Giv Selv Blowjob

42 indlæg i dette emne

har lige set at 0,3 % af alle mænd kan give sig selv et blowjob - nogen herinde der kan det ? xD

Synes squ det er lidt imponerende .. men der må også være nogen der ikke synes om tanken at gøre det selv på den måde - eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan heller ikke nå..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men ville i gerne, hvis i kunne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke forsøgt, men vil så også sige at det heller ikke er noget jeg har lyst til  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nysgerrig af natur, så hvis jeg kunne ville jeg nok prøve det af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frk. Nedergaard.

Hvad er det med dig.

I øvrigt, kan du nå din pussi?

Jo, da jeg var teenager kunne jeg og jeg gjorde det. Lå på ryggen, svingede benene op over hovedet, tog fat om min røv og trak ned til jeg fik pikken i munden!

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan sq heller ikke nå. Enten er Jeg Ikke smidig nok eller også er min pik for lille

Redigeret af remya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne også da jeg var ung, og det på trods af, at min ikke er så stor, men jeg var også meget smidig, oppe i tyverne kunne jeg stadig lægge mine ben om bag nakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan heller ikke her, tror det kræver evner som et slangemenneske, hvis jeg forstår det ret.

0.2% må være 1 ud af 500, så virkelig et sjældent fænomen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frk. Nedergaard.

Hvad er det med dig.

I øvrigt, kan du nå din pussi?

Jo, da jeg var teenager kunne jeg og jeg gjorde det. Lå på ryggen, svingede benene op over hovedet, tog fat om min røv og trak ned til jeg fik pikken i munden!

Hvad er det med mig? - Er ikke sikker på hvordan jeg skal tag det spørgsmål (hvis det altså faktisk var et spørgsmål som sådan)

Men det var bare en statistik jeg faldt over og tænkte jeg ville dele den med jer herinde - og så var det jo oplagt at høre om der rent faktisk var nogen, som kunne gøre det. Ganske enkelt.

Men nej det kan jeg ikke..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det med mig? - Er ikke sikker på hvordan jeg skal tag det spørgsmål (hvis det altså faktisk var et spørgsmål som sådan)

Men det var bare en statistik jeg faldt over og tænkte jeg ville dele den med jer herinde - og så var det jo oplagt at høre om der rent faktisk var nogen, som kunne gøre det. Ganske enkelt.

Men nej det kan jeg ikke..

Kære Frk. Nedergaard. Kun gas. Hav en god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikk'. Vil Ikk'. Ikkevfor at være snærpet, men hvorfor gør selv hvad du kan få andre til...;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm..skulle måske tilføje n ag jeg ikke er bange for min egen krop eller væsker...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, kan sgu ikke slette det her.

Redigeret af bent-larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cool. Fej i tråden måske. Men godt udgangspunkt for en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor f..... blev billedet af, med kvinden det kunne, nåede ikke at få kopieret det, DAM!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg gad godt jeg kunne. Har dog aldrig prøvet på det. :-)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville heller ikke have noget imod at kunne det, men tror godt man kan trægne så til det, men tager sikkert tid :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg kunne nå, ville jeg nok prøve, bare for at prøve. Men forestiller mig ikke, at det ville blive en vane.

Har i øvrigt set en video med en gut, der suttede sig selv til udløsning. Det fandt jeg i den sære ende.

Redigeret af Vanilje med Drys

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvgjort er velgjort...

post-5723-0-21866700-1382430973_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kastede mig lidt ud i det for 5 år siden, vil jeg tro. Er ikke sikker på jeg kan mere...

Jeg kunne lige strække mig nok til at køre tungen lidt på glansen. Desværre kunne jeg ikke nå at få den ind i munden! Egentlig ret ophidsende... Måske man skulle overveje at prøve igen :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet at se om jeg kunne nå dog uden held. Hvis jeg kunne nå ville jeg helt klart prøve det fordi jeg ville gerne prøve hvordan det er og om jeg måske kunne gøre det bedre en pigerne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøvede også for en del år siden. Manglede dog 5-10 cm i at kunne. Ville også helt sikkert prøve det hvis jeg kunne...

Tapatalked fra min LG/G2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha da, jeg har vist for meget mave og for kort pik til det, men for pokker hvor jeg bliver liderlig af at drømme om det :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu