Har Du Fundet Den Eneste Ene?

7 indlæg i dette emne

Hejsa 

Nu syntes jeg godt nok at denne her kærligheds tråd har været død i nogle år eller tæt på :-) så nu ligger jeg da ud og ser om vi ikke kan få lidt lidt her inde også.

Har i forskellige mon fundet den eneste ene? eller har en oplevet det og nu tror i ikke på det mere ?

lad os for en god debat om det

Stor krammer herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, jeg har været gift to gange, og begge gange var jeg da overbevist om, at det her skulle vare "til døden os skiller".

Problemet er jo bare, at i mange tilfælde, så udvikler vi os forskelligt som tiden går, og så vokser man fra hinanden som man siger.

Sandheden er nok mere, at vi begynder at tage hinanden som en selvfølge, og så taler man TIL hinanden i stedet for MED hinanden, og så glemmer man at vise, at man rent faktisk elsker den anden, og så er det akkurat som hvis en stueplante ikke får vand, så dør den, og det samme sker med kærligheden.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, jeg har været gift to gange, og begge gange var jeg da overbevist om, at det her skulle vare "til døden os skiller".

Problemet er jo bare, at i mange tilfælde, så udvikler vi os forskelligt som tiden går, og så vokser man fra hinanden som man siger.

Sandheden er nok mere, at vi begynder at tage hinanden som en selvfølge, og så taler man TIL hinanden i stedet for MED hinanden, og så glemmer man at vise, at man rent faktisk elsker den anden, og så er det akkurat som hvis en stueplante ikke får vand, så dør den, og det samme sker med kærligheden.

Det er en rigtig god point du har, Jeg kan 100 % godt følge dig. Det der morgen kys man giver, og de små ord i hverdagen betyder og kan rede meget. Jeg mener at hver og en man har en godt forhold til kunne være den eneste ene. Jeg er sikker på at jeg har mødt hende der er min eneste ene nu, hun er i hvertfald den perfekt partner og mor til mine børn :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, tror ikke på begrebet den eneste ene. Har været gift cirka siden årtusindskiftet, har et godt ægteskab og har ikke planer om ændringer. Men i virkeligheden tror jeg, at jeg kunne have det ligeså godt med mange andre kvinder. Så speciel er hun altså heller ikke! Og måske netop fordi vi begge to har det på den måde, så husker vi også at vi skal have et forhold til hinanden, også selvom der er børn og hus og job og kaos. 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, tror ikke på begrebet den eneste ene. Har været gift cirka siden årtusindskiftet, har et godt ægteskab og har ikke planer om ændringer. Men i virkeligheden tror jeg, at jeg kunne have det ligeså godt med mange andre kvinder. Så speciel er hun altså heller ikke! Og måske netop fordi vi begge to har det på den måde, så husker vi også at vi skal have et forhold til hinanden, også selvom der er børn og hus og job og kaos. 

Super fedt at høre dine tanker og ideer til dette emne. Så det ikke helt forkert at sige, at den bor lever med er den eneste ene i nuet ? :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fedt at høre dine tanker og ideer til dette emne. Så det ikke helt forkert at sige, at den bor lever med er den eneste ene i nuet ? :-) 

nej, det er vel meget rigtigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej, det er vel meget rigtigt

Det er fantastisk :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu