Jump to content

Nysgerrig.

Recommended Posts

Jeg har altid undslået at lade mig fiste, men har på det sidste haft en lille smule lyst til at prøve det. Har nogen her erfaring med det? Hvordan føles det når man bliver fistet, og bagefter? Hvad skal man tage sig i agt for? 

Hilsen

Jhanne

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan i sagens natur ikke fortælle hvordan det føles, men fortælle hvordan fisteren griber sagen an.

Jeg har en del erfaring med at fiste, har praktiseret det i mange år. Jeg har i øvrigt ikke en lille hånd (oprindelig håndværker)

Der skal naturligvis smøres godt, og kvinden skal være godt tændt.

Man samler de fire finger i en spids med tommelfingeren op ad (som en gynækolog har forbud mod at gøre) og føre dem forsigtigt ind, til knoerne er umiddelbart uden for. Muskulaturen skal have tid til at tilpasse sig.

Derefter skal knoerne passere musklen i skede-åbningen. Man lægger et tiltagende pres ned af mod anus, indtil pegefingerens kno kan lempes ind under skambenet. I det øjeblik skal tommelfingeren drejes ned i håndfladen og man begynder at krumme de fire finger, medens man presser hånden ind.

Hånden skal ikke være knyttet, som når man skal give en lige højre. Den skal være knyttet, som holdt den en kårde, som stødes frem. 

Jeg har aldrig oplevet en kvinde, som har følt smerte når vi fistede.

Der kan nu slikkes og bruge fingre, samtidigt med at hånden bevæger sig forsigtigt, rytmisk inden for.

Ved orgasme føles det som om kvinden søger at "knuse" hånden med sin kusse.

Når orgasmen klinger af trækkes hånden ud, medens fingerne rettes ud, dette giver kvinden en fantastisk følelse.

Håber dette er til at forstå

Chirbolet

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Go beskrivelse. Passer med mine erfaringer. Har dog oplevet flere kvinder som lige skal sunde sig på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan i sagens natur ikke fortælle hvordan det føles, men fortælle hvordan fisteren griber sagen an.

Jeg har en del erfaring med at fiste, har praktiseret det i mange år. Jeg har i øvrigt ikke en lille hånd (oprindelig håndværker)

Der skal naturligvis smøres godt, og kvinden skal være godt tændt.

Man samler de fire finger i en spids med tommelfingeren op ad (som en gynækolog har forbud mod at gøre) og føre dem forsigtigt ind, til knoerne er umiddelbart uden for. Muskulaturen skal have tid til at tilpasse sig.

Derefter skal knoerne passere musklen i skede-åbningen. Man lægger et tiltagende pres ned af mod anus, indtil pegefingerens kno kan lempes ind under skambenet. I det øjeblik skal tommelfingeren drejes ned i håndfladen og man begynder at krumme de fire finger, medens man presser hånden ind.

Hånden skal ikke være knyttet, som når man skal give en lige højre. Den skal være knyttet, som holdt den en kårde, som stødes frem. 

Jeg har aldrig oplevet en kvinde, som har følt smerte når vi fistede.

Der kan nu slikkes og bruge fingre, samtidigt med at hånden bevæger sig forsigtigt, rytmisk inden for.

Ved orgasme føles det som om kvinden søger at "knuse" hånden med sin kusse.

Når orgasmen klinger af trækkes hånden ud, medens fingerne rettes ud, dette giver kvinden en fantastisk følelse.

Håber dette er til at forstå

Chirbolet

Lige et par ting til supplement:

Når hånden er oppe i kussen, lad vær med at dreje rundt, det føles ikke godt, tvært i mod.

Der skal stimuleres med hånden i kussen, det gøres på tre måder:

For det første, hånden bevæget frem og tilbage. Kun en cm. hver vej, fordi hånden er låst for denne bevægelse, det er kvinden der følger med, frem og tilbage, og det føles godt.

For det andet, bevæg hånden op mod skambenet og G punktet og derefter ned, op og ned. Kan du ramme G punktet er det rigtigt godt.

For det tredie, åben og luk hånden. Vi taler kun om millimeter, det giver en følelse af total udblokning, rigtigt godt.

Til sidst, advarsel, det er meget vigtigt. Forsøg ikke at trække hånden ud så længe kvinden er ophidset, det er umuligt og vil være vold mod kvinden.

Det kan være en skræmmende følelse, sådan at være låst oppe i kvinden. I begyndelsen fik jeg tanker om skede-krampe, var der ikke noget med, at  kvinder kunne få krampe, så de ikke kunne slappe af igen.

Ja men, hvordan får jeg bevæget os hen til telefonen, hvordan ser det ud med to nøgne mennesker på en båre, den ene med hånden oppe i kussen på den anden. Man kan godt blive så nervøs så men fristes til at tvinge hånden ud, GØR DET ALDRIG!

Som ovenfor nævnt, vent til hun er afslappet, hun elsker følelsen, når hånden glider stille ud.

Så glæder vi os til at læse kvindernes oplevelse med fist.

Chirbolet

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de udførlige og tekniske svar, men som du selv skriver, så er det kvindernes erfaringer, der er interessante. 

Det er dog ikke sikkert, at der er nogen med den fornødne erfaring, og måske heller ikke har lyst til at uddybe det her. Og det skal bestemt respekteres. 

Hilsen

Jhanne

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom nu piger!

I må da vide fra Sex-Debat, at Jhanne ikke er en kvinde, der kaster sig ud i noget ukendt og som kan have  en risiko for forbigående ubehag!

Chirbolet

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, ved det. Du vil virkelig ikke høre fra M i denne tråd. Men fik bare en tanke som virkede lige til højre benet, hva' med at prøve selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, ved det. Du vil virkelig ikke høre fra M i denne tråd. Men fik bare en tanke som virkede lige til højre benet, hva' med at prøve selv?

Kom nu piger!

"I må da vide fra Sex-Debat, at Jhanne ikke er en kvinde, der kaster sig ud i noget ukendt og som kan have  en risiko for forbigående ubehag"!

Chirbolet

Huller

Troede, at læserne af dette forstod, at dette er rygende ironi.
Selv de der, bare har læst et par indlæg fra Jhanne ved, at hun dybest set ikke går af vejen for noget som helst incl. voldtægt!
Fantastisk pige.

Chirbolet
  • Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - fist er fantastisk, hvis det foretages af en mand, der har styr på det... :rolleyes:

At blive udblokket så meget er lækkert!!!

Jeg er selv ret stram fra naturen, og træner min bækkenbund grundigt hver dag, men det er næsten endnu mere fantastisk, at nu kunne slappe så meget af at jeg relativt hurtigt kan give plads, og samtidig er stram at knalde, når det er tid til det.

Da jeg startede med fist, var det den blide slags...efterhånden også med en pik bagi...SKØNT!

Så holdt jeg pause nogle år, men min herre har nu efterhånden fået mig trænet i al slags - fra relativ blid fist over LAAAANG tid og regulær voldtægt med hånden...For min fisse er blevet vænnet til at kunne åbne sig på rekordtid...

Ja - er den en blid omgang, man er ude i, er jeg enig i ovenstående beskrivelse af fist...du kan faktisk guide ham, for du kan mærke, hvad de rvirker for ham første gang...- personligt skal hånden ikke for meget ned mod nummi, - altså er det bedst for mig, at han glider oppefra og ned, da jeg ellers kan sprække i mellemkødet...

Hvilket også betyder for mig, det er bedst at blive fistet med mig liggende på ryggen eller ridende på hans hånd, hvor det bagfra er "for meget" for mig...

Er det mere råt, OG ER FISSEN VARMET OP, er det SKØNT at få hånde vredet rundt og presset i bund, og få masseret livmoderhalsåbningen...

Man får også en stimuli af tarmen på den måde, der er meget pirrende...dog vil jeg ALTID anbefale at skylle ud analt, for ikke der opstår "chokolade-udslip"... :o

Og så det vigtigste: glidecreme glidecreme glidecreme!!!!!

(Og klip neglene drenge...)

Personligt foretrækker jeg vandbaseret fra Apoteket...men har også prøvet andre ting...(Incl mayonnaise med et pift chili :D )

Man kan få noget siliconebaseret noget...Nogle kan lide det...jeg synes, det fungerer fint til alm analsex, men glider ikke godt nok til fist af fissen.

(Nogle siger, at skal man fiste analt er det bedst med både noget vand og oliebaseret samtidig, da der jo slet ikke er naturligt glidesekret i 2'eren, men det skal jeg ikke gøre mig klog på derudover...)

Kan i perioder få lidt ubalance i fissen pga for meget glidecreme - altså ikke infektion, smerter osv ...så bruger jeg en vivag stikpille ca en gang om måneden, for at støtte mine slimhinders bakteriebalance...

Bagefter er man åben og lidt løs og en smule brugt/øm på den pirrende måde, men det strammer sig normalt hurtigt op - evt ved bækkenbundsøvelser... Er jeg blevet fistet hårdt flere dage i rap, kan jeg opleve ømhed både analt og ved urinrøret, men alt fungerer, som det skal...

(Går til jævnlige check af andre grunde...)

Så Jeg vil sige - hop ud i det!!!

Dumt at afholde dig fra noget, som er SÅ skønt!!! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - med tid nok og rigeligt creme kan man sagtens første gang... :)

Hov - men lige et par kommentarer mere...

Kvinden skal være afslappet og tændt...(Et enkelt glas vin kan være en hjælp...)

Og personligt skal jeg ikke kneppes for meget på alm vis lige inden, fordi skedevæggene svulmer nogle gange op af friktion, som gør, jeg bliver strammere, og/eller hvis jeg har fået et par orgasmer inden...så trækker det hele sig sammen...

Specielt hvis det er klitorgasmer...

Men tænker det sikkert er meget individuelt fra kvinde til kvinde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid undslået at lade mig fiste, men har på det sidste haft en lille smule lyst til at prøve det. Har nogen her erfaring med det? Hvordan føles det når man bliver fistet, og bagefter? Hvad skal man tage sig i agt for? 

Hilsen

Jhanne

Min kæreste brugte på et tidspunkt en oppustelig dildo på mig, når han havde bundet mig. Du kunne jo prøve at starte med at anskaffe dig sådan en, og så prøve om du kan lide følelsen af at være fyldt ud.

Bare husk at aftale et stop-ord med din partner.

Husk at købe en af ordenlig kvalitet. Den vi købte gik desværre rimelig hurtig i stykker :(

Den dag i dag bruger min kæreste nogle gange et speculum på mig, når han har bundet mig. Det synes han er meget mere frækt. Må selv indrømme jeg også synes, det er mere frækt end den oppustelige dildo vi havde.

Du kunne jo evt. overveje om det tænder dig mere at ligge åben/blottet foran din partner end at være fyldt ud?

Det skal lige siges, at jeg aldrig har prøvet at blive fistet. Det højeste antal fingre kæreste har haft oppe i mig, mens jeg har været bundet er 4 fingre og der strammede det.

Hvad med dig, hvormange fingre har du selv prøvet at have oppe, siden du begynder at tænde lidt på tanken om at lade dig fiste?

Redigeret af kolding_girl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke prøvet at blive fistet, men jeg tror nok, at jeg vil prøve det på et tidspunkt. Men lige nu har jeg sat det på venteliste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu