Jump to content

Hvad Skal I, I Jeres Efterårsferie ?

Recommended Posts

Hej 

Vi siger godt nok August, men jeg syntes nu at der er ved at blive koldt og mørkt uden for, og så tænker jeg lidt på efterår og hygge. Jeg skal selv til Berlin i min efterårsferie og det glæder jeg mig mega meget til. Jeg er nok en smule forelsker i Berlin, Jeg har været der nogle gange, og ser frem til at nyde en uge mere i denne smukke og spændene by. Men hvad skal i andre mon lave når det bliver ferie ? eller har i det som mig, at der bare er nogen byer i bare er helt væk i :-) 

Vi ses 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ikke efterårsferie, og jeg tror faktisk ikke jeg har haft det siden jeg gik ud af skolen for .......... mange år siden....

Så det er et helt ukendt begreb for mig. Men hvis man skal svare på spørgsmålet, og efterårsferien er uge 42 - så skal jeg arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ikke efterårsferie, og jeg tror faktisk ikke jeg har haft det siden jeg gik ud af skolen for .......... mange år siden....

Så det er et helt ukendt begreb for mig. Men hvis man skal svare på spørgsmålet, og efterårsferien er uge 42 - så skal jeg arbejde.

Det kender jeg alt for godt :-I Jeg nyder også endelig at jeg kan holde lidt ferie, men er også kun fordi jeg pt går i skole, så det er en hel ny og sjov følelse :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Arbeit macht frei.. Skal også arbejde.. :P

Det er nu også sundt har jeg hørt :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

håber jeg på det tidspunkt er så langt henne at jeg arbejder igen 

lyder dejligt, jeg vil krydse finger så :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kører også arbejdsstilen. Og ret hårdt for sender en del medarbejdere på ferie

hmm øv, Det er næsten også for meget ferie jeg har haft i år, men det skyldes også kun pga min skole

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke efterårsferie... Men jeg har ferie nu og resten af måneden... Skøøønt... :)) Har dog ikke lavet så meget.... Den første uge var jeg vildt aktiv og fik ryddet op i ting jeg havde ladet ligge i for lang tid... Kender I det??  <_< Anden uge har jeg stort set ligget i min seng og lavet så lidt som muligt... Føler ikke jeg gider andet lige pt... Nogen der kender til ikke at ha 5 gram energi?? Jeg bliver så hurtigt mentalt træt, især af at være computeren og læse... Forstår ikke folk ka sidde en hel dag, hver dag, hele året, på en computer... Jeg kan ikke... Bliver satme så træt.... Er jeg mærkelig??  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke endnu om jeg overhoved har ferie. Tror det ikke, da jeg satser på for første gang i 8 år, at have fri mellem jul og nytår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke endnu om jeg overhoved har ferie. Tror det ikke, da jeg satser på for første gang i 8 år, at have fri mellem jul og nytår :)

Kan godt forstå at det heller vil ha fri imellem jul og nytår, jeg har vist aldrig været på arbejde imellem jul og nytår :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer det an på om jeg har fået job eller ej. Er stadig på barsel, men den stopper snart. Så lige nu er jeg godt i gang med jobansøgningerne. Hvis jeg har fået job, så står den på arbejde og hvis jeg ikke har job, så står den på ferie med manden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Konen skal arbejde, så jeg holder fri og underholder mig selv og ungerne. Overvejer en tur til London eller Berlin eller måske sommerhus i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu