Jump to content

Her Har I Mig Tilbage..!

Recommended Posts

<tråd-titel sunget som Kurt Thorsen>

Foranlediget af CuriousGirl er jeg tilbage efter længere tids pause - men det set lidt småt ud med aktiviteten herinde! Forhåbentlig kan vi få blæst lidt liv i kludene?

Anyways, hygge hejsa og alt det der - hav en pragtfuld torsdag!

/Jack

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er fantastisk at se dig igen :) du forstår ikke hvor meget jeg har savnet dig

Årh, tak, sødeste! Det er dejligt at være tilbage, og jeg har altså også savnet dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også savnet dig Jack, herligt at se dig på banen igen.

Jeg så dig allerede i går, men havde ikke tid til at skrive, fordi jeg havde travlt med at skrive en sang, som skulle afleveres, og så ville jeg lige vente med at skrive til i dag. Faktisk skrev jeg for et par timer siden, men ved ikke hvor indlægget blev af, jeg kan ikke se det i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

<tråd-titel sunget som Kurt Thorsen>

Foranlediget af CuriousGirl er jeg tilbage efter længere tids pause - men det set lidt småt ud med aktiviteten herinde! Forhåbentlig kan vi få blæst lidt liv i kludene?

Anyways, hygge hejsa og alt det der - hav en pragtfuld torsdag!

/Jack

Velkommen eller nu var det så godt nok forleden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, alle sammen! Jeg ser det lidt som en udfordring at få startet nogen nye tråde - det er lidt skuffende at se, at al aktiviteten er ligegyldige svar til 5 år gamle spørgsmål ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, alle sammen! Jeg ser det lidt som en udfordring at få startet nogen nye tråde - det er lidt skuffende at se, at al aktiviteten er ligegyldige svar til 5 år gamle spørgsmål ;).

Jeg kan kun give dig ret i det, men vi må give den gas med en masse gode og nye debatter så :-) 

go søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har først lige fundet dette forum og var da lidt skuffet over at mange af trådene var 5-6 år gamle. Men så må vi jo bare få sparket liv i trådene igen.

Nogle af indlæggene kan i hver fald sagtens give inspiration og lyst til noget nyt derhjemme i dobbeltsengen :-)

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu