Jump to content

Iphone 5C/s

Recommended Posts

Jeg bryder mig ikke om måden de bliver lavet på eller styresystemet. Det hele handler om penge, når man kører linux,freebsd på alle ens computere så er det noget rod at bruge en mini computer uden adgang og hvor man ved at man bliver overvåget.  Samme gælder dog android og MS. Så jeg er stuck med min gamle mobil, men der findes dog aternativer til de her blodtelefoner som er overvågede ned til mindste detalje. Lavet af voksne i et rigt land uden indbygget tracking osv. De koster bare en del da hver telefon skal sendes til 3 firmaer og tjekkes for bugs, (ikke betalt af producenten), alle kan jo komme og sige at deres telefoner er sikre og respektere din personlige frihed.

Det kan være jeg lyder parnoid og som at jeg har noget at skjule. Men at købe en telefon er noget andet end at købe end mælk. Med telefonen får man også en kvittering, men ved at starte telefonen og lade den samtale med f.eks. MACs server acceptere man automatisk via sit køb en lang række indgreb i ens personlige frihed. Overvågning af sms, samtaler, installerede apps osv. Det med overvågning står der selvfølgelig ikke noget om direkte, men giver man dem nøglen til ens smartphone, er det jo ikke sikkert de bare har den for en sikkerhed skyld og for at kun hente information omkring fejl fra din telefon til deres servere. Men hop en tur på google i 15 min og søg efter Iphone hacked, safety, surveilence osv. Mange af beviserne er meget håndfaste og ikke til at komme udenom.

Selvfølgelig kræver det at man går op i den slags rettigheder, men jeg håber når du er nået til den her linie at der er håb forude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal da hel sikkert have en af dem, Syntes sku at der ser rigtig fedt ud, Kan godt li farverne på C men syntes nok mest om 5S så det nok den jeg ender ud i, Jeg har pt en 4s og den er jeg egenlig glad for. Så om jeg vælgere en C eller S så får jeg nok en bedre tlf end jeg har pt. Men jeg stresser ik ud og køber den, Det bliver et hygge projekt i det nye år :-9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har haft Iphone lige fra 3 og nu 5, jeg har været glad for dem alle, de nye har selvfølgelig noget som de gamle ikke har og kan,men enten kan man lide dem eller hader dem, 3 eren har jeg da stadig og den har jo stadig en værdi. Mange har spurgt om at købe den,men den er jo rar at have i et nøds tilfælde. :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er slet ikke til iPhone. Efter min mening er systemet alt for lukket. Jeg kan godt lide og lege med modding og custom roms. Dette er muligt på android telefoner. Derfor holder jeg mig til disse.

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er slet ikke til iPhone. Efter min mening er systemet alt for lukket. Jeg kan godt lide og lege med modding og custom roms. Dette er muligt på android telefoner. Derfor holder jeg mig til disse.

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Det er jo en smag sag. Jeg er selv en Apple boy så bruger kun det. Men mit tv det skal være Samsung :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne godt forestille mig at 5C nok skal blive en success.. Der er rigtig mange der ude som ikke går særlig højt op i det med specs, men gerne bare vil have en lækker og smart telefon der virke.. Og til dem er den farverige 5C da et godt bud.. :)

5S er jo derimod et powerhouse til dem der bare må have det vildeste og bedste.. Det blev den jeg købte hvis jeg skulle have en.. Men er nu rigtig godt tilfreds med min 5'er.. Så tror jeg venter til 6'eren kommer næste år.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

iphone 5 er den mest sælgende iphone nogensinde. Jeg er spændt på om de slår den rekord med enten 5c eller 5s...... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en 3s som er ved at være fire år gammel. Så når jeg engang har fået job, så mener manden at jeg skal have en 5s :) Han vil så overtage min telefon og se om iPhone er noget for ham eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt er jeg ligeglad med den nye IPhone. Smiler, det er jeg også med de tidligere modeller, jeg vil hverken eje eller have en IPhone, og hvis jeg fik en foræret ville jeg gi' den til et af mine børn eller børnebørn, jeg er glad for det mærke jeg har, og det bliver jeg ved med at bruge, min nuværende er en Sony Eriksson Xperia og den er jeg mega glad for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu