Anonyme Indlæg

16 stemmer

1. 1. Skal der være mulighed for at oprette tråde anonymt?

• Ja helt klart!
      5
    • Ved ikke
      3
    • Nej, dårlig ide.
      8

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

13 indlæg i dette emne

Nu er sexlivet jo for nogle meget privat, derfor kunne det være sjovt at høre om der er stemning for at man kan oprette anonyme tråde her på debatten?

Lad mig høre jeres ideer om dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo en mulighed på denne form for website .. Jeg tror at de folk der er aktive her ikke har det store problem med at fortælle om løst og fast. Heller ikke når det er deres profil der står som afsender ..

Men jeg kunne nu godt tænke mig at det hele blev lukket for omverdenen, så du skal være logget ind for at læse med :)

Der er mange tråde jeg gerne vil deltage i men i og med at det er så nemt at Google frem, så gider jeg ærligt ikke at udstille mit sexliv foran hele Danmark .. Ellers nøjes jeg med mest at læse med og svare på det min nabo gerne må vide ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror personligt, at mange deler opfattelse med Juli86, det er nok også det jeg hælder mest til umiddelbart, men det bliver da spændende at høre argumenter for og imod, som sagt er jeg en lille smule usikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle af de mest kontroversielle, personlige, problematiske, spændende ting kommer nok først frem i lyset, når man kan skrive og poste anonymt.

Men omvendt kan det også betyde en masse useriøsitet, spam, osv. - så det kræver nok en ekstra hård kontrol fra moderators side. Sådan gætter jeg, at det må være ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker i øvrigt der bliver mere aktivitet i div debatter hvis folk er mere "private" på et lukket fora .. Er selv meget aktiv på andre fora men de er en del mere strikse end her (bla hvor inaktive profiler (lurere) bliver slettet hver måned) men det kræver også mere vedligehold :) Der bliver til gengæld også skrevet 500-1500 svar og indlæg dagligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dobbelkonfekt ;)

Redigeret af Juli86

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker, at hvis folk har en bruger herinde og ønsker at være anonyme, så har de allerede gjort deres profil ret anonym, så ser ikke nogen grund til, at indlæggene også skal være anonyme.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker, at hvis folk har en bruger herinde og ønsker at være anonyme, så har de allerede gjort deres profil ret anonym, så ser ikke nogen grund til, at indlæggene også skal være anonyme. :)

Én ting er at stå ved hvem man er, en anden er at åbne for noget privat på er offentligt fora .. I min optik :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Én ting er at stå ved hvem man er, en anden er at åbne for noget privat på er offentligt fora .. I min optik :)

Rigtig god pointe ! Man kan sagtens være herinde med billede, fuldt navn osv. - men selv da kan der vel være meget personlige og private ting at diskutere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan vel bare lave et anonymt under forum hvor folk kan skrive og svare i.

Og så kræver det en oprettet bruger for at se de nuværende forums.

Ligesom datingsites. Du kan godt se lidt men vil du se det hele skal du betale/oprette dig som bruger

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan vel bare lave et anonymt under forum hvor folk kan skrive og svare i.

Og så kræver det en oprettet bruger for at se de nuværende forums.

Ligesom datingsites. Du kan godt se lidt men vil du se det hele skal du betale/oprette dig som bruger

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Juli86 - helt enig med dine kommentarer. Især kunne det være rart hvis det ikke kunne læses af hele omverdenen  :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ville gerne at der var mere privat herinde, dog er der nødt til at være nogle åbne forums, da det skal være muligt at Google sig frem til denne fantastiske side - sådan fandt jeg nemlig siden. Det vil jo give nye indput - i tekstform...

jeg har det nemlig som juli86 at der er ting jeg lader være med at kommentere/spørge om fordi jeg ikke ønsker at blive konfronteret offentligt med det umiddelbart.

Brugeren her er ny, men jeg har været med i hvert fald 5-6 år tror jeg, under andet brugernavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker, at hvis folk har en bruger herinde og ønsker at være anonyme, så har de allerede gjort deres profil ret anonym, så ser ikke nogen grund til, at indlæggene også skal være anonyme.  :)

Enig.. Hvis man ikke vil genkendes kan man jo bare lade være med at buge sit ansigt som profilbillede.. :) Det er jo ikke svært at være anonym her på siden hvis det er det man ønsker.. :)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu