Ynglings Legetøj Når Der Skal Leges

46 indlæg i dette emne

Lad mig høre hvilket legetøj I helst vil bruge når I skal lege med jer selv?

Mit foretrukne er en dildo af typen rabbit. Den ligner lidt denne

n6869-vibe_therapy_delight_7_function_si

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indsendt Billede

Det er også min kones foretrukne, og en lille buttplug når vi leger sammen :-)

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min er lidt anderledes, Jessica the rabbit hedder den. Den er mit yndlingslegetøj sammen med bruseren også den bedre halvdel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er hendes bedste legetøj :) Så vidt jeg ved... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha..ja så vidt du VED... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil da også være med har ikke en men tre som er i brug flere gange om ugen 

post-4384-0-80047100-1377458430_thumb.jp

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil da også være med har ikke en men tre som er i brug flere gange om ugen 

Flotte =)

Og hvis du kun måtte vælge en, hvilken skulle det så være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flotte =)

Og hvis du kun måtte vælge en, hvilken skulle det så være?

anne så skulle det nok være den brune til venstre elsker at ride  :rolleyes:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

anne så skulle det nok være den brune til venstre elsker at ride  :rolleyes:

Syntes også at de ser rigtig flotte ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

n6869-vibe_therapy_delight_7_function_si

Jeg får lige købt en nu her og så er jeg da meget spændt på hvor god den er, i forhold til de andre vi har, men har store forvendtinger :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites