Ynglings Legetøj Når Der Skal Leges

46 indlæg i dette emne

Lad mig høre hvilket legetøj I helst vil bruge når I skal lege med jer selv?

Mit foretrukne er en dildo af typen rabbit. Den ligner lidt denne

n6869-vibe_therapy_delight_7_function_si

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indsendt Billede

Det er også min kones foretrukne, og en lille buttplug når vi leger sammen :-)

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min er lidt anderledes, Jessica the rabbit hedder den. Den er mit yndlingslegetøj sammen med bruseren også den bedre halvdel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er hendes bedste legetøj :) Så vidt jeg ved... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha..ja så vidt du VED... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil da også være med har ikke en men tre som er i brug flere gange om ugen 

post-4384-0-80047100-1377458430_thumb.jp

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil da også være med har ikke en men tre som er i brug flere gange om ugen 

Flotte =)

Og hvis du kun måtte vælge en, hvilken skulle det så være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flotte =)

Og hvis du kun måtte vælge en, hvilken skulle det så være?

anne så skulle det nok være den brune til venstre elsker at ride  :rolleyes:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

anne så skulle det nok være den brune til venstre elsker at ride  :rolleyes:

Syntes også at de ser rigtig flotte ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

n6869-vibe_therapy_delight_7_function_si

Jeg får lige købt en nu her og så er jeg da meget spændt på hvor god den er, i forhold til de andre vi har, men har store forvendtinger :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får lige købt en nu her og så er jeg da meget spændt på hvor god den er, i forhold til de andre vi har, men har store forvendtinger :-)

Glæder mig til at høre hvad du/i synes om den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg også, jeg har også set på nogle som er MEGET grime, men de skal da helt klart samlignes. Jeg er lidt vild med designet på den du har et billede af, så jeg er spændt :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er den købt/pris? Kunne være man skulle overraske konen med nyt legetøj :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg bare skal have en hurtig og nem orgasme, så er min layaspot perfekt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg bare skal have en hurtig og nem orgasme, så er min layaspot perfekt :D

Layasport lyder lidt som noget lelo ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er den købt/pris? Kunne være man skulle overraske konen med nyt legetøj :-)

Prisen ligger på under 500 kr vil jeg mene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eftersom jeg i en tidligere tråd så at du og hende kun bruger hul nr. 1 sammen - kan jeg faktisk næppe tro det - og synes også din melding var sørgelig - håber du en dag finder en kvinde hvor alle tre huller bliver taget i brug.......ligesom jeg er sikker på at du vil have glæde af at dine to huller bliver brugt sammen med hende.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eftersom jeg i en tidligere tråd så at du og hende kun bruger hul nr. 1 sammen - kan jeg faktisk næppe tro det - og synes også din melding var sørgelig - håber du en dag finder en kvinde hvor alle tre huller bliver taget i brug.......ligesom jeg er sikker på at du vil have glæde af at dine to huller bliver brugt sammen med hende.........

Ej hvor jeg bliver upopulær nu, du har på forhånd ret til at hade mig.

Hvordan kan du snakke om tabu og dømme andre (og angst for at du bliver dømt) i tidligere debatter, og komme med en  fordømmende kommentar "din melding var sørgelig". Nej gu' er hans liv næppe sørgeligt. Alle danskere har utrolig travlt med vildere, mere, anderledes sex.. nye, overskridende, forbudte områder.. 

Der findes mange store tilhængere af vaniljesex, og de er lykkelige! (uden at jeg aner noget som helst om Krogfeldts lyster) De har fundet hvad de er til. Krogfelt er mere end gammel nok til at have undersøgt de fleste seksuelle vinkler og sider som han har ønsket og er sikkert faldet til ro med hvad han og kæresten godt kan lide, og hvis virkeligheden og forventningerne ikke stemmer overens - så er det hans problem, og har næppe brug for at blive dømt.

Btw havde jeg også kæresten i mit svar som bedste legetøj. Vidste godt det ikke var det svar ts spurgte efter, men så dygtig som han er, så fortjente han at komme med. 

Jeg håber han bliver med hans kæreste/kone som han er glad for. Hvis han ikke var glad og tilfreds, var han nok selv gået. Jeg håber for mine venner, bekendte, naboer og resten af danmarks befolkning, at de er sammen med en, der giver dem livsglæde, støtter dem, elsker dem og begærer dem. Jeg ønsker ikke for nogle, at de bare finder en kvinde de lige tilpas kan sammen med, men som er vild i sengen, men der er sikkert en del mænd der selv ønsker det. De skal være velkomne, hvad virker for dem, hvad gør dem glade i det éne liv de har!

7 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor jeg bliver upopulær nu, du har på forhånd ret til at hade mig.

Hvordan kan du snakke om tabu og dømme andre (og angst for at du bliver dømt) i tidligere debatter, og komme med en  fordømmende kommentar "din melding var sørgelig". Nej gu' er hans liv næppe sørgeligt. Alle danskere har utrolig travlt med vildere, mere, anderledes sex.. nye, overskridende, forbudte områder.. 

Der findes mange store tilhængere af vaniljesex, og de er lykkelige! (uden at jeg aner noget som helst om Krogfeldts lyster) De har fundet hvad de er til. Krogfelt er mere end gammel nok til at have undersøgt de fleste seksuelle vinkler og sider som han har ønsket og er sikkert faldet til ro med hvad han og kæresten godt kan lide, og hvis virkeligheden og forventningerne ikke stemmer overens - så er det hans problem, og har næppe brug for at blive dømt.

Btw havde jeg også kæresten i mit svar som bedste legetøj. Vidste godt det ikke var det svar ts spurgte efter, men så dygtig som han er, så fortjente han at komme med. 

Jeg håber han bliver med hans kæreste/kone som han er glad for. Hvis han ikke var glad og tilfreds, var han nok selv gået. Jeg håber for mine venner, bekendte, naboer og resten af danmarks befolkning, at de er sammen med en, der giver dem livsglæde, støtter dem, elsker dem og begærer dem. Jeg ønsker ikke for nogle, at de bare finder en kvinde de lige tilpas kan sammen med, men som er vild i sengen, men der er sikkert en del mænd der selv ønsker det. De skal være velkomne, hvad virker for dem, hvad gør dem glade i det éne liv de har!

Hej Curious

Jo synes godt jeg kan tillade mig venligt at "mobbe" en mand der aldrig har fået et blow-job..............mange snakker om vanille sex - og jeg er lidt træt af den betegnelse - for dybest set er jeg vel selv vanillie-sex tilhænger................men som jeg har forstået det er både blow-job og anal-sex omfattet af vanille-sex eller i hvert fald indenfor kategorien.

Som jeg opfatter det så er vanille sex blot det som flertallet gør - og at det typisk er sat op imod S&M forhold af den ene eller anden art............dvs. fysisk eller psykisk "tvang" og dominans af den ene eller anden art.

Men du er da velkommen til at udvide min horisont eller fortælle mig hvis jeg tager fejl......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor læser du at han aldrig har fået et blowjob? Jeg læser blot, at de ikke lige bruger de andre huller hvor de står nu i deres forhold. Ved ikke rigtig om jeg ville betegne analsex som vaniljesex, tror lidt den falder uden for. Jeg aner ikke om det er sådan flertallet gør, men definitionen på vaniljesex er jo ikke hvad flest gør. Det er navngivet efter den mest klassiske is der findes - for at symboliserer, det her er det mest jordnære almindelige klassiske sex der findes. Kan ikke se hvorfor det er sat op imod folk med BDSM lyster, men det er nok rigtigt, at de oftere bruger betegnelsen omkring u-indvidede (og u-interesserede) i deres univers, for vaniljeelskere. 

Jeg kan ikke udvide din horisont, eller ændre din mening. Det der er dybtliggende grundholdning til dine medmennesker, der bygger på dit testeteoron og et godt gæt med dårligt selvværd i barndommen. En af forældrene virker til at have manglet enten med udrejsejob, psykisk fraværende, eller en hård skilsmisse du ikke synes blev delt retfærdigt. aner det ikke - der er jeg også ligeglad.

Er nød til at spørge..

En mand du tror aldrig har fået et blowjob, ham må man gerne mobbe, fordi det er jo for sjov, og du skal jo aldrig se ham i øjnene igen - hverken mens han læser indlægget, eller bagefter. 

Hvilke af disse næste personer, må jeg også gerne "mobbe" i din verden?

Hvad med manden der sidst fik noget for 15 år siden?

Hvad med manden der ikke kan slikke hans kæreste til orgasme?

Kvinden der ikke tør dýrke analsex?

Ægteparret der afskrev sex efter mandens operation?

Fyren der bliver gift og kun har prøvet én kvinde?

Fyren der kun har prøvet betalte kvinder?

Fyren der aldrig fik den op at stå med en kvinde, og aldrig har gennemført et samleje?

Er godt nok glad for at vi har perfekte dig her i danmark, så vi kan få trukket gennemsnittet op for alle dem der ikke består din gyldne linje, der åbenbart gør dem til mænd, vi skal respektere i stedet for at kigge ned på. 

Lige i denne her situation, takker jeg mine kære forældre for at jeg fik bryster i stedet for en pik. 

3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig uerfaren og bruger mest mine fingre, har dog stadig min jomfruhinde og tænker om nogle kan give et godt råd om hvilken dildo der kunne være god at bruge til at starte med, har hørt at det gør ret nas, men vil ikke i seng med en pige eller en dreng uden at ha sprængt den der hinde..... håber i kan hjælpe. Knus Britta

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jomfruhinden eller mødommen, som den også kaldes, kan betragtes som en elastisk slimhinde, der sidder nogle centimeter oppe i skeden. Mange tror, at jomfruhinden sprænger, når man er i seng med en første gang. Men faktisk så brister den bare, fordi der i forvejen er hul i hinden, så dit menstruationsblod kan komme ud. 

For de allerfleste er jomfruhinden meget lille, og det kan næsten ikke mærkes, når den brister. Men jomfruhinden kan også være lidt mere sej, så det kræver hjælp fra din læge at få den til at briste. Det er dog meget sjældent. 

Jeg ville vente til første gang hvis jeg var dig. Det er en god idé at fortælle ham, at du er jomfru, dvs. ikke har været i seng med nogen før. Det er ikke pinligt. Faktisk synes mange fyre, at det er lidt sejt at være den første, en pige er i seng med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Curious

Jo synes godt jeg kan tillade mig venligt at "mobbe" en mand der aldrig har fået et blow-job..............mange snakker om vanille sex - og jeg er lidt træt af den betegnelse - for dybest set er jeg vel selv vanillie-sex tilhænger................men som jeg har forstået det er både blow-job og anal-sex omfattet af vanille-sex eller i hvert fald indenfor kategorien.

Som jeg opfatter det så er vanille sex blot det som flertallet gør - og at det typisk er sat op imod S&M forhold af den ene eller anden art............dvs. fysisk eller psykisk "tvang" og dominans af den ene eller anden art.

Men du er da velkommen til at udvide min horisont eller fortælle mig hvis jeg tager fejl......

Jeg har fået masser af blowjobs, har trods alt haft min portion af kærester og sex forhold.

Men min nuværende kæreste gider det bare ikke, så hvis jeg for en 5-10 blowjobs på et år, så er jeg hvis heldig :) 

Du har nogle lidt spøjse kommentar, men det dog ikke noget jeg tager mig af, jeg ved jo selv hvor lækkert og lykkeligt mit liv er, med spændene og dejlig sex.

Ja sex uden anal og blowjob, kan være lækkert og dejligt !! ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva så nu der gået lidt tid, har du nået at få afprøvet den nye indkøbte dildo? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må med hånden på hjertet sige at jeg ikke lige har fået købt den hjem endnu. Men den står meget højt på listen. Så det bliver spændene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu