Admin: Hjælp Til Lange Chatbeskeder

6 indlæg i dette emne

Jeg er vild med chatten kan deles i offentlig og privat ;) Du får 10 plus point herfra. SÅ sker der jo en masse på siden i øjeblikket, og det smitter jo også af på chatten, hvor vi var helt oppe at være 5 igår, hvoraf 2 var gæster. 

Har aldrig rigtig forstået gæsterne? Man kender dem ikke, kan ikke engang se efter lidt info i deres profiltekst, og når alt stardard svarene er brugt i starten af samtalen, og man kan begynde på det lidt mere spændende mindre overfladiske så skal de eller ej noget andet, og så er de bare væk. Hvorfor har man ikke en profil? Hmm, nok bare mig der er uforstående.

Hov kom på et sidespor. Det jeg rigtig gerne ville have er, at nu hvor jeg begynder at bruge chatten igen, irriterer det mig enormt at når man skal forklarer noget er man nød til at lave (1/3) (2/3) (3/3) for der kan stort set ingen ting stå i chattekstfeltet. Ved intet om det er noget der er let at ændre, eller om der er en fornuftig grund til at feltet er så begrænset i antal slag, men hvis den kunne sættes op til det tredobbelte, ville jeg være glad :) ved ikke om det bare er mig der har munddiarré når først jeg finder en spændende person at chatte med, eller om det er et generelt irritationsmoment for de andre også, men det kan de jo selv bidrage med at fortælle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fjernet adgang til gæster. Jeg synes ikke de bidrager særlig meget til chatten, samt de optager pladsen for rigtige brugere. Jeg har tilladt gæster som et forsøg, hvilket er slut nu. Som du selv siger, de er inde og kigge og så er de bare væk. 1/100 skriver måske noget.

Vedr lange chatbeskeder, så er det lidt mere kompliceret end som så. Så som landet ligger nu, så kan de ikke blive længere desværre. men jeg ved du klarer den cg ;)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh er også glad for at slippe for gæster i chatten. :) 

Ahh, det er en udfordring! Lad os se om du er mand nok :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også godt tilfreds med at gæster ikke har adgang, så tommel op for det..
Folk der ikke engang gider oprette en profil herinde, bør heller ikke have adgang til chatten, hvis det sker, at man snakker om et eller andet af mere privat karakter, kan det virke lidt frustrerende, at vildfremmede kan sidde og læse med.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig..

Synes også gæster i chatten kan virke distraherende og måske at de har generelt for stor adgang på dette forum..? Nu er det private hjørne selvfølgelig oprettet, hvilket er godt..  ;)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jeg ikke helt enig Vummeskum, det at gæster kan læse hvad der sker herinde, er præcis det der gør, at der kommer nye til, sådan var det også for mig i sin tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu