Dengang Jeg Blev Tøs

2 indlæg i dette emne

Denne historie er baseret på noget der er sket for mig, dog med små detaljer jeg bare har fundet på, jeg er åben for input i kan bare skrive mig en pb.

Det var en ret varm sommerdag i skolernes sommerferie 2013 da jeg tog på rollespils lejr endnu engang..

Det var aldrig rigtigt gået op for mig før hvorfor jeg var så vild med at spille rollespil og især elskede at spille underdanige roller..

Nå men, de første par dage gik og jeg kedede mig faktisk, der var ikke noget at lave så jeg gik ind på Kroen for at se om jeg kunne få arbejde der, der gik ikke lang tid før jeg var ansat..

De næste par dage hyggede jeg mig, men jeg kunne ikke lade være med at spekulere på hvorfor kromutters øjne altid fuglte mig og specielt min røv når jeg bøjede mig ned for at tørre borde af.. Endnu mere undrede det mig at når hun skældte mig ud og så videre gav det sådan en dejlig kildene fornemmelse i underlivet..

Den fjerde aften på lejren da vi stoppede med at spille og jeg var på vej ned til mit telt for at skifte tøj, tog hun fat i min arm og bad mig vente til alle de andre var gået.. Hun satte mig ned foran hende og tog langsomt fat i min hage.. “Jeg har spekuleret på noget..” sagde hun og tøvede let imens jeg nikkede “Jeg vil nu give dig to valg..” Sagde hun stadig let tøvende og jeg nikkede lidt spørgende igen “Men når jeg først har sagt det her så må det ikke komme videre til nogen andre for ellers bliver det værst for dig selv..” jeg nikkede lidt utrygt og hun fortsatte “det første valg er at du bliver ved med at være min kropige og så skal jeg nok gøre din tilværelse god det lover jeg.. Den anden valgmulighed er at du stopper med at være min kropige og at intet af det jeg siger nu kommer videre!”

Igen nikkede jeg kort og lod hende fortsætte “Der er dog et krav hvis du vælger den første.. Hvis du vælger at blive hos mig skal du med et og alt blive min ejendom og gøre alt hvad jeg siger, lyde alle mine order. Ja hvis du vælger at blive, skal du i et og alt blive min slavetøs!”

Halvforskrækket og ude af stand til at svare kiggede jeg på hende og hun smilte let til mig “Nu går jeg ned i lejeren og tager et bad.. Du for en halv time hvis du vælger det første så stiller du i mit telt om præcist 25 minutter og venter på mig.. Hvis du vælger nummer to så kommer du ikke til mig i aften og undgår mig resten af lejren..” lige før hun gik lod hun sin hånd glide kælent igennem mit hår ned i min nakke og sluttede ved mit skulderblad..

Mine tanker var i oprør #Slavetøs..? Var det virkeligt.. Kunne hun virkelig.. Nej det kunne ikke passe at hun ved at glide sin hånd ned af mit hår havde gjort mig liderlig vel# Men mit underliv sagde noget andet det kildede så blidt som om tusinde små sommerfugle fløj rundt og pirrede mig..

Jeg gik langsomt og tænkende ned i lejeren for at skifte tøj og inden jeg vidste af det stod jeg i min knælange hvide sommerkjole og bare tæer i Jannies telt… Jeg vidste der var tre minutter igen til de 25 min. Jannie sagde skulle gå var gået.. Hun havde et stort telt, et 8 mands tror jeg faktisk..

Jeg satte mig i indgangen for at vente på hende det føltes som en evighed men præcist 8 min. efter kom hun ind.. Hun kiggede triumferende på mig som jeg sad der og kiggede ned i jorden, mit hovede værkede som en gal på grund af alle de tanker der fløj rundt..

Pludseligt blev de afbrudt af Jannies stemme som kælent men beordrende skar igennem mit hovede “Rejs dig… Tøs” jeg rejste mig modvilligt og tog et skridt hen imod hende stadig med blikket plantet i jorden.. Hun tog fat i min hage og løftede den så jeg kiggede hende i øjnene hun undersøgte grundigt alle parter af min krop med hendes hænder, specielt mine bryster min røv og min allerede halvvåde revne fik speciel behandling af hendes fingre..

Det gav et sæt i mig da hun i et snuptag fik mine hvide trusser ned om mine ankler “Træd ud af dem tøs, fremover bruger du kun trusser hvis jeg siger du skal eller hvis jeg giver dig lov..” Jeg vidste ikke hvorfor men uden et eneste ord adlød jeg hende og trådte ud af trusserne..

Hun lod en finger glide op imellem mine ben og strejfede let min klitoris hvilket fik mig til at bøje lidt i knæende med et lille støn.. Hun lod sin finger danse let, hele vejen om til mit røvhul og tilbage igen et par gange før hun tog sine fingre til sig, de glinsede allerede let af mine safter i det sidste aftenlys fra solen.

“Du nyder det jo tøs..” udbrød hun med et tilfredst smil..
jeg nikkede blot lidt da jeg var bange for hvad der ville komme ud hvis jeg åbnede munden..

Mine kinder var dybtrøde dels af liderlighed og dels af at føle sig ydmyget og blottet.. Ikke fordi jeg før havde haft problemer med min krop da jeg faktisk selv syntes at jeg var ret pæn, de lettere brede hofter de store bløde 16 årige D-Skåls bryster den faste røv og den smalle talje var ikke noget der blev set tit på en pige på 16, men det var somom Jannie havde ramt et punkt i mig hvor jeg følte mig utrolig hjælpeløs, uden egentlig at ha gjort noget videre..

Hun lukkede telt åbningen og skubbede mig ind i en af kabinerne, jeg strittede let imod men hun væltede mig bare ned på madrassen “Du må aldrig sige mig imod!” jeg nikkede “Okay” en syngende lussing landede på min kind “DU tiltaler mig altid som frøken eller herskerinde fra nu af når vi er alene tøs, er det forstået!” Sagde hun bestemt og hurtigt fik jeg fremstammet et “J-Ja Herskerinde”

Hun jog hånden ned i sin taske og tog et par ting op som jeg ikke nåede at se men snart fik at føle da hun hårdt stak en nærmest ægge formet ting op i min stadig halvvåde fisse, fra mine læber undslap et højt gisp og min hånd fløj ned for at dække mit modvilligt hungrende underliv og selvom jeg mest af alt havde lyst til at begynde at onanere lod jeg være i frygt for hvad konsekvensen for dette ville være..

Hun smilede lidt ondt og rev min hånd væk og smækkede min klitoris tre gange, jeg måtte bide mig selv i armen for ikke at skrige.. “Du nyder det jo, du nyder når jeg er hård ved dig, ikke?”

Jeg nikkede svagt ude af stand til at sige noget og med et par enkelte tåre løbende ned af mine kinder undslap et højt støn mine læber da mit underliv begyndte at vibrere hun smilede igen “Det min tøs er et lystæg, jeg vil have du beholder det i til du går i seng og ligeledes vil jeg have at du tager det i igen imorgen tidlig hvor du som det første du gør kommer ind i mit telt.. Jeg nikkede “Ja Herskerinde..”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

cool historie.. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu