Jump to content

Sex På Arbejdet

Recommended Posts

Hey folkens ! :)

Så er en af de sidste sommerferie arbejdsdage med kæresten overstået og "kom" denne gang "til" at ha sex på jobbet :PDette var endnu en første gang for os begge, så det var da meget sjovt lige at prøve...

Vores arbejde består i, at køre rundt og gøre rent i forskellige sommerhuse for Feriepartner, så der er rig mulighed for masser af alene tid, men dog med en risiko for, at ejerne kommer forbi...

Egentlig ville jeg ikke, fordi jeg ikke gider tage den risiko, da det ville være det pinligste der overhovedet kunne ske og det der med at blive opdaget siger mig egentlig ikke rigtig noget - men denne gang havde jeg ikke noget valg, kæresten var meget bestemt :P

Anyways, i denne anledning ville jeg da bare lige høre om nogen af jer andre har haft nogle "sex-på-jobbet" oplevelser eller evt. godt kunne tænke sig det ? :)

-FrkNedergaard

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke lige jeg har prøvet det, men må da begynde at arbejde mere sammen med min kone så :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke direkte sex, men har da givet blow job til min forhenværende kæreste. Vi mødte også hinanden på arbejdspladsen, og kunne ikke rigtig holde fingrene fra hinanden. Det blev så kun til lidt blow job, da jeg stoppede kort tid efter.

Havde jeg fortsat, kunne der nok godt være sket mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, lige netop på jobbet har jeg haft den mest frække og sindsyge oplevelse, og fået ét af de blot to-tre blowjob jeg har fået i mit liv.

Jeg havde noget kørende med en kollega, som sad ved et stort lukket skrivebord, som samtidig var ”receptionen” for de forsikringskunder der kom ind.

For at gøre en lang historie kort, så skete der det, at jeg sad på hendes kontorstol og hun lå på knæ inde under skrivebordet og gav mig et blowjob, og midt i det hele kom der en kunde ind.
Kæft det var svært at sidde stille, heldigvis tog ekspeditionen ikke mange minutter, og jeg var af indlysende grunde nødt til bare at blive siddende klemt helt frem til skrivebordskanten indtil kunden var væk igen.

Kunden, en kvinde, har sikkert troet at jeg havde det både varmt og led af tics, puh ha det var nervepirrende.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aldrig desværre. Men nu er der også meget få kvinder indenfor mit fag. Fantasier om de få kvinder der så er på arbejdspladsen er der sgu nok af, men der er jo nærmest 50 mænd pr 1 kvinde. Så det er sgu lidt svært at komme til.

Jeg kunne forestille mig det ville være nemmere på sygehusene?? eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Arbejder på et sygehus, men fik først arbejde der efter jeg blev gift...med en sygeplejerske, men har aldrig oplevet sex på et sygehus..

Jeg tror også mere sygeplejersker og sex er en fantasi hos mange mænd, fremfor virkeligheden på landets sygehuse. Hvem gider miste sit job for et knald? Jeg antager det er fyrringsgrundlag hvis man som sygeplejerske har sex i kopi rummet eller hvor det nu kan lade sig gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også mere sygeplejersker og sex er en fantasi hos mange mænd, fremfor virkeligheden på landets sygehuse. Hvem gider miste sit job for et knald? Jeg antager det er fyrringsgrundlag hvis man som sygeplejerske har sex i kopi rummet eller hvor det nu kan lade sig gøre.

Jeg tror også den idé kommer ud fra tv-serier såsom Grey's hvide verden og Private Practice :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også den idé kommer ud fra tv-serier såsom Grey's hvide verden og Private Practice :)

uniformsfantasier er helt sikkert ældre end de to serier :) med måske hjælper de på vej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu heller aldrig prøvet at sexxe på arbejdet, er vindues pudser, og der er jo mange historier,men efter ca 40 år har jeg aldrig oplevet noget frækt! jo måske lige med undtagelse af en gang jeg lå på knæ på et skrivebord for at nå vinduet og en kontordame spurgte om der var noget hun skulle holde ved? det var måske mere tanken da nogle af de andre piger begyndte at fnise der gjorde det llidt små frækt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Frk Nedergaard,

Frækt indspark - har aldrig prøvet det, men det er jo heller ikke alle, der har så frie arbejdsrammer som I har.

Men kom jeg forbi og fandt Jer, ville jeg nok gemme mig, trække bukserne ned og tage en spiller til synet :-)

Godt indspark, Frk., og rigtigt frækt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu