, så glans næsten umærkeligt glider frem og tilbage i skedeåbningen. Du hæver og sænker dig op og ned i lange strygende bevægelser, du danser en livlig og liderlig dans på min pik. Jeg holder dig om hofterne, dine bryster ud for mine øjne danser frigjort, ustyrligt i samme takt, du rider entusiastisk på mig, din rytme, dit tempo stiger, din dans bliver mere hæmningsløs, dit lidenskabeligt udbrud bliver mere og mere heftige. Pludseligt stivner du, synker helt ned over mig, presser dig helt ned over roden, med sugende bevægelser af din gloende skød knuger du mit lem, du bevæger dig frem og tilbage for at nyde de fulde berøringer af dit indre, og du gennemrystes så af lange serier af krampetrækninger, for hver serie stønner du højlydt din orgasme ud, og forpustet synker du sammen oven på mig. Langsomt genvinder du fatningen, dit åndedræt bliver igen normalt, og du giver mig et langt tungekys.
Forsigtigt løfter du dig op, og min stive stav glider bankende ud af dig.
Du lægger dig på hug mellem mine spredte ben, dine bløde hænder lukker sig om det blottede hoved, du kæler ømt for min pik, fingrene gnider varsomt på den, de glider ned om kanten, pirrer den med vedvarende, langsomme strøg, du hengiver dig fuldstændigt til stimulationen af min opsvulmede pik. Dine langsomme og blide kærtegn øger gradvist min lystfølelse, jeg skyder uimodståeligt underlivet op og ned i lette bevægelser, du fortsætter dine dvælende og langsomme kærtegn, med uendelig blidhed kærtegner du det blårøde hoved, det udspiles, svulmer yderligere op. Dine lette hænder spinder mig ind i et lidenskab, det bliver tættere og tættere, en vidunderlig rus af vellyst bemægtiger mig, min sanserus forstærkes, med skridt, der bliver hurtigere og hurtigere, rejser jeg ind i lidenskabens univers. Jeg er en smelteovn af lyst og begær, jeg sanser kun dit blide, dvælende berøringer, jeg sanser kun min potente pik, de sansefulde kærtegn bedøver min viljekraft, jeg vil holde igen, dine kærtegn gennembryder en dæmning i mit indre, den slår revner, den brister, og en flodbølge af lyst bærer mig bort, du stopper, du kender mig og gør som jeg vil have det. Lysten er der stadig, og vi er begge tilfredsstillet.
Elskoven og solens varme har i forening gjort os svedige, så vi tager en dukkert i swimmingpoolen, inden vi går ind og laver morgenmad.
Dejlig morgen

Da vi tager af sted for at vise dig lidt af Spanien, stråler himmelen af sol, som allerede begynder at tynge. I et mageligt tempo kører vi nedad, drejer om hjørne efter hjørne, og kører ind i byen med dens stejle små gader, gyder og stræder, de fleste med en livlig trafik af biler, knallerter og fodgængere. Vi passerer en hvid stenmuret brønd med to udløb, fra det ene risler vandet sagte ud i et muret trug. Vandet flyder over i en smal strøm, der trækker sine mørke spor ned ad den skrånende gade.
Under et stort træ i en stille gade parkerer vi bilen og spadserer ned mod havnen. Med din velformede figur i den stramtsiddende kjole, de runde bryster og det mørke hår nærer du de unge mænds ugenerte interesse lige som jeg beskrev på Boyfriend tænder det mig. Når vi nærmer os lokale beboere i samtale, forstummer den brat, alle følger dig tavst med blikket, og samtalen genoptages først, når vi har passeret. Byens ældre kvinder nedstirrer dig, måler dig med nedladende blikke, som betragter de dig som det værste, der kunne vederfares deres sønner, mens de modsat anser dig som det bedste, der kunne overgå dem.
Lugten af fisk og den sødlige stank af tang og forrådnelse vidner om, at vi er tæt på havnen. Langs kajen ligger de højtstævnede fiskerbåde, og tilbagetrukket fra kajen finder vi også mødestedet for byens husmødre, et støjfyldt mad torv. Boder under parasoller, trækasser fyldt med havets frugter på en bund af is, papkasser med farvesymfonier af jordens afgrøder, og tremmekasser med levende høns og kaniner. Et par Guardia Civil passerer langsomt forbi i bil.
Med armene om din skulder går vi tilbage til kajen, hvor livet langsomt er ved at ebbe ud. Husmødrene har nu forladt havnen, og de handlende læsser varerne i varevogne, mens borde og parasoller bliver stående. En varevogn kører væk, bumpende over havnens ujævne belægning.
Ved havnefronten finder vi en taberna, Anselmo, som kan værne os mod siestaens brændende solstråler. Udendørs, under et tæt fletværk af vinløv, sætter vi os ved ledigt bord og fejer brødkrummerne ned fra bordet, og med det samme hopper et par spurve forsigtigt hen for at fouragere.
Et yngre par sidder ved et af bordene, da de ser mig henvender manden sig til mig på spansk og vi aftaler at de skal besøge os senere på dagen. Det du ikke ved, er at jeg kender parret, fra et af mine utallige besøg i området, og at vi før har lavet frække ting sammen. Jeg havde planlagt at rejsen skulle være for os to alene, da vi endelig er sluppet væk fra vores forpligtigelser men jeg ombestemmer mig, da jeg ved hvor fræk du er. Jeg inviterer dem til at sidde ved vores bord selvom jeg ved du ikke forstår sproget. Jeg lægger mærke til at mine venner fortrylles af de samme ting ved dig som jeg selv gør, kan se på dem at det bliver en interessant dag.

Mens vi spiser, fortrylles jeg af dine bryster, og uvilkårligt begynder jeg at tænke på andet end mad.
Modstræbende fjerner jeg blikket og ser ind i dine smilende øjne. Du bøjer dig frem, giver mig et kys på munden, og jeg fortæller dig, at du også har nogle aldeles vidunderlige øjne.
Efter den sene frokost planlægger vi resten af dagen, og vi beslutter at forlade kysten og køre hjem til huset for at holde siesta med klima anlægget tændt.
Senere på dagen dukker mine Spanske venner op, jeg viser dem ind og byder dem noget at drikke. Denne gang undlader jeg limonaden og finder nogle flasker god rødvin for at give den rette stemning. Jeg har planlagt dagen, men er klar over at vi er fire personer som måske vil noget andet end jeg har planlagt. Derfor bruger jeg en del tid på at iscenesætte det der skal ske. Jeg forklarer dem hvor meget jeg begærer dig og dine frække fantasier, og at de skal lade tingene udvikle sig som vi fornemmer du er med på (brug for at være sød og slem).
Du har været i bad og ligger nu henslængt, nøgen og velduftende, på maven hen over den uredte seng. Jeg lister mig ind og siger at vores gæster er ankommet, og at du i den varme eftermiddag, ikke behøver at tage andet end den lette kjole på. Jeg sender dig et frækt smil, og ser lige inden jeg forlader soveværelset, at du undlader at tage trusser på.
Et sug af betagelse rammer mig i underlivet, du ved, hvordan du skal tænde mig, jeg føler noget vågne, min potens spirer frem, min penis begynder at bevæge sig med en urolig stigen, og den forvandler sig snart til et triumferende elskovsberedt våben. Med en nydende begærlighed betragter jeg din indbydende kjole, den hemmelighedsfulde gennemsigtighed, mine venner fornemmer med det samme at du ikke har trusser på. Med lette sigende bevægelser løfter du dit underliv mod mig, du løfter din kjole i den ene side, total tirrende uden at være vulgær. Du virker skrøbelig og sårbar, din gestus med at åbne dig på denne måde er smuk og tillidsfuld, den fylder mig med varme, mit hjerte flammer op, jeg tilbeder dig. Med Eros i blikket strækker du armene op mod mig. Vi indsuger duften af dig, nyvasket, trusseløs, fræk og bliver fortryllet af dine kvindedufte og ungdom.

Du sætter dig i sofaen ved siden af mig, duften trækker mig på magisk vis til at kysse dig omgående. Det er som om den pinlighed der normalt vil være i en sådan situation, hvor værtsparret kysser ”lidt for længe” bare ikke er der, og vi forsætter naturligt med at kysse hinanden. Min ven sætter sig på knæ foran dig og skubber din lette kjole op til dine hofter og blotter dit skød. Han beder sin kæreste om at slikke dit skød, som nu en kvinde kan gøre det. Det giver et gisp i dig da du fornemmer en tunge mellem dine skamlæber. Jeg fornemmer hurtigt at det tænder dig at det ikke er ham der gør det, men hende og hun gør det med en ømhed som vi mænd burde studere på universitet. Du kysser mig mere intenst end tidligere, jeg giver tegn til at hun bare kan fortsætte med sin behandling, hvilket jeg ikke behøvede for det var tydeligt for alle at du nyder det. Jeg vil give dig min ømmeste kærlighedsgave, jeg kærtegner og kysser dine smukke læber, dråber af klar væske har fortættet sig i din venusåbning. Din mave og inderside af lårene dekorerer vi alle tre nu med talrige lette kys, vore ansigter forsvinder på skift mellem dine åbne lår, vi begraver det i dit hvælvede skød, vellystens varme duftende have, som du så gavmildt tilbyder.
Under dine lydelige udbrud smager vi frugterne fra dit skød, og med dybe tungestrøg drikker vi de rigelige safter fra din vidunderlige kilde, vi svælger i din fisse og indsuger uophørligt dens tunge sensuelle dufte og safter.
Med en indladende betoning siger du, “I ska’ ta’ mig nu”. Vi rejser os, du griber begærligt om min vens tykke manddom, og med yndefulde bevægelser føler du bifaldende på den og fører den så ivrigt mod din tørstende vulva. Vi skulle fornemme hvad du var med på, nu kunne vi se der ikke var nogen grund til at holde os tilbage. Min ven presser utålmodigt sin enorm tykke pik op i dig uden blidhed. Helt til roden. Det er du med på. Du er nået der til hvor det godt må være hårdt, han boller dig med en kraftudfoldelse der forskrækker mig lidt, men er rolig da jeg kan se du nyder det. Det flyder hvidglødende begær ud af dig, jeg beder min ven om at trække sig ud for at lige kan smage dine safter på hans pik (jeg har sagt til Katja, at jeg ikke er bøsse) Jeg sutter begærligt dine safter i mig, det tænder mig vildt, du smager himmelsk. Min ven sætter sig i sofaen og du sætter dig på hans enorme pik, mens hans kæreste slikker dig til nye højder, jeg kan se at du er tæt på orgasme. Uendeligt langt borte hører jeg din ekstase, du klamrer dig til min ven og du presser hans kærestes ansigt hårdt mod dit skød, hans egen skælven forplanter sig til dit skød, med et stivner du i et krampagtigt favntag, din krop bliver som en spændt streng, du spænder ryggen, krummer dig sammen og gennemrystes så af stødvise bølger af vellystige kramper, dine konvulsioner bliver stærkere og stærkere, din lyst undslipper i højlydte frydeskrig, du ser på mig med et åndsfraværende blik, du er i en trancetilstand, fuldstændigt opslugt af dine orgasmer, dine ben skælver, gradvist stilner krampetrækningerne af, og dit greb om hovedet på hans kæreste svækkes. Min ven flytter dig, så du ligger oven på ham i stedet, denne gang glider hans tykke pik meget let op i din våde grotte, dine safter sejler ud og samles ved roden af hans tykke pik. Jeg slikker forsigtig hans nosser og ved roden sutter jeg lidt fissesaft i mig. Du smager vidunderligt. Jeg lægger en hånd på hver af dine baller, og spreder dem lidt. Jeg slikker forsigtigt på mellemkødet, prøver at presse tungen op i din fisse, men hans pik er bare for tyk. Du er fyldt helt ud. Jeg fortsætter i stedet med at slikke mellem kødet og bevæger mig forsigtigt op mellem dine baller. Min ven ligger helt stille venter på at finde en rytme sammen med mig. Han er klar over at jeg vil tage dig i dit bageste hul. Han ved også at det kræver forberedelse før du er klar. Jeg lader mit mundvand flyde ud af mig mens jeg forsigtigt kører min tunge rundt om din anus. Jeg mærker hurtigt vellyst og du åbner dig for mig. Forsigtigt bearbejder jeg dig med tungen. Du har svært ved at ligge stille, dine hofter bevæger sig lidt op og ned, jeg fornemmer din utålmodighed, din vellyst. Min ven og jeg holder begge krævende fast om dine hofter, hvilket får dig til at sige, “I ska’ ta’ mig nu. Jeg presser min pik mod dit bagest hul, den glider let ind, du er mere klar end jeg havde ventet. Med små kneppebevægelser pressede jeg pikken længere og længere ind. Du ligger nu fuldstændig fastklemt mellem min ven og mig, med en stor pik i hvert hul, vi finder hurtigt en rytme og jeg kan mærke på din ringmuskel at du er tæt på endnu en orgasme. Du har et krampagtigt favntag om min ven og da min vens kæreste presser sine baller ned over hans ansigt samtidig med at hun presser dit ansigt mod hendes grotte og gnider krævende sin fisse hårdt mod dit ansigt samtidig med at hun kommer i en kæmpe orgasme, du gisper efter vejret, da du er nu selv meget tæt på at komme. Jeg kan mærke din ringmuskel stramme voldsomt og krævende om min pik da du kommer for anden gang denne aften. Vi ligger stille mens jeg kan mærke dine krampetrækninger stilner af. Vi behøvede ikke spørge min vens kæreste for af få bekræftet at det er os to der sammen slikker ham til udløsning. Vi ligger og tunge kysser lidt med rester af hans sæd på tungen, hvor er du dejlig jeg nyder at være sammen med dig.
Jeg sanser kun min potente pik, de sansefulde kærtegn bedøver min viljekraft, jeg vil holde igen, dine kærtegn gennembryder en dæmning i mit indre, den slår revner, den brister, og en flodbølge af lyst bærer mig bort, du stopper, du kender mig og gør som jeg vil have det. Lysten er der stadig, og vi er begge tilfredsstillet.

Vi havde inviteret en masse mennesker til at besøge os i Spanien til grill og drinks, mange brugte også dagen på at solbade både på tagterrassen og ved poolen. Jeg havde gemt mit kamara på et værelse og min mobil på et andet, således jeg kunne tage billeder uden at gæsterne kunne opdage hvad jeg havde gang i.
Det skal lige siges at mange mennesker med meget lidt tøj på og så noget at drikke var i dette selskab ikke med frække bagtanker og muligheden ville ikke opstå. Jeg havde planlagt, at du skulle pirres denne dag. Du har en hvid bikini på og et tørklæde bundet rundt om dig som en meget kort nederdel, således vimser du rundt blandt gæsterne med din velskabte, solbrune skønhed, ikke en af de mandlige gæster havde overset dig, hvilket jeg nød i fulde drag. Jeg vidste at du på et eller andet tidspunkt ville hente drikkevarer i det ene værelse, jeg er selvfølgelig “villig” til at hjælpe dig med at hente varerne. I samme øjeblik vi begge er inde i rummet, lukker jeg døren, løfter op i den korte nederdel og knælende trækker jeg dine bikine trusser til den ene side og stikker tungen ind i dig uden at tænke over faren for at blive opdaget svejer du lidt i ryggen så min tunge kan komme længere ind i dig, jeg prøver til i begge huller for at se hvad der tænder dig denne varme dag. Jeg kan hurtig mærke at du er med på det hele. Din ringmuskel slapper hurtig så meget af at jeg få tungen op i dig, og min pegefinger mærker en meget hård clitoris, wauu du er med på det, yes. Hele dagen kredser vi om hinanden, henter forsyninger, henter flere forsyninger, og ingen lægger mærke til, hvor længe vi er om det. En enkelt gang er en af gæsterne fulgt bagefter for at hjælpe, men du henviser ham høfligt til øvrige selskab. Alle i selskabet kunne, hvis de var opmærksomme, henlede tanken på et nyforelsket par der ikke ender dagen foran fjernsynet. Aldrig har jeg oplevet dig så våd og klar til sex, sidst på aftenen er vi begge så liderlige, at vi overvejer at låse døren og glemme alt om gæster, men du går standhaftigt hele vejen. Lidt efter kl 2 om natten er vi endelig alene, troede vi, en englænder “Bernard” utrolig veludrustet fyr (og nej Katja han er ikke neger), havde lagt mærke til vores heftige flirten og ville lige tage tilbage til huset for at lave nogle aftaler med mig. Han var udmærket klar over hvad vi ville være i gang med lige nu, og det tændte ham bare vildt meget.
Da han går op i mod huset, ser han, at alt lyset er slukket, bortset fra i èt rum. Soveværelset. Bernard træder ind i entreen. Gennem den mørke stue begiver han sig mod soveværelset. Som en trykkoger pumper blodet rundt i hans kæmpe pik i stadig hastigere tempo. Hurtigere og hurtigere, jo nærmere han kommer soveværelset. Det er for godt til at være sandt. Vi var godt igang efter at have liret hinanden hele dagen.
Bernard åbner stille døren til soveværelset. Lyset i værelset kommer fra de to sengelamper, som kaster et erotisk skær ud i rummet.
Han lader blikket fare rundt. Du ligger på sengen oven på et hvidt lagen. Sengetøjet er fjernet. Synet er guddommeligt. Du er iført er frækt, kort hvid nederdel/tørklæde og hvide g streng. Min tunge spiller din fisse bagfra mens du ligger på knæ, med brystet helt ned mod sengen. Dit hoved er vendt mod døren så du kan se døren blive åben og Bernard kommer ind. Du er så liderlig at du ikke sanser at reagere på hans tilstedeværelse og nyder bare min behandling.
Dine lange slanke ben skinner af creme. Trusserne er minimale. Kun en lille streng for neden til at skjule herlighederne.

Bernard kan skimte Din kusse. Den er glat, og hårene er fjernet. Dine skamlæber kan anes i bunden af de små trusser. Bernard kan næsten ikke tro på dèt, hvad hans øjne her byder ham. Du rejser sig op på alle fire i sengen.
-Det var rart med en ekstra mand! Kom, tag mig så!!
Et liderligt udtryk er mejslet i dit ansigt. Som sultne hunde kaster vi os over dig.
Bernard krænger dine trusser til side og slikker din kusse med begærlige, slubrende lyde. Min pik udstråler en blåviolet farve, idet du spiller den af med den ene hånd, samtidig med du samler sine mørkerøde læber om pikhovedets snurrende knast.
Med blikket fæstnet ved min pik udfører du et vidunderligt mundarbejde. Bernard har fået trusserne af dig, og jeg kan se, hvordan han roligt lader sin store pik styre til bunds i din våde kusse.
Dit blik bliver et øjeblik tåget, og du får små trækninger omkring øjnene og munden, hver gang Bernard støder sin pik dybt i dig. Du kigger på mig.
-Knep mig i munden. Du lader armene falde ned på sengen og åbner munden så meget, du kan. Jeg tager blidt fat om dine kinder, og presser min pik dybt ind i din mund og ned i din hals.
Du sutter og slikker som en besat. Bernard knepper dig i et rasende tempo bagfra, mens jeg mund-knepper dig i lange, seje stød. savlet fra din mund glider ned ad din hage, og øjnene stråler af velbehag.
Bernard og jeg skiftes til at sætte tempoet i vejret. Da vi trænger til en lille pause høres din krævende stemme.
-Læg dig ned. Jeg vil ride dig.
Ordene er henvendt til mig. Jeg følger din ordre. Og ser hvordan du med fingrene spreder din kusse, hvorefter du hæmningsløst glider ned over min store pik.
Du presser to fingre sammen om min pik, mens du rider den i brutale, hoppende bevægelser. Jeg samler hænderne om din talje til synet af dine modne bryster, der danser foran mine øjne.
Bernard har stillet sig op i sengen, og du tager hans pik i munden og bevæger hovedet frem og tilbage i korte ryk. Kæmpe pikken suges ind og ud af din mund. Jeg samler hænderne om dine bryster og klemmer, så du ligge akkurat føler snerten af smerte.
Du stønner højt og skubber samtidig Bernard bagud i sengen.
-Knep mig. Begge to, samtidig. I en sandwich. Dine sætninger er blevet messende, og du stønner dem næsten i enstavelsesord. Jeg mærker, hvordan du læner dig frem over mig, og min mund suger ivrigt dine bryster til sig. Med et er dèt som om, du presses ned ad, og kommer til at ligge endnu tættere mod min hud end før.
Samtidig føles det som om, min pik glider endnu nogle centimeter op i dig. Du hvisker i mit øre:
-Hold kæft, hvor er det frækt det her, synes du ikke?
Jeg når ikke at svare for i det samme udstøder du et hyl.
Bernard har presset sin pik op i din røv. Som var vi èn stor maskine knepper vi nu i det samme tempo. Du jamrer dig af liderlighed, og din kusse føles vanvittigt snæver. Bernard må have oplevet samme fornemmelse, for pludseligt udstøder han et brøl, og hans sæd vælter op ad din ryg. Også du er fremme ved orgasmens vidunderlige afgrund. I voldsomme, huggende bevægelser rider du min pik, og du kommer i en lang sitrende orgasme. Vi ruller rundt, og jeg knepper dig, mens du ligger på ryggen. Sekunderne før min krop bliver vægtløs, trækker jeg pikker ud af din kusse, og min pumpende sæd sprøjter ud over din mave og bryster, hvilket jeg aldrig havde regnet med, men denne dag blev dagen hvor jeg gav slip til dig.
Da vi har fået pusten, og hver især taget et bad, sætter vi os i min stue og får en øl. Stemningen er afslappet, præcis som den plejer at være i dette hus. Du kigger på mig og tænker, så gav han alligevel slip, måske det ikke er sidste gang selvom jeg nyder at have sex med dig flere gange over flere dage uden at få udløsning.

Jeg elsker mit hus i Spanien….der kan jeg elske dig og der kan vi være sammen uden at aldersforskellen gør en forskel!

Redigeret af levis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu