7 indlæg i dette emne

Vi har brug for din hjælp! Til at teste vores side igennem, så vi kan blive endnu bedre! Og det vil vi gerne belønne med en rabat på 10 % på alt sexlegetøj og tilbehør i vores erotiske shop elodea.dk

Hvis du skriver feedback til os om din shopping oplevelse hos os eller hvad du syntes kan gøres bedre, deltager du automatisk i lodtrækningen om 2 x 300 kr. til brug i vores shop.

For at benytte tilbuddet om de 10 % gør følgende:

• Gå ind på elodea.dk find hvad du ønsker at købe.
  • Gå til betaling og i rabatkode feltet skriv: SBrabat
  • Tilbuddet løber til og med den 30. november 2013

For at deltage i konkurrencen gør følgende:

• Gå ind på vores shop og dan dig en mening
  • Skriv din kommentar til info@elodea.dk skriv konkurrence i emnefeltet og du deltager automatisk.
  • Der vil blive trukket lod mellem alle der kommer med ris eller ros til siden. Useriøse og uforståelige mails deltager ikke i lodtrækningen!
  • Vi trækker lod fredag den 2. december, vinderne får direkte besked pr. mail og forbliver selvfølgelig helt anonym.

Denne konkurrence er ikke købs betinget!

De bedste hilsner fra

Elodea.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De 2 vindere blev fundet d. 2 Dec kl. 21.00

Tak til alle jer som har deltaget i konkurrencen, via sex-debat.dk, vores facebook eller g+

Husk at tjekke alle vores gode juletilbud på sexlegetøj!

De bedste julehilsner

Elodea.dk

Redigeret af Elodea

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må vi andre slet ikke få vinderen at vide? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmål.

Hvad betyder det, at man er VIP - medlem, eller trestjernet VIP?

​Det har åbenbart ikke noget med antal af indlæg, antal af likes aller anciennitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmål.

Hvad betyder det, at man er VIP - medlem, eller trestjernet VIP?

​Det har åbenbart ikke noget med antal af indlæg, antal af likes aller anciennitet.

Jeg er ikke helt sikker på forskellen mellem vip og 3 stjernet vip. Jeg tror at den eneste vip jeg kan komme i tanke om, der ikke har tre stjerner, er admin. Måske er han bare ydmyg. 

3 stjernet vip som jeg har, kommer når du rammer 2500 indlæg? Er ikke helt sikker. Jeg har prøvet at søge, for er sikker på at admin har lavet en tråd med det - som jeg ikke kan finde nu i mit stress fordi jeg har lidt travlt. Nå pyt, den kommer når du rammer x antal indlæg eller hvis du laver en frivillig donation til hjemmesiden. 

Vip giver nogle forskellige, men dybest set den eneste jeg er vild med, er at jeg kan se navnene på dem der liker indlæg. Både de andres, men også mine. Meget rart at se hvem man er enige med, som man skal invitere over på kaffe ;) 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må vi andre slet ikke få vinderen at vide? :)

Tak for din interesse i vores konkurrence på elodea.dk :)

Som der står i konkurrence betingelserne forbliver vinderne helt anonym, vi kan derfor ikke offentliggøre hvem der har vundet, da det ikke er alle der ønsker deres navn frem!

De bedste julehilsner

Elodea.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

10% det er ikke meget for at afgive reklame til deres side.

Jeg handler her, der før jeg mellem 40 - 80% på alle varer, noget med at de køber legetøjet billigt og sælger det billigt, så er der råd til at udvide legetøjs samlingen. smil. gvibes.dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu