Ynglings Legetøj Når Der Skal Leges

46 indlæg i dette emne

Hej Curious

Jo synes godt jeg kan tillade mig venligt at "mobbe" en mand der aldrig har fået et blow-job..............mange snakker om vanille sex - og jeg er lidt træt af den betegnelse - for dybest set er jeg vel selv vanillie-sex tilhænger................men som jeg har forstået det er både blow-job og anal-sex omfattet af vanille-sex eller i hvert fald indenfor kategorien.

Som jeg opfatter det så er vanille sex blot det som flertallet gør - og at det typisk er sat op imod S&M forhold af den ene eller anden art............dvs. fysisk eller psykisk "tvang" og dominans af den ene eller anden art.

Men du er da velkommen til at udvide min horisont eller fortælle mig hvis jeg tager fejl......

vaniljesex er vel forskelligt alt efter hvem man spørger - vi har jo alle forskellige grænser og meninger om hvad der er "normalt" og hvad der er hård sex ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men for at svare på dit spørgsmål Anne så er det her min favorit jeg har liggende lige for tiden: http://hotgirl.dk/shop/g-spot-rabbit--soelv-11034p.html

Jeg er en af dem, som skal ha klit stimulation før jeg kan komme (så vidt jeg ved, har nemlig aldrig oplevet at komme uden) så jeg køber kun dildoer med vibrator i, hvis jeg skal ha en dildo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig uerfaren og bruger mest mine fingre, har dog stadig min jomfruhinde og tænker om nogle kan give et godt råd om hvilken dildo der kunne være god at bruge til at starte med, har hørt at det gør ret nas, men vil ikke i seng med en pige eller en dreng uden at ha sprængt den der hinde..... håber i kan hjælpe. Knus Britta

Jeg er ikke pige, så har ikke haft jomfruhinde - men har hørt, at den godt kan ryge under fysisk udfoldelse, så som sport. Så måske det var en idé. Ellers prøv med 2-3 fingre samlet, dem styrer du jo selv.

Hvis du er sammen med en fyr første gang, så sig helt ærligt til ham, at du er jomfru, og bed ham om ar være forsigtig - så går det nok, selv om du nok skal forvente lidt smerte samt blod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yndlingslegetøj ?

Ble og gummibukser og mest af alt, min store voksensut, så skal der ikke meget til før jeg får udløsning :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan helt seriøst, så er det min mand !

Og derefter mine fingre ..

All natural !

Synes ikke der er så mange bpa frie produkter på markedet endnu som jeg synes kunne være noget for mig .. Kun mine lystkugler men ser dem mere som et træningsredskab end legetøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan helt seriøst, så er det min mand !

Og derefter mine fingre ..

All natural !

Synes ikke der er så mange bpa frie produkter på markedet endnu som jeg synes kunne være noget for mig .. Kun mine lystkugler men ser dem mere som et træningsredskab end legetøj.

Juli86,

Tror her fra mændenes side, at jeg er helt enig i at all natural er bedst. Også ved onani med hånden -

man bestemmer selv rytme, tryk, pres, den er kropsvarm, osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg endelig tid til at bestille en hjem, og syntes sku at den er super fed, bruger venlig og kraftig. og så er designet da også nogenlunde pænt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt legetøj hedder estim , om man vil prøve noget nyt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg elsker jenna haze fleshlight :) jeg smider ikke nogen link ind da det ville være reklame til den sexshop jeg arbejder for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja der er mange ting man kan bruge

post-8445-0-70501800-1395196301_thumb.jp

Redigeret af Rfboy123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt enig med dig, poratoren er bare herlig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes der findet ikke noget bedre ''legetøj'' end min kæreste :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er det en sugekop-dildo. Jeg elsker at ride op og ned på den - især fordi den også er så stor!

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er det en sugekop-dildo. Jeg elsker at ride op og ned på den - især fordi den også er så stor!

Har du evt et link på den sugekop dildo?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg vil ikke linge fordi det er for slags orienteret.... men vi har nogle gode på winkwink.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke meget sex-legetøj, men dog en (billig) ting i stil med den på TO's billede, og så en lille clitoris-vibrator.

Fremstillet sex-legetøj er for kæresten først kommet ind i billedet, efter hun har lært mig at kende  ;)

Ikke fordi hun ikke brugte noget før, udover sine fingre, men da var det kun a'naturel, dvs. agurk, banan oa. ... Det har vi også leget med, f.eks. frækt at tage hende bagfra mens hun har en agurk godt oppe bagi, som jeg kan skubbe til samtidigt  :P ... Vi har også brugt alm. squash og butternut squash (som jo faktisk i virkeligheden er et lille græskar), det er den største ting jeg har haft oppe i hende, og da skal hun være virkelig liderlig og meget våd, og der skal stadigvæk bruges glidecreme ... Men det er fedt når det kan lade sig gøre  ;)  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet en del sexlegetøj. Når det kommer til dildoer osv., så har jeg prøvet mange større dildoer. Dog er min favorit for tiden noget helt andet og anderledes. Det er en g-punkts vibrator fra Fun Factory, som giver en helt fantastisk fornemmelse. Den er god, fordi man kan bruge den på flere forskellige måder, hvilket formen på den også giver udtryk for :) Jeg købte min her: http://www.redapple.dk/fun-factory-delight-g-punkts-vibrator.html, men den kan sikkert købes andre steder også. Håber min anbefaling kan bruges :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fun Factory Delight er bestemt en anbefalelsesværdige g-punkts vibrator, er godt tilfreds med den :)

Men det sexlegetøj jeg allerbedst kan lide, er det fra Lelo som jeg har købt på elodea.dk

Jeg er helt vild med deres Lelo Smart Wand, for den er der drøn på og virker helt fantastisk for mig. :P

Er nu også ret glad for deres trådløst æg Lelo Lyla 2, som jeg nyder sammen med min kæreste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En rigtig pik er selvfølgelig bedst, men mine 2 bedste stykker sexlegetøj er nu også ret tæt på, de gør det de skal effektivt. 

58ea0590b1121_rabbitbilleder.jpeg.a90a0dRabbitVibrator58ea0591ce0bf_rabbitbilleder1.jpeg.c6e93

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er mit ynglings sexlegetøj, ligner meget andet, men vibrationerne er helt vildt, lidt tung, men vidunderlig. Gav 249,- for den nedsat fra 379,-, bedste køb indtil videre. Købte den her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu