Jalousi Og Lyster..

6 indlæg i dette emne

jeg har helt vild lyst til at prøve en trekant, med min kæreste og en pige.. jeg selv er bisexuel.. så har før været sammen med piger.. og nu kunne jeg godt tænke mig at prøve begge køn på samme tid.. men jeg er jaloux så det brager.. min kæreste syntes da os det kunne være sjovt.. (en hver mands drøm, at prøve 2 kvinder) men hvis jeg ikke har det godt med det syntes han vi skal lade være så vigtigt er der ikke for ham.. men problemet er jo bare at jeg selv helt vild gerne vil prøve en trekant.. men når jeg så begynder at fantasere om det eller vi snakker om det, drejer mit hoved helt rundt.. og mine tanker løber hen i hvad nu hvis han bedre kan lide hende end mig, forlader mig for hende, ikke kan få nok af at prøve det en gang, giver hende mere opmærksomhed end mig, hvis de ender med at have sex uden mig, hvis de får et skjult forhold, osv.. arg mit hoved eksplodere.. men jeg vil vildt gerne prøve en trekant.. hvad skal jeg lige stille op.. øv dumme jalousi.. (går til psykolog med det men det har ikke rigtig rykket sig og i hverdagen er mit jalousi ikke et problem.)

gode råd søges.. udover at jeg skal glemme trekanten..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne rette en ting du har helt forkert fat i, det er ikke "enhver mands drøm at være sammen med to piger", ikke engang tanken om det kunne friste, men derimod tanken om to fyre om en pige, kan godt få det til at gibbe i mig, selv i dag, hvor jeg er en moden mand.

Jeg håber for dig at du får styr på din jalousi, den kan du altså ikke bruge til ret meget, det kan tværtimod ødelægge ethvert forhold, så pøj pøj med dine samtaler med psykologen.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er jo ikke fordi jeg er jaloux normalt.. Men når det kommer til tanken om. At han skulle have lov til at se pille og Gøre ved.. Med en 3 part.. Det kan jeg slet ikke klare.. Men det er jo ikke fordi jeg normalt går rundt og tror han er utro eller sådan noget.. Det er kun når trekanten kommer på tale.. Hmm..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

du er nok nød til at være mere specifik, hvad sker der ske i den trekant. Hvem er hovedpersonen ? hvem rører hvem ? hvad må I ? hvad må I ikke ? De ting skal du/I gøre jer klart ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kunne jo arrangerer en trekant hvor han kun må have sex med dig. Dvs den eneste berøring mellem ham og den anden piger er hænder. Eller alternativt slet ingen berøring.... så kan du jo tage det et skridt af gangen. og stoppe når det bliver for meget.

men jeg tror måske ikke helt du er klar når du har de tanker. Måske nøjes med noget pige/pige hvor han kigger på??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes Anne kommer med nogle rigtig gode forslag. 

Mine tanker omkring det, er at nogen ting er rigtig dejlige at have som fantasier, men de skal ikke leves ud, jeg ved ikke om det er her vi er ? Men hvad du end ender ud i, så syntes jeg også at du skal starte stille ud, og så hav nogle helt klare regler med din kæreste. når det så bliver sagt stop, ja så er det at stoppe. 

evt kunne i jo ta i åbenthus i en swingerklub ? ikke for at være sammen med nogen men måske for at se og snakke lidt med andre, kunne måske give nogle ideer ? 

God fornøjelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu